Blogue de admin

ADAPTACIÓN DA PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA

Premendo aquí ou na imaxe poden acceder á adaptación da programación.

Os criterios de cualificación de cada materia estarán dispoñibles no curso correspondente da Aula Virtual.

Revisión da Programación Didáctica do Departamento de Lingua Galega (12-05-2020)

Conforme ás Instrucións de 27 de abril de 2020, da Dirección xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/2020, nos centros docentes da Comunidad Autónoma de Galicia, publícase para a súa consulta a Revisión da Programación Didáctica (12-05-2020). Para acceder directamente a cada unha das materias impartidas polo Departamento de Lingua Galega preme en:

LG 1º ESO LG 2º ESO LG 3º ESO LG 4º ESO

LG 1º Bacharelato

LG 2º Bacharelato Obradoiro 1º Bach.

En adxuntos está a adaptación de cada curso

Para acceder á Programación Didáctica do Curso 2019-2020 (outubro 2019) preme aquí.

Actividades do Departamento de Lingua Galega a partir do 11 de maio

A partir do luns 11 de maio as actividades propostas polo Departamento de Lingua Galega pódense consultar no PDF informativo que o centro publica todas as semanas para informar das actividades, agrupadas por cursos e materias.

Así mesmo, o alumnado segue recibindo información puntualmente a través do correo electrónico, a Aula Virtual e Edixgal (1º ESO).

SEGUEMENTO DE MATERIAS PARA A 3ª AVALIACIÓN- 11/05/2020

A continuación detállanse as tarefas actualizadas a día 11/05/2020:

ITI 1 ESO A

A segunda tarefa da 3ª avaliación xa está dispoñible na aula virtual. Para consultar dúbidas e entregala escribide a: tecnovilalonga@gmail.com

ITI 1º ESO B e C

Na 3ª avaliación o seguemento da materia realizarase a través da aula virtual. Para consultar dúbidas escribide a: educacion.sml@gmail.com

TIC 4 ESO

Seguemento por correo electrónico e drive.

Empregade o voso usuario como ata agora

Recordamos que o enlace da Aula Virtual é o seguinte: https://www.edu.xunta.gal/centros/iessoutomaior/aulavirtual/

ACTUALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DO 11/05 - 3ª AVALIACIÓN

A continuación detállanse as tarefas actualizadas a día 11/05/2020:

TIC 4 ESO

Seguemento por correo electrónico e drive. Tarefa Stop Motion. Data de entrega: 22/05

SEGUEMENTO DE MATERIAS PARA A 3ª AVALIACIÓN- 14/04/2020

A continuación detállanse as tarefas actualizadas a día 14/04/2020:

ITI 1 ESO A

A primeira tarefa da 3ª avaliación xa está dispoñible na aula virtual. Para consultar dúbidas e entregala escribide a: tecnovilalonga@gmail.com

Horarios do Curso 2020-2021

Nos documentos anexos podedes consultar e descargar os horarios dos diferentes cursos para o Curso 2020-2021.

Calendario de presentacións do alumnado e reunións informativas para as familias de 1º ESO

Debido ao protocolo de adaptación ao contexto da COVID-19, a Consellería de Educación e Ordenación Universitaria fixou unha incorporación gradual do alumnado para o presente curso.  O calendario de presentacións do alumnado é o seguinte:

•  O acceso ao recinto farase pola entrada principal. O alumnado só poderá entrar ao recinto 15 minutos antes da hora asignada para a presentación do seu curso.
  • O alumnado confirmará o seu grupo nas listaxes que atopará na zona do aparcadoiro e seguirá as indicación do profesorado para dirixirse cara á aula correspondente.
  • A presentación durará entre 1h e 1h30 e, da man do/a titor/a, o alumnado coñecerá as normas principais do protocolo relacionado coa adaptación do ensino á Covid-19 e as instalacións do centro. A continuación, o alumnado abandonará o centro.
  • As clases con todos os grupos comezarán a partir do luns 28 de setembro seguindo as pautas explicadas na presentación e conforme ao horario habitual (mañás, de 09:10 a 14:35; e tarde do martes de 16:30 a 18:10).

• As familias coñecerán o grupo ao que está asignado o seu fillo ou filla a través de AbalarMóbil ou chamando ao número 886 15 98 01 en horario de mañá (Lei Orgánica de Protección de Datos 3/2018).
  • A reunión terá lugar no ximnasio do IES, ao que se accederá pola porta exterior que se atopa nas escaleiras do acceso principal.
  • Para evitar aglomeracións e en cumprimento das indicacións sanitarias:
    • Só pode asistir un membro da familia por cada alumno/a.
    • Prégase acceder de maneira gradual nos momentos previos ás horas marcadas.
  • Temas a tratar:
    • Acollida.
    • Inicio de curso.
    • Medidas recollidas no Plan de Adaptación ao Protocolo Covid-19.

Información sobre o inicio do curso 2020-2021

O IES de Soutomaior sumouse no día de onte aos IES Illa San Simón, Chapela, IES Mendiño e Mos (ler comunicado conxunto), así como a outros moitos centros educativos galegos, para solicitar o adiamento do comezo do curso, previsto para os días 16, 17 e 18 de setembro, debido á improvisación, á falta de docentes, recursos e espazos e de instrucións claras en tempo e forma por parte da Consellería de Educación.

Este mediodía a Consellería vén de comunicar que se apraza o inicio para os días 23, 24 e 25 co obxectivo de poder afrontar a planificación do curso segundo as novas medidas anunciadas estes días. Calendario:

• 23 de setembro: 1º e 2º ESO e 1º de Bacharelato.
  • 24 de setembro: 3º ESO e 2º Bacharelato.
  • 25 de setembro: 4º ESO.

O IES de Soutomaior seguirá informando ao alumnado e ás familias das novidades que se vaian dando e lamentamos os inconvenientes derivados desta situación.

Datas, horarios e indicacións de acceso aos exames extraordinarios de setembro

As probas extraordinarias de setembro de ESO e Bacharelato, desenvolveránse os días 1 e 2 de setembro co horario que figura nos PDF anexos. As probas serán presenciais.

Para o acceso seguro ás aulas do exame debe seguirse o seguinte protocolo: