Visita de Anxo Moure

O día 24 de abril visitounos Anxo Moure. Para recibilo os nenos de infantil e 1º ciclo elaboramos un mural con debuxos das súas obras máis coñecidas " A Xacia Lubiñas" e "O Carballo con Botas".

Estivemos con el na biblioteca do cole, onde participamos na dramatización dos seus contos dun xeito divertido.

Por último, firmounos os exemplares e fixemos unha foto de recordo.

Visita de Anxo Moure

Por último, firmounos os exemplares e fixemos unha foto de recordo.

Animándonos a ler

No mes de marzo tivemos a visita dun contacontos da editorial Kalandraka gracias á familia dun dos alumnos do cole.

Aos nenos e nenas do cole gustounos moito esta visita.

Animándonos a ler

Aos nenos e nenas do cole gustounos moito esta visita.

Entroido PITUFO

Despois de varios días celebrando o entroido cos mandadiños do Meco, chegou o día da festa pitufa. Para colller forzas comemos unhas filloas, orellas e rosquillas riquiiiiiisimas feitas polas familias.

Unha vez que collimos forzas, fomos ao pavillón do cole para facer a actuación que levabamos tantos días ensaiando " Asereje pitufo". Saiunos xenial!

Entroido PITUFO

Despedimos a nosa sardiña

O ENTERRO DA SARDIÑA

Xa morreu a sardiña,

Xa choran as boas xentes,

Ai...,mira, chorando están!

Dando berros doloridos,

Dando berros sin parar

Que se escoitan na rúa,

Na praza e no bar.

Ai… que loito máis riguroso!

Que pena máis colosal!

Desmaio…dolor…angustia

A máis fermosa sardiña

E o entroido acabado está.

(Isabel Medina, adaptación)

Despedimos a nosa sardiña

O ENTERRO DA SARDIÑA

Xa morreu a sardiña,

Xa choran as boas xentes,

Ai...,mira, chorando están!

Dando berros doloridos,

Dando berros sin parar

Que se escoitan na rúa,

Na praza e no bar.

Ai… que loito máis riguroso!

Que pena máis colosal!

Desmaio…dolor…angustia

A máis fermosa sardiña

E o entroido acabado está.

(Isabel Medina, adaptación)

Disfraces

O xoves pasamos unha tarde xenial cos disfraces que trouxemos da nosa casa, bailamos, xogamos...

Os turistas de Sofán

Como somos todos ben guiadiños, o xoves viñemos equipados con todos os complementos que nos propuxo o Meco.

Estabámos ben guapos, va que si??