Xaneiro 2015

FROITA NA ESCOLA

En xaneiro iniciamos a primeira semana de froita na escola. Foi todo un éxito!!!. Os nenos/as todos os días no recreo comíamos froita todos xuntiños no ximnasio, case nos gustou toda, a uns/unhas máis que a outros/as, pero en xeral moi ben. Así todos/as xuntos/as é máis divertido e comémola mellor.

Tocou comer: plátano, pera, mazá, piña e mandarina

A segunda hora os nenos/as maiores, de 6º, facían de pregoeiros e nós esperabamolos con ilusión e cun pouquiño de nerviosisimo, desexando que nos gustase a froita que tocaba ese día!!

Este curso imos ter catro semana de froita!!!! Xa vos iremos contando e deixando algunhas fotiños.

FROITA NA ESCOLA

Tocou comer: plátano, pera, mazá, piña e mandarina

REPASA XOGANDO E DE FORMA DIVERTIDA

- Imos repasar o aprendido en 3º e 4º de  E. Primaria de forma divertida , para iso pincha no libriño