Visita do IES Soutomaior á APAMP

O pasado día 29 de abril, un grupo de alumnos de tecnoloxía de 4ºESO e TIC de 1ºBAC, visitaron o centro de día de APAMP, Asociación de Familias de Persoas con Parálise Cerebral, situado no barrio de Navia en Vigo.

Nesta actividade, os alumnos e alumnas puideron ver os distintos obradoiros nos que traballan esas persoas, entre os que destacan os de cerámica e pintura, un de radio na que elaboran un podcast semanal e tamén outros de informática e cestería. O centro conta ademais cun edificio residencial, con 46 prazas para aquelas persoas que por distintos motivos non poden permanecer no seu medio familiar.

A visita está enmarcada dentro do proxecto Talentos Inclusivos, no que participa o Departamento de Tecnoloxía e que pretende despertar no alumnado as vocacións STEM, así como dar a coñecer a realidade da persoas con discapacidade cerebral.

Podemos ver máis imaxes na Galería da páxina web do centro.