Lingua Castelá

PROGRAMACIÓNS DO CURSO 2023-2024

Recital de poesía. Pompa e Boato

O IES de Soutomaior tivo a gran sorte de poder contar co poeta Samuel Merino (Pompa e Boato) que nos visitou o mércores 15 de marzo e amosou ao alumnado de 3º e 4º da ESO unha visión da poesía máis contemporánea e artística do que estamos afeitos.

Samuel ofreceu un espectáculo acompañado de música no que nos destripou os seus sentementos e a súa visión da vida con versos recitados con moita emoción e paixón.

Só nos queda desexar que volten outro curso para volver a enriquecernos co seu arte.

Web Pompa e Boato

Adaptación da Programación didáctica do curso 2021-2022

Adaptación da Programación didáctica do Departamento de Lingua castelá e literatura do curso 2021-2022 segundo a Orde do 25 de xaneiro de 2022, pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de Educación Secundaria Obrigatoria e de Bacharelato no sistema educativo de Galicia.

Cálculo da nota da 1ª avaliación do alumnado confinado que non puido facer o último exame

O Departamento de Lingua Castelá e Literatura acordou, na reunión celebrada o 24 de novembro ás 11:35, avaliar ao alumnado confinado que non puido facer o segundo exame do seguinte modo:

1. Avaliar o exame que lle falta por facer cun 0.
  2. Facer a media das notas seguindo os criterios de avaliación establecidos na programación.

3. Deixar constancia no boletín de que a nota obtida é provisional.

4. O alumnado afectado fará o exame en canto se incorpore á clase, e calcularase a súa nota da avaliación aplicando a fórmula da programación, e tendo en conta o resultado obtido nese segundo exame.

5. A nota provisional quedará anulada pola nova nota a efectos do cálculo da nota de final de curso.

Departamento de Lengua Castellana y Literatura. Curso académico 2021-2022.

El Departamento de Lengua Castellana y Literatura está formado, durante el curso académico 2021-2022, por el siguiente profesorado:

• Orlando Molares Molares: imparte 1º ESO y 1º de Bachillerato.
  • Cristina Méndez Ramos (sustituto: Javier Esperón Rodríguez): imparte ITI, 2º ESO y 4º ESO.
  • Iria Cortegoso Otero (Jefatura de Departamento): imparte 1º ESO, 3º ESO y Literatura Universal.
  • Sonia Belén Castro Torres: imparte 2º ESO y 2º de Bachillerato.

Puedes consultar la programación didáctica para el curso 2021 - 2022 en el archivo adjunto o pinchando en la imagen: