Debuxo

Profesorado do Departamento no curso 2019-2020

O Departamento de Debuxo no curso 2019-20 está formado por:

• Ana Aguiar Hormías (Xefatura de Departamento)
  • Ana Fervenza Cortegoso
  • David Louzán Mariño

Proxecto SOMOS ARTISTAS

Neste curso embarcámonos nun proxecto artístico proposto polo concello de Soutomaior.

Tratábase de humanizar o noso instituto recentemente estreado e que os alumnos o fixesen máis seu a través da arte.

Os alumnos/as de Plástica de 4º de ESO e de Debuxo Artístico de bacharelato traballaron en grupos. O obxectivo era elaborar un proxecto artístico partindo dos intereses e motivacións do alumnado intervindo dentro dos espazos anodinos do centro educativo.

Dúas profesoras da facultade de Belas Artes, Itziar Ezquieta e Begoña Paz, guiáronnos no proceso. Mostraron ao alumnado nunha primeira sesión unha selección de obras de artistas contemporáneos para que visen distintas estratexias para traballar, diferentes materiais, a importancia do espazo e da interacción co espectador...

Cada grupo elixiu un tema e un espazo onde facer a súa intervención e puxéronse mans á obra: bosquexos, medidas do espazo, fotos, maquetas,...

O resultado son 5 pezas colocadas no primeiro piso e unha delas na entrada.

O proxecto finalizou cunha exposición guiada para todo o alumnado na que cada peza foi explicada brevemente polos seus autores. (Podedes ver os adxuntos).

Figuras... ¿Imposibles?

J. M. Yturralde

Decidimos dibujar las figuras imposibles que fueron creando los alumnos/as de 4º de eso en los azulejos de los pasillos y aunque hubo algún problema con la cinta adhesiva, al final lo consiguieron.

Exposición “Pontesa, lembranzas dunha fábrica”

En el 2014 llevamos a cabo un proyecto en el que colaboraron muchos alumnos/as y profesores/as del CPI Manuel Padín Truiteiro y que culminó en la exposición “Pontesa, lembranzas dunha fábrica”.

Las fotografías fueron expuestas en Ourense dentro del festival Outono fotográfico, en el CPI O Toural el curso pasado y el pasado mes de noviembre pudimos ver una pequeña selección de ellas en el Pazo de Cultura de Pontevedra, en el marco de Culturgal.

Ahora nos han pedido permiso para utilizarlas en el proyecto “Vigo Industrial” que tiene como objetivo catalogar el Patrimonio Industrial de Vigo y la comarca. Puedes ver la página correspondiente a la ficha de Pontesa haciendo click en la imagen.

Nos hace mucha ilusión que un proyecto que nos dio tantas satisfacciones siga vivo de alguna manera. Si queréis ver en que consistió el proyecto, qué alumnos participaron, las entrevistas, vídeos y fotografías que hicieron...podéis visitar la página de Fotografía en curso (pincha en la imagen).

POSTALES DE NAVIDAD

Pincha aquí para ver las postales creadas por el alumnado este curso.

POSTALES DE NAVIDAD AUDIOVISUALES

Aquí podéis ver las postales audiovisuales que hicieron los alumnos de 4º de ESO para participar en el concurso organizado por el concello de Soutomaior.

Profesorado del Departamento, curso 2018-19

El departamento de Dibujo en el curso 2018-2019 está constituído por:

• Ana Aguiar Hormías
  • Victoria González Alonso