Taboleiro

Infografías sobre usos básicos das TIC

O Departamento de Tecnoloxía elaborou unhas infografías moi prácticas sobre algúns dos usos máis comúns que facemos das TIC no ámbito académico, privado e profesional:
  • Como enviar un email.
  • Como facer fotos das tarefas.
  • Tipos básicos de ficheiros e como identificalos.
  • Como gardar un ficheiro.

Coidamos que unificar o modo de levar a cabo este tipo de tarefas escolares pode ser de grande utilidade para todos/as, por iso animamos a todo o alumnado e ás familias para que sigan estas pautas e as incorporen no seu día a día.

Podedes descargalas tanto en formato .jpg como .PDF nos arquivos adxuntos (tamén todas xuntas nun único PDF).

Datas, horarios e indicacións de acceso aos exames extraordinarios de setembro

As probas extraordinarias de setembro de ESO e Bacharelato, desenvolveránse os días 1 e 2 de setembro co horario que figura nos PDF anexos. As probas serán presenciais.

Para o acceso seguro ás aulas do exame debe seguirse o seguinte protocolo:

Alumnado de Bacharelato do IES de Soutomaior recoñecido entre os mellores expedientes de Galicia

Alexandre Cabodevila, Rime el Bahi, Xiana Herrero e Paula Ramallo participarán no Acto de recoñecemento ao mellor alumnado de Centros de Ensino Medio de Galicia que organiza a Universidade de Santiago de Compostela dentro do programa "A Ponte entre o Ensino Medio e a USC" para distinguir os estudantes que superan a nota media de 9 entre o Bacharelato e as probas de acceso á Universidade (ABAU).

O acto terá lugar este xovesa 23 de xullo ás 17:00 horas no Salón Nobre de Fonseca da USC. Debido ás circunstancias actuais, non se poderá celebrar un acto multitudinario presencial, mais si que se poderá seguir o acto en vivo a través das seguintes canles de Youtube da USC a partir da 16:30h.: https://www.youtube.com/user/UniversidadeUSC e https://www.youtube.com/user/UniversidadeUSC/live.

Moitos parabéns, Alexandre, Rime, Xiana e Paula por este recoñecemento tan merecido!

Guías e titoriais de uso de ferramentas para traballar durante a suspensión das aulas

Como facer fotos ao caderno

Pautas da Biblioteca do IES de Meaño.

Instrucións para entregar as túas tarefas en fotografía (Aulas Galegas).

Enviar tarefas por correo electrónico

Normas básicas para escribir un correo (Biblioteca do IES de Meaño).

Indicacións para enviar tarefas por correo (IES Félix Muriel).

GMail e Google Drive

Videotitorial sobre coñecementos básicos de Gmail: crear conta, servizos ofertados e configuración básica) e videotitorial sobre como engadir contactos a GMail.

Titorial oficial sobre como enviar arquivos adxuntos en GMail.

Titorial oficial sobre como enviuar arquivos adxuntos de Google Drive a través de GMail.

Titorial oficial sobre Google Drive.

Reducir o tamaño dunha imaxe antes de enviala por correo

Para ordenador: Titorial sobre como reducir o tamaño de imaxes con Paint.

Para móbiles: aplicacións para reducir o tamaño de imaxes antes de envialas por GMail ou Whatsapp.

abalarMóbil

Videotitorial sobre a instalación e rexistro de abalarMóbil.

Videotitorial sobre funcionalidades de abalarMóbil.

Webex (servizo de videoconferencias)

Videotitorial sobre o servizo para o alumnado.

Acceso á AV (manual en PDF)

Videotitorial e manual en PDF para acceder a unha aula virtual (CEIP Santa Rita)
Videotitorial sobre a entrega de tarefas con móbil ou tableta.
Videotitorial sobre a entrega de tarefas co ordenador.