Debuxo

Animacións en 4ºESO

Mandalas e atrapasoños feitos polo alumnado de 1º eso

Pica AQUÍ para ver unha selección dos traballos.

Debuxar a partir de manchas

Pica AQUÍ para ver a presentación.

Exposición fotográfica 25N

Con motivo do Día Internacional contra a Violencia de Xénero, o Departamento de Educación Plástica e Visual propúxolles ás alumnas de 4º de ESO e de Debuxo artístico de Bacharelato que se fotografasen para mostrar a través da imaxe o que supón para elas o 25N. Ademais dos rostros das alumnas do centro, tamén quixeron sumarse profesoras e algunha nai á que non lle importou deixarse retratar pola súa filla e colaborar neste traballo.

Moitas grazas a todas ás que quixestes participar e así amosar o voso sentimento ante a violencia contra as mulleres.

Participantes: Marta Abal López, Ana Aguiar Hormías, Antía Brito Iglesias, Uxía Brito Iglesias, que retratou a súa nai Susana Iglesias; Cristina Méndez Ramos; Candela Paz Aguiar; Blanca Quiñones Rodríguez, que retratou a súa nai Yolanda Rodríguez; Laura Rodríguez Martínez; Carla Sánchez López; Xeila Seijo, que retratou a Candela Seoane Reguera; Jimena Torres González e Rebeca Torres Rodriguez.

Boletín de pendentes 2020-21

O alumnado de 2º eso que ten pendente Plástica de 1º eso ten que facer un boletín de exercicios para recuperala. Hai dúas entregas:

Boletín 1: entrega ata o venres 20 de novembro.

Boletín 2: entrega ata o venres 12 de febreiro.

NON SE RECOLLERÁN TRABALLOS FÓRA DE PRAZO.

O alumnado que non entregue os exercicios dentro do prazo establecido terá un exame o luns 3 de maio a 3ª hora sobre os contidos mínimos do curso correspondente.

Departamento de Debuxo. Curso académico 2020-2021.

O departamento de Debuxo no curso 2020-2021 está constituído polos seguintes profesores:

• Ana Aguiar Hormías que actúa como xefa de departamento.
  • Prudencio Fernández Franco

O reparto por cursos e materias é o seguinte:

Profesor/a

Educación Plástica, Visual e Audiovisual

1ºESO

3ºESO

4ºESO

A, B e C

Debuxo Técnico

1º Bach

Debuxo Técnico

2º Bach

Debuxo Artístico

1º Bach

A e B

Debuxo Artístico

2º Bach

A e B

Ana Aguiar Hormías

Podes consultar a programación didáctica para o curso 2020 - 2021 no arquiivo adxunto.

O que Adriana Eugenio viu dende a súa xanela

adriana

Adriana Eugenio, alumna de 1º ESO B, vén de ser premiada no Concurso O que ves desde a túa xanela (categoría 12-14 anos) que convocou a Deputación co obxectivo de "descubrir a paisaxe que vemos desde a nosa xanela: as rúas, as árbores, o mar e o campo", mais tamén para "abrir unha xanela aos lugares aos que nos gustaría regresar e que partillamos coa familia e as amizades".

En palabras do xurado, o traballo de Adriana destaca "pola súa calidade artística amosando destreza na técnica da acuarela, a beleza dos trazos e o seu realismo".

Moitos parabéns, Adriana! Estendemos a nosa felicitación ás familias e ao profesorado de Plástica por animar e acompañar estes traballos de expresión artística dos rapaces e as rapazas durante o confinamento.

Charla co escenógrafo Diego Valeiras

O xoves 12 de marzo, o alumnado de 4º de ESO e Debuxo Artístico de 1º e 2º de Bacharelato mantivo un encontro co escenógrafo Diego Valeiras.

Moitos coñecemos a importancia da figura do director de fotografía, do produtor ou do guionista nunha produción audiovisual. Sabemos do indispensable que é un bo deseño de vestiario, unha banda sonora ou do traballo actoral pero, que fai un escenógrafo?