Recursos didácticos

Os meus experimentos: volcán

28 de outubro de 2019

Experimento realizado por Lucía Rey Bértoa (3º).

Día das Bibliotecas

24 de outubro de 2019

Hoxe estamos de celebración, pois é o Día das Bibliotecas!

A BIBLIOTECA ESCOLAR, ese lugar polo que pasan todas as nenas e todos os nenos do país, a primeira biblioteca que lles aprende e na que pasan moitas cousas (e todas boas), ese espazo para a igualdade e a diversidade.

Visita á EASD Pablo Picasso

22 de outubro de 2019

O martes 22 de outubro as nenas e nenos de 3º de Educación Primaria (xunto a 1º e 2º) visitamos a Escola de Arte e Superior de Deseño Pablo Picasso, en A Coruña. Alí observamos de preto as actividades plásticas que se estaban a realizar en moitos dos talleres e aulas (Audiovisuais, Debuxo, Fotografía, Grabado, Pedra, Madeira, Papel...). Algúns dos nosos pequenos artistas remataron a visita convencidos de querer pasar por esa escola no futuro!

Aprender xogando

Un Symbaloo con recursos moi variados para aprender xogando. Anímate e bota unha ollada!

Obradoiro de xadrez

12 e 13 de setembro de 2019

Estes primeiros días de cole, as nenas e nenos de 3º e 4º tivemos a sorte de poder participar nun obradoiro de xadrez xunto co resto do alumnado de Primaria.

Aprendemos distintas estratexias de xogo, entre elas o famosísimo "Jaque Mate Pastor" (ou Jaque Mate das catro xogadas): fixádevos nas caras de concentración dalgúns xogadores. Súper interesante!!!

O ENTROIDO EN 3º

Chegou o gran día, chegou o ENTROIDO!!

Este ano disfrazámonos de POETAS E POETISAS! Pasámolo xenial nesta fermosa festa!!

ANTEFACES DE ENTROIDO

Preparándonos para o entroido, en plástica realizamos estos fantásticos antefaces tan orixinais e coloridos.

ORELLAS DE ENTROIDO

Os nenos de 3º de primaria elaboramos masa de orellas días antes do entroido. Algúns trouxemos a proba, e estaban riquísimas!!!

SAN VALENTÍN EN 3º

Hoxe é San Valentín e por iso posamos, exhibindo os nosos CORAZÓNS!!

Os nenos e nenas de 3º celebramos o 14 de febreiro facendo un árbol cheo de AMOR!!