Obradoiros Divulgaciencia: Departamento de Tecnoloxía

O Concello de Soutomaior organizou dous Obradoiros solicitados polo Departamento de Tecnoloxía. Os dous foron deseñados e impartidos polo divulgador científico David Ballesteros que procurou en todo momento manter ao alumnado conectado con propostas moi interesantes e de actualidade.

O Obradoiro "Intelixencia artificial" levouse a cabo no Taller do IES de Soutomaior o martes 16 de abril e asistiu o alumnado de TIC de 1º de Bach e o alumnado de Dixitalización de 4º da ESO. Nel o alumnado puido utilizar programas de IA de actualidade vendo as súas posibilidades e descubrindo que o seu uso non é complicado.

O Obradoiro "Deseño de APPs" levouse a cabo no Taller o mércores 24 de abril.  Participaron nel o alumnado de 3º ESO B e 3º ESO C que imparten a materia de Educación Dixital.

Dende o centro non deixamos de agradecer ao Concello a colaboración á hora de presentar actividades moi enriquecedoras e atractivas para o alumnado. Tamén agradecemos ao Departamento de Tecnoloxía o seu entusiasmo por apoiar estas iniciativas.