Concerto de Santa Cecilia

O pasado martes 21 de novembro, celebrouse na última sesión da tarde o concerto de Santa Cecilia no que participaron alumnos e alumnas da ESO e de Bacharelato.

Este evento foi organizado por Paula Veiga Sertal, que animou aos participantes así como os acompañou nos recreos de gran parte deste primeiro trimestre de curso, para que os nosos músicos chegaran seguros e coas cancións ben traballadas.

No concerto participaron.

Rui Jeje Vega  (4º ESO B).

Olalla Lomba Otero (2º ESO C) e Giana Valadares Hernández (3ºESO A)

Lucía Castro Blanco (4ºESO B), Joaquín Castellano Domínguez (3ºESO A), Alba Agulla Rodríguez(3º ESO B)  e Natalia Bouzón Otero (3º ESO C)

Unai, Xiana, Anxo (1º Bach A) e Lola Muiños Seoane (2ºESO B).

Estamos ben orgullosos do alumnado que participa, pois non é nada doado interpretar nun escenario diante de gran parte do instituto. Moitas por facer posible este concerto.

Non podemos esquecernos do Obradoiro de Regueifas ao que se anotaron alumnos e alumnas voluntarios de 2º ESO A, 2º ESO B e 2º ESO C.

O profesor convidado foi Luis "O Caruncho", gaiteiro, zanfonista, cantante e incluso aprendiz de actor. Sen dúbida todas estas dotes artísticas fan del un dos máis requeridos traballadores da música en Galiza. Leva anos dinamizando esta rica tradición oral nos medios, en escolas específicas e nos certames que se celebran a todos os niveis.

Este obradoiro organizado polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega, grazas a un programa da Asociación Oral de Galicia de Valadares e a Deputación, tivo dúas partes. Na primeira (19 outubro)  participou todo o alumnado voluntario e na segunda (9 de novembro) xa participou únicamente alumnado seleccionado polo seu bo traballo na primera sesión.

Galería de fotos

Na segunda parte deste vídeo, o noso protagonista actúa en Villanueva de Tapia, municipio de Málaga xunto con arcadio Camano onde estableceron un duelo poético marabilloso, cada un na súa lingua e tonada diferente.