ACCESO AO LIBRO VIRTUAL

PASOS A SEGUIR PARA DARSE DE ALTA NO LIBRO VIRTUAL DE INGLÉS e poder traballar dende casa, ampliar contidos, repaso ou práctica.

1- www.burlingtonbooks

2- student´s zone

3- ONLINE WEBBOOKS

4- premede na opción NEW USER

5- usade o CÓDIGO que vos facilitei

6- introducide os vosos datos e un nome e contrasinal do que non vos esquezades.

7- entrade no libro interactivo ( tedes o libro de clase, o workbook, actividades extra, xogos etc)

8- lembrade rematar a sesión para que se garden os exercicios feitos.

O meu correo: soutoquarantine@gmail.com

CRITERIOS AVALIACIÓN INGLÉS

Criterios de avaliación e cualificación (3º trimestre - Programación Revisada 2019-2020)

Nos criterios de cualificación final estableceremos estas dúas posibilidades para facer a media:

• Alumnado con traballo moi baixo ou sen traballo nesta 3ª avaliación, aplicarase este criterio:
    • Nota media da 1º e 2º avaliación (50% e 50%)
  • Alumnado que traballou ben na 3ª avaliación, aplicarase este criterio:
    • 45% a 1º avaliación + 40% a 2ª avaliación + ata 1,5 según traballo realizado.

Aplicaremos o criterio que máis favoreza ao alumnado (sempre puntuando sobre 10).

Celebramos o Halloween (31-10-2018)

O pasado 31 de outubro o departamento de Inglés organizou diversas actividades nas clases de Inglés, así como no recreo, con todos os grupos da ESO e bacharelato para celebrar o Halloween e que o alumnado se familiarizase con algunhas costumes inglesas e americanas e traballasen as súas competencias na lingua inglesa.

Aquí tedes unha mostra dunhas actividades que se organizaron: A VERY SKOOPY VIDEO.