Obradoiros de teatro-foro: PRO-MULLER

O venres 24 de maio o alumnado de 1º de Bacharelato participou nos obradoiros de teatro-foro do programa PROMULLER da fundación Matrix.

Mediante dinámicas teatrais e representacións simbólicas ensaiáronse accións, e posibles solucións, que facilitan a toma de conciencia na implicación social nos casos de violencia contra as mulleres.

Noelia e Jose, conferenciantes e actores da fundación, representaron unha escena de teatro invisible e dous monólogos sobre a violencia de xénero, que posteriormente se analizaron en gran grupo.

O alumnado converteuse en espectActor, propoñendo diversas escenas que representaron eles mesmos para a súa posterior análise.

Orientación académica e profesional

Xa está publicada a listaxe provisional de solicitudes para a realización das probas de acceso a Ciclos Formativos de Grao medio.

Enlace de consulta

Orientación académica e profesional

PARA ACCEDER Á INFORMACIÓN

CLIQUEAR NA IMAXE

Orientación académica

Do 1 ao 5 de abril o Salón Virtual UNIferia 2019 comeza a súa andaina na súa 1ª edición.

Dende o teléfono móbil, ou dende calquera outro dispositivo con conexión a internet,  poderase camiñar, de xeito virtual, polos diferentes stands e facer consultas on-line cos equipos de información e orientación das universidades participantes.

Para facilitar a localización da información das universidades e graos, a feira dispón de diferentes filtros de busca: por palabra clave, tipo de universidade, comunidade autónoma, rama de coñecemento, modalidade de estudo, dobres titulacións e impartidos total ou parcialmente en     inglés.

Para acceder a toda a información é necesario rexistrarse na páxina.

ENLACE PARA REXISTRARSE NA PÁXINA WEB

Atención á diversidade

O plan xeral de atención á diversidade, elaborado no departamento de orientación, e aprobado na comisión de coordinación pedagóxica do 27 de novembro do 2018,  recolle os obxectivos, as actuacións, e as medidas que se levarán a cabo no centro para atender a toda a diversidade presente.

A  igualdade, equidade e inclusión educativa,  reflectidos no proxecto educativo, son os pilares nos que se sustentan todas as actuación e o proceso de toma de decisión para dar as respostas educativas máis axeitadas en cada caso.

Para acceder á información clica na imaxe.

O Bacharelato do IES

ITINERARIOS  DE BACHARELATO

CIENCIAS        HUMANIDADES E CC SOCIAIS

Información académica 3º ESO

Información académica 4º ESO

Visita aos campus da USC do alumnado de 1º de Bacharelato

As alumnas e alumnos de 1º de Bacharelato visitaron o martes 12 de febreiro os campus da Universidade de Santiago de Compostela e o Pórtico da Gloria, na Catedral de Santiago.

A visita durou toda a xornada.

Na sesión de mañán distribuíronse por grupos, dependendo dos seus intereses académicos, e tras unirse a outros futuros estudantes da USC nas residencias do “Burgo das Nacións” e o “Monte da Condesa”, visitaron as distintas facultades:

Percorridos:

Filoloxía e Ciencias da Comunicación

Ciencias Económicas e Empresariais

Ciencias da Educación (Mestres) e Traballo Social

Medicina e Enfermaría

Odontoloxía e Enfermaría

Xeografía e Historia e Filosofía

Dereito, Relacións Laborais e Ciencias Políticas e Sociais

Química e Enxeñaría Química

Bioloxía e Farmacia

Enxeñaría Informática e Matemáticas

Física e Matemáticas

Física e Química

Óptica e Optometría

Psicoloxía e Ciencias da Educación

Tras o  xantar no comedor universitario do “Monte da Condesa”, ás 16:00, na sesión de tarde, visitaron o “Pórtico da Gloria”, obra cume do Maestro Mateo, recuperada tras máis de 50.000 horas de traballo dos equipos de restauración, e acompañados por unha guía, descubriron os segredos dos policromados da obra.

Obradoiros-Titorías

OBRADORIOS 1º ESO

ENTIDADE  DATAS
Obradoiros de educación en valores asistidos por cans de terapia en entornos educativos

YARACAN GALICIA

19 de decembro
Habilidades sociais. Entrenamento preventivo. Conflito e mediación

Do 8 ao 15 de xaneiro

OBRADOIROS  2º ESO

ENTIDADE DATAS

Habilidades sociais. Entrenamento preventivo. Conflito e mediación.

8 e 18 de xaneiro

OBRADOIROS  3º ESO

ENTIDADE
 DATAS

Prevención de condutas de risco no ámbito afectivo – sexual.

Do 18 ao 20 de decembro

TIC`s CIDADANÍA DIXITAL E CIBERSEGURIDADE

KIDCODE

3 e 4 de abril

Programa Ktorce18. Prevención de condutas infractoras.

ARELA 11 de abril

OBRADOIROS  4º ESO

ENTIDADE
 DATAS

Prevención de drogodependencias e consumos non saudables.

26 e o 27 de marzo
  TIC`s CIDADANÍA DIXITAL E CIBERSEGURIDADE