Outubro 2019

Semana do clima

No seguinte vídeo, podedes ver un resumo das actividades realizadas polo grupo de 3º esta "Semana do clima" para concienciar sobre a importancia de coidar o medio ambiente e loitar contra o cambio climático.

Visita á EASD Pablo Picasso

22 de outubro de 2019

O martes 22 de outubro as nenas e nenos de 3º de Educación Primaria (xunto a 1º e 2º) visitamos a Escola de Arte e Superior de Deseño Pablo Picasso, en A Coruña. Alí observamos de preto as actividades plásticas que se estaban a realizar en moitos dos talleres e aulas (Audiovisuais, Debuxo, Fotografía, Grabado, Pedra, Madeira, Papel...). Algúns dos nosos pequenos artistas remataron a visita convencidos de querer pasar por esa escola no futuro!

Día das Bibliotecas

24 de outubro de 2019

Hoxe estamos de celebración, pois é o Día das Bibliotecas!

A BIBLIOTECA ESCOLAR, ese lugar polo que pasan todas as nenas e todos os nenos do país, a primeira biblioteca que lles aprende e na que pasan moitas cousas (e todas boas), ese espazo para a igualdade e a diversidade.

BENVIDA AO CURSO 2019-2020

4º DE EP

3º DE EP

XADREZ

CLASE DE XADREZ

Este curso para empezar tivemos unha clase maxistral de xadrez, aprendemos e gustounos moito!!!

CLIMA

SEMANA DO CLIMA

Celebramos a semana do clima e rematamos o venres 27 cunha concentración diante do cole, onde expresamos a nosa intención de mellorar lendo os nosos propósitos, e cantamos unha fermosa canción.

EXCURSIÓN

O martes 23 de outubro, o alumnado de 4º, xunto con 5º e 6º, visitamos a Escola de Arte e Superior de Deseño Pablo Picasso. Vimos as diversas aulas onde estaban realizando diferentes actividades. Estivo moi ben!!!

Os meus experimentos: volcán

28 de outubro de 2019

Experimento realizado por Lucía Rey Bértoa (3º).