A CLASE DE 1º TRABALLA NO HORTO

A semana pasada tocounos a clase de 1º ir traballar no horto. Tivemos que limpar ben o horto quitándolle as herbas e follas que non deixan crecer ben a nosa colleita. Pasámolo moi ben e traballamos moito!!

ARCIMBOLDO

Aquí deixamos unha mostra do traballo realizado no Proxecta Alimenta-t Ben, onde se intenta inculcar no alumnado un estilo de vida saudablr: alimentación equilibrada e actividade física. Traballamos o pintor italiano arcimboldo e os froitos e froitas do outono.