Debuxo

Boletín de pendentes 2020-21

O alumnado de 2º eso que ten pendente Plástica de 1º eso ten que facer un boletín de exercicios para recuperala. Hai dúas entregas:

Boletín 1: entrega ata o venres 20 de novembro.

Boletín 2: entrega ata o venres 12 de febreiro.

NON SE RECOLLERÁN TRABALLOS FÓRA DE PRAZO.

O alumnado que non entregue os exercicios dentro do prazo establecido terá un exame en maio sobre os contidos mínimos do curso correspondente.

Departamento de Debuxo. Curso académico 2020-2021.

O departamento de Debuxo no curso 2020-2021 está constituído polos seguintes profesores:

• Ana Aguiar Hormías que actúa como xefa de departamento.
  • Prudencio Fernández Franco

O reparto por cursos e materias é o seguinte:

Profesor/a

Educación Plástica, Visual e Audiovisual

1ºESO

3ºESO

4ºESO

A, B e C

Debuxo Técnico

Debuxo Técnico

Debuxo Artístico

Debuxo Artístico

Ana Aguiar Hormías

Podes consultar a programación didáctica para o curso 2020 - 2021 no arquiivo adxunto.

O que Adriana Eugenio viu dende a súa xanela

adriana

Adriana Eugenio, alumna de 1º ESO B, vén de ser premiada no Concurso O que ves desde a túa xanela (categoría 12-14 anos) que convocou a Deputación co obxectivo de "descubrir a paisaxe que vemos desde a nosa xanela: as rúas, as árbores, o mar e o campo", mais tamén para "abrir unha xanela aos lugares aos que nos gustaría regresar e que partillamos coa familia e as amizades".

En palabras do xurado, o traballo de Adriana destaca "pola súa calidade artística amosando destreza na técnica da acuarela, a beleza dos trazos e o seu realismo".

Moitos parabéns, Adriana! Estendemos a nosa felicitación ás familias e ao profesorado de Plástica por animar e acompañar estes traballos de expresión artística dos rapaces e as rapazas durante o confinamento.

Charla co escenógrafo Diego Valeiras

O xoves 12 de marzo, o alumnado de 4º de ESO e Debuxo Artístico de 1º e 2º de Bacharelato mantivo un encontro co escenógrafo Diego Valeiras.

Moitos coñecemos a importancia da figura do director de fotografía, do produtor ou do guionista nunha produción audiovisual. Sabemos do indispensable que é un bo deseño de vestiario, unha banda sonora ou do traballo actoral pero, que fai un escenógrafo?

VISITA A FACULTADE DE BELAS ARTES E A EXPOSICIÓN “PICASSO. EL VIAJE DEL GUERNICA”

O pasado xoves 12 de decembro o alumnado de 4º de eso e Debuxo Artístico de Bacharelato I e II visitou a Facultade de Belas Artes e a exposición “Picasso. El viaje del Guernica” en Pontevedra.

Na facultade foron recibidos polo Decano Xosé Manuel Buxán,  quen lles ensinou as diferentes aulas: pintura, deseño de moda, audiovisuais,... e os talleres onde os alumnos, dependendo do proxecto que estean desenvolvendo, poden traballar co material elixido (madeira, metal, plástico,...).

Na exposición itinerante sobre o cadro “Guernica” de Picasso puideron coñecer a historia dunha das obras más emblemáticas da arte do século XX, dende a súa creación en París en 1937 ata o seu emprazamento permanente no Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía en 1992.

Profesorado do Departamento no curso 2019-2020

O Departamento de Debuxo no curso 2019-20 está formado por:

• Ana Aguiar Hormías (Xefatura de Departamento)
  • Ana Fervenza Cortegoso
  • David Louzán Mariño

O reparto por cursos e materias é o seguinte:

Profesor/a

Educación Plástica, Visual e Audiovisual

1º da ESO

3º da ESO

4º da ESO

A, B e C

Debuxo Técnico I

Debuxo Técnico II

Debuxo Artístico I

Debuxo Artístico II

Proxecto SOMOS ARTISTAS. Curso 2018-2019

Neste curso embarcámonos nun proxecto artístico proposto polo concello de Soutomaior.

Tratábase de humanizar o noso instituto recentemente estreado e que os alumnos o fixesen máis seu a través da arte.

Os alumnos/as de Plástica de 4º de ESO e de Debuxo Artístico de bacharelato traballaron en grupos. O obxectivo era elaborar un proxecto artístico partindo dos intereses e motivacións do alumnado intervindo dentro dos espazos anodinos do centro educativo.

Dúas profesoras da facultade de Belas Artes, Itziar Ezquieta e Begoña Paz, guiáronnos no proceso. Mostraron ao alumnado nunha primeira sesión unha selección de obras de artistas contemporáneos para que visen distintas estratexias para traballar, diferentes materiais, a importancia do espazo e da interacción co espectador...

Cada grupo elixiu un tema e un espazo onde facer a súa intervención e puxéronse mans á obra: bosquexos, medidas do espazo, fotos, maquetas,...

O resultado son 5 pezas colocadas no primeiro piso e unha delas na entrada.

O proxecto finalizou cunha exposición guiada para todo o alumnado na que cada peza foi explicada brevemente polos seus autores. (Podedes ver os adxuntos).

Figuras... ¿Imposibles?

J. M. Yturralde

Decidimos dibujar las figuras imposibles que fueron creando los alumnos/as de 4º de eso en los azulejos de los pasillos y aunque hubo algún problema con la cinta adhesiva, al final lo consiguieron.