INICIO DE CURSO E PRESENTACIÓNS

BENVIDOS AO CURSO ACADÉMICO 2019/20 NO IES SAN PAIO

O vindeiro luns 16 de setembro comezará o curso académico 2019/20 onde só teremos clase pola mañá para facer as presentacións dos diferentes cursos. Disporemos de transporte escolar para os seus usuarios (MONBUS), que para vir o centro terá o mesmo horario que o resto do curso, e levará de volta ao alumnado da ESO ás 11:30h unha vez rematadas as presentacións. O alumnado de bacharelato, usuario do transporte escolar non disporá do servicio de volta.

PRESENTACIÓNS:

• 1ºESO: 09:00H, NO SALÓN DE ACTOS.
  • 2º, 3º,4ºESO: 10:00H, NAS AULAS CORRESPONDENTES.
  • 1ºBACHARELATO: 12:00H, NO SALÓN DE ACTOS.
  • 2ºBACHARELATO: 12:00H, NAS AULAS CORRESPONDENTES.

MOI IMPORTANTE!!!!

• Por motivos organizativos, prégase que o alumnado acceda so ó recinto educativo.
  • Non esquezan, que so o persoal autorizado poderá acceder cos vehículos o recinto escolar.

GRAZAS POLA SÚA COLABORACIÓN

O EQUIPO DIRECTIVO

CONCEDIDO O PROXECTO E-DIXGAL PARA 1º ESO

A Consellería de Educación vén de confirmar a concesión ao IES San Paio do Proxecto Edixgal para o vindeiro curso 2019-2020, no nivel 1º ESO.

Mediante este proxecto profesorado e alumnado pasarán a desenvolver a súa actividade educativa diaria nun entorno virtual de aprendizaxe. Nesta modalidade impartiranse só as seguintes materias, que non terán polo tanto libro de texto:

MATERIAS DENTRO DO PROXECTO EDIXGAL - 1º ESO
BIOLOXÍA E XEOLOXÍA
EDUCACIÓN FÍSICA
ESTRATEXIAS DE APRENDIZAXE E COMUNICACIÓN
LINGUA CASTELÁ E LITERATURA
LINGUA PORTUGUESA
MATEMÁTICAS
RELIXIÓN

As materias restantes de 1º ESO (que non están dentro do proxecto E-Dixgal) seguirán empregando libros de texto. Podedes consultalos AQUÍ.

Como consecuencia desta nova, as solicitudes e concesións de Fondo Libros quedan anuladas para 1º ESO, que será o curso no que comezará a implementarse o Proxecto Edixgal:

"Segundo o artigo 1 da ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20, o alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxecto educación dixital (E-DIXGAL) no curso 2019/20 está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, terá dereito á axuda para adquierir material escolar, así como ás establecidas nas disposicións adicionais primeira e segunda, se reúne os requisitos establecidos nesta orde." (toda a resolución, AQUÍ)

Ao inicio do curso, daremos a alumnado e familias toda a información.

RESULTADOS PROBAS DE ACCESO Á UNIVERSIDADE 2019

PARABÉNS

A TODOS/AS OS/AS ALUMNOS/AS DO IES SAN PAIO QUE CO SEU ESFORZO CONSEGUIRON SUPERAR ESTA PROBA

88% DE APROBADOS/AS

60 ALUMNOS/AS APROBADOS/AS DE 68 PRESENTADOS NA PROBAS ORDINARIAS DE XUÑO

Cinco alumnos/as superaron o nove na nota final da selectividade e recibirán un diploma da Universidade de Santiago de Compostela polo seu aproveitamento Sobresaínte:

PABLO GONZÁLEZ RUSELL

CLAUDIA ALONSO ALONSO

AROA GARCÍA GONZÁLEZ

CLAUDIA VALENZUELA RODRÍGUEZ

ABEL ÁLVAREZ MARTÍNEZ

Ademais doce alumnos/as tiveron unha nota final entre un oito e un nove:

INÉS PORTELA OTERO

AINARA ÁLVAREZ RAMÍREZ

CRISTINA PÉREZ OLIVARES

DAVID ALAN CHRISTOPHER FLETCHER

JOSÉ MIGUEL FERNÁNDEZ MÁRQUEZ

GALA ESTÉVEZ RODRÍGUEZ

KATIA SOUSA MARTÍNEZ

CLARA VALVERDE FERNÁNDEZ

RAQUEL DEZA GONZÁLEZ

ALBERTO  BERNÁRDEZ VENINGA

NOÉ REBOREDA MARTÍNEZ

RUBÉN ESTÉVEZ CARRERA

Patrullón de Contadas 2019- Galiña Azul

Dentro da materia Estratexias de Aprendizaxe e Comunicación, disfrutamos dunha entrañable actividade: Patrullón de contadas que consiste en preparar contadas para ilas contar axs cativxs da Galiña Azul.

E un ano máis alí estivemos gastando os nosos recreos con outro tipo de divertimento. Parabéns a todo o alumnado que voluntariamente participou nas contadas e "perdeu" moitos recreos ensaiando.

Sodes Grandes!!!!

I CONCURSO INXENIO MATEMÁTICO

Case unha veintena de equipos desde 1º a 4º de ESO veñen de participar no I Concurso de Inxenio Matemático.

O bo ambiente e o traballo en equipo fixo subir o nivel deste concurso cun  alumnado moi entregado e infinitas gañas de participar e queimar neuronas.

Parabéns rapaces e rapazas!!!

Mañá, no 1º Recreo: OS PREMIOS!!!!!!!

Concurso Fotografia Matemática 2019

Á espera da decisión do xurado sobre a fotografía gañadora, podedes disfrutar das fotos que se presentaron ao Concurso este curso 2018-19.

Grazas ao alumnado participante e que cada ano entrega fotografías máis interesantes e con máis calidade.

Prestade atención que en breve coñeceremos as persoas gañadoras.

Sorte!!