ALUMNADO de REFÓRZA-T: 1º e 2º ESO

Para aqueles alumnos/as de REFÓRZA-T que teñan interese e disponibilidade, o programa continúa dende a casa de forma telemática.

Se precisades axuda para elaborar esquemas, resumos, organizar o estudo, aclarar dúbidas... ou ben se vos apetece realizar algunha actividade co grupo, estou a vosa disposición.

Podedes contactar comigo escribindo un correo electrónico a: manuellopezrodriguez@edu.xunta.gal

Se non tes posibilidade de contactar por email e precisas axuda, podes deixarme recado no teléfono do centro,  chamando de 10-13h, e valoraremos como axudarte.

Un saúdo,

Manuel. Profesor do programa REFÓRZA-T.

Confinamento creativo. Actividades para facer dende a casa

O Concello achega unha completa guía de recursos educativos para todo o alumnado: Confinamento creativo. Actividades para facer dende a casa. A guía actualízase constantemente e tamén se pode descargar en versión PDF.

Recursos para a autoorientación

A Orientación Educativa enténdese, non coma unha consulta puntual, senón coma un proceso no que a Autoorientación é o fin. Dende o Departamento de Orientación e as titorías, e dende o IES en xeral, procuramos que o alumnado vaia desenvolvendo distintas habilidades e destrezas para chegar, por si mesmo finalmente, á toma de decisións vocacionais.

Se queredes adicar un tempo ao voso proceso orientación vocacional, propoño que empecedes por algún destes RECURSOS de AUTOORIENTACIÓN, recompilación realizada polos orientadores Alberto del Mazo e Mónica Diz.

Están organizados en cinco áreas:

AUTOCONOÑECEMENTO - INFORMACIÓN ACADÉMICA - TOMA DE DECISIÓNS VOCACIONAIS - ORIENTACIÓN PROFESIONAL - RECURSOS PARA PAIS E NAIS.

Sabemos que calquera proposta de traballo para estes días pode ser difícil. Non porque non contedes co noso apoio (que contades, na distancia, no que podamos!), senón polas dificultades de facelo en tempos de incertidume e confinamento. O prioritario é coidarse animicamente, apoiarvos entre vós e que sintades o noso ofrecemento de acompañarvos como unha axuda útil, da forma que precisedes.

Unha aperta,

Alba. Orientadora do IES de Soutomaior.

Fonte: https://colectivorienta.wordpress.com/2020/03/23/autoorientarse-en-tiempos-de-coronavirus/

Contidos educativos na TVG e a TVE

A Televisión de Galicia (TVG) emite dende hoxe, pola segunda canle, G2, un bloque de programación educativa. De luns a venres entre as 11.00 e as 13.00 horas, este bloque emitirase mentres os centros escolares permanezan pechados atendendo as restricións impostas polo Estado de Alarma.

Así mesmo, tamén RTVE lanza hoxe Aprendemos en casa, unha iniciativa do Ministerio de Educación e Formación Profesional para facilitar a educación dende a televisión pública durante o tempo que duren as medidas de illamento para conter o coronavirus. Horario: