Francés

Dolores González Budiño

Cristina Lemos Davila

ADAPTACIÓN PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA 2019-2020

Seguindo as Instrucións da Dirección Xeral de Educación do 27 de abril 2020 o Departamento de Francés fixo as correspondentes modificacións da programación didáctica do curso 2019-2020.

Para ver arquivos adxuntos clicar no encabezamento.

INformación imortante alumnado de Dolores González Budiño

Na aula virtual tedes o curso Travail à la maison (podedes entrar coma convidados) no que atoparedes, no foro de novas, información para matricularvos nos novos cursos de francés da aula virtual. Tedes, ademais, no curso de Travail à la maison todo o material que foi enviado a semana pasada.

Procurade facelo nestes primeiros días da semana para ver que todo funciona ben.

Merci à toutes et à tous.

Courage!

Tarefas para os días entre o 16 e 17 de marzo - Alumnado Cristina Lemos

Durante estes días atoparedes indicacións e actividades para traballar a materia no meu blog, ao que podedes chegar facendo clic na seguinte ligazón:

Instrucións semanas do 16 ao 27 marzo alumnado de Dolores González Budiño (Loli)

Instrucións Loli G.B. 2ºBAC(A,C;D)3ºESO(A,C)2ºESO(B,D),1ºESO (C)

Bonjour,

Instrucións para o alumnado de francés de 2º Bac ( A,C,D), 3º ESO (A,C), 2ºESO (B,D), 1º ESO (C) da profesora Dolores González Budiño.

Para acceder ao traballo que deberedes realizar durante estas dúas semanas tedes que clicar no recadro do menú en Materiais para os alumn@s.

Aí atoparedes un documento pdf no que se detalla por niveis o que teredes que facer durante estas dúas semanas.

Tamén estará publicado na aula virtual.

Atención: Trátase dun único documento (non me permitía subilo doutro xeito). Deslizade o documento ata atopar o nivel que vos corresponde.

Courage et bon travail!