Probas de acceso a ciclos. Próxima publicación da Orde de convocatoria 2020.

As probas de acceso aos ciclos formativos de Grao Medio ou Superior van dirixidas a alumnado que non cumpra os requisitos académicos de acceso aos ciclos (ter rematado ESO ou Bacharelato, entre outros) e que teñan a idade esixida:
- Ter cumpridos dezasete anos (Ciclos Grao Medio) ou dezanove (Ciclos Grao Superior), ou ben cumprilos no ano natural de celebración da proba.

Tes dúbidas? Estás interado/a en preparar as probas?

- Consulta o calendario adxunto e a páxina http://www.edu.xunta.es/fp/probas
- Acode ao Departamento de Orientación se queres recibir asesoramento sobre os materiais de estudo, exames de anos anteriores, prazos...

Charla sobre ABAU e Universidade (05/02/2020)

O alumnado de 2º de Bacharelato do IES asistiu a unha charla sobre a Universidade e a ABAU impartida por María Teresa Flores Arias, docente da Universidade de Compostela (USC).

Esta actividade forma parte do Programa “A Ponte entre o Ensino Medio e a USC” e ten o obxectivo de  informar e orientar o alumnado, como posible futuro/a estudante universitario, para que poida coñecer e elixir os estudos que máis se adapten ás súas preferencias.

O fío condutor da charla foron as probas de acceso á Universidade (ABAU) e a difusión do que é a Universidade de Santiago de Compostela (titulacións, investigación, residencias, servizos académicos, culturais, deportivos, asociativos, etc).

Resoltas algunhas dúbidas sobre a ABAU, proba que terá lugar os días 9,10 e 11 de xuño, queremos seguir animando ao alumnado de 2º de Bacharelato, dende a certeza de que esforzo e a constancia no traballo ao longo deste curso serán as claves que lles facilitarán o éxito.

Obradoiros de teatro-foro: PRO-MULLER

O venres 24 de maio o alumnado de 1º de Bacharelato participou nos obradoiros de teatro-foro do programa PROMULLER da fundación Matrix.

Mediante dinámicas teatrais e representacións simbólicas ensaiáronse accións, e posibles solucións, que facilitan a toma de conciencia na implicación social nos casos de violencia contra as mulleres.

Noelia e Jose, conferenciantes e actores da fundación, representaron unha escena de teatro invisible e dous monólogos sobre a violencia de xénero, que posteriormente se analizaron en gran grupo.

O alumnado converteuse en espectActor, propoñendo diversas escenas que representaron eles mesmos para a súa posterior análise.

Orientación académica e profesional

Xa está publicada a listaxe provisional de solicitudes para a realización das probas de acceso a Ciclos Formativos de Grao medio.

Enlace de consulta

Orientación académica e profesional

PARA ACCEDER Á INFORMACIÓN

CLIQUEAR NA IMAXE

Orientación académica

Do 1 ao 5 de abril o Salón Virtual UNIferia 2019 comeza a súa andaina na súa 1ª edición.

Dende o teléfono móbil, ou dende calquera outro dispositivo con conexión a internet,  poderase camiñar, de xeito virtual, polos diferentes stands e facer consultas on-line cos equipos de información e orientación das universidades participantes.

Para facilitar a localización da información das universidades e graos, a feira dispón de diferentes filtros de busca: por palabra clave, tipo de universidade, comunidade autónoma, rama de coñecemento, modalidade de estudo, dobres titulacións e impartidos total ou parcialmente en     inglés.

Para acceder a toda a información é necesario rexistrarse na páxina.

ENLACE PARA REXISTRARSE NA PÁXINA WEB

Atención á diversidade

O plan xeral de atención á diversidade, elaborado no departamento de orientación, e aprobado na comisión de coordinación pedagóxica do 27 de novembro do 2018,  recolle os obxectivos, as actuacións, e as medidas que se levarán a cabo no centro para atender a toda a diversidade presente.

A  igualdade, equidade e inclusión educativa,  reflectidos no proxecto educativo, son os pilares nos que se sustentan todas as actuación e o proceso de toma de decisión para dar as respostas educativas máis axeitadas en cada caso.

Para acceder á información clica na imaxe.

O Bacharelato do IES

ITINERARIOS  DE BACHARELATO