Debuxo

Expresión artística en 4ºESO

Este ano na materia de Expresión artística de 4ºESO, estivemos aprendendo a usar a técnica fotográfica chamada CIANOTIPIA.

Podedes ver nos adxuntos algunhas das imaxes que fixemos en setembro e outubro aproveitando a luz solar.

Curso 2023-2024

Material necesario por cursos. (Ver adxuntos).

Traballos do curso 2022-2023

Aquí tedes un vídeo con algúns dos traballos deste curso. Disfrutade das vacacións!

Alumnado coa materia de Plástica pendente

O alumnado que ten pendente a materia de Plástica de 1º ou 3º ESO e non presentou os exercicios de reforzo para superala, terá unha proba o martes 6 de xuño a 4ªhora.

Tedes unha lista dos contidos para o exame no adxunto.

Calquera dúbida falar coa profesora Ana Aguiar o podedes usar o curso de Edixgal onde estades matriculados.

25N 2022: "Contra a violencia de xénero ABRE OS OLLOS"

Con motivo do 25N o alumnado de Debuxo artístico de 2º de bacharelato e Educación Plástica de 4º ESO fixeron unha instalación na entrada do instituto.

Para facer a obra tivemos de referencia a obra “Behind the walls” do escultor Jaume Plensa.

"A veces, nuestras manos son las paredes más grandes. Pueden cubrirnos los ojos, y podemos cegarnos a nosotros mismos a tanto de lo que está sucediendo a nuestro alrededor ...". Jaume Plensa

As esculturas están feitas utilizando como molde o corpo dos alumnos/as.

O material utilizado, o plástico, é transparente “case invisible”.

Departamento de Debuxo _Curso 2022-2023

O departamento de Debuxo no curso 2022-2023 está constituído polos seguintes profesores:

• Ana Aguiar Hormías que actúa como xefa de departamento, impartirá as seguintes materias: Educación Plástica en 3º e 4º ESO, Debuxo Artístico en 2º de bacharelato e Debuxo Técnico en 2º de bacharelato.
  • César Manuel Iglesias Fernández impartirá Educación Plástica en 1º ESO e Debuxo Técnico en 1º de bacharelato.

Adaptación da Programación didáctica (abril 2022)

Adaptación da Programación Didáctica do Departamento de Debuxo do curso 2021-2022 segundo a Orde do 25 de xaneiro de 2022, pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de Educación Secundaria Obrigatoria e de Bacharelato no sistema educativo de Galicia.

Decoración de Nadal 1º ESO

O alumnado de 1º ESO de Plástica fixeron unha árbore de Nadal para a entrada do centro e decoraron as portas das súas clases.

Bo traballo!