Matemáticas

MATERIAS PENDENTES

RECURSOS DE INTERESE

Viaxe estudo á Lisboa 23-24

Un ano máis e seguindo unha longa tradición no IES San Paio, o EDLG xunto co departamento de Matemáticas están a organizar a saída didáctica a Lisboa para o alumnado de 3ESO.

A semana previa á Semana Santa visitarán os monumentos e zonas máis emblemáticos da capital portuguesa.

Podedes consultar un interesante dossier con toda a información de Lisboa que o profesorado creou para coñecer os lugares e as visitas que farán na cidade lisboeta.

RIFAS: O pagamento/recollida do segundo talonario terá lugar entre o mércores 20 e o xoves 21 de decembro, nos recreos no departamento de Mates.

!dat-abbreviation Dom, 17/12/2023 - 17:34

O misterio do Castro. Un Escaperoom que non te podes perder.

Entrade na web do xogo para coñecer o Misterio do Castro. Serás quen de coñecer as claves da desaparición do Aurelio? Que papel ten a Joana nesta historia?

Preme na foto...

!dat-abbreviation Dom, 26/11/2023 - 17:04

Viaxe a Lisboa co alumnado de 3ESO

Un ano máis, o departamento de Matemáticas organiza a saída didáctica a Lisboa para o alumnado de 3ESO. A semana do 27 ao 31 de marzo visitarán os monumentos e zonas máis emblemáticos da capital portuguesa. Pódese consultar a axenda da visita na seguinte ligazón.

Previo á viaxe, o noso alumnado leu detidamente un interesante dossier con toda a información de Lisboa que foi a base para xogar ao Breakout virtual que o profesorado creou para coñecer os lugares e as visitas que farán en Lisboa.

Ven, 24/03/2023 - 09:57

Recursos de interese (Matemáticas)

RECURSOS

CADERNOS

1º ESO I     1º ESO II     1º ESO III

2º ESO I           2º ESO II

3º ESO I           3º ESO II

4º ESO I           4º ESO II

o

I CONCURSO INXENIO MATEMÁTICO

Case unha veintena de equipos desde 1º a 4º de ESO veñen de participar no I Concurso de Inxenio Matemático.

O bo ambiente e o traballo en equipo fixo subir o nivel deste concurso cun  alumnado moi entregado e infinitas gañas de participar e queimar neuronas.

Parabéns rapaces e rapazas!!!

Mañá, no 1º Recreo: OS PREMIOS!!!!!!!

Concurso Fotografia Matemática 2019

Á espera da decisión do xurado sobre a fotografía gañadora, podedes disfrutar das fotos que se presentaron ao Concurso este curso 2018-19.

Grazas ao alumnado participante e que cada ano entrega fotografías máis interesantes e con máis calidade.

Prestade atención que en breve coñeceremos as persoas gañadoras.

Sorte!!