LIGAZÓNS AO TRABALLO PARA OS DÍAS QUE TEMOS QUE QUEDAR NA CASA

Ante a actual suspensión de clases, e coa intención de facilitar, coordinar e presentar de forma ordeada as distintas vías que o profesorado elixiu para asignar actividades aos seus grupos durantes esta situación, poñemos á vosa disposición a seguinte táboa, que vos permitirá acceder de maneira sinxela ás distintas actividades para estes días

Seleccionade o voso curso e abrirase unha táboa con todas as materias. Facendo clic sobre cada unha delas, xa accededes directamente á páxina concreta que ese profesorado está usando para dar instrucións ou enviar traballos. Se a ligazón vos leva á aula virtual, lembrade que debedes acceder co voso nome de usuario e contrasinal, ou ben (no seu caso) como usuario convidado.

1ºESOA
1ºESOB  1ºESOC  1ºESOD  1ºESO AG
2ºESOA  2ºESOB 2ºESOC

2ºESOD

2ºESO AG
3ºESOA 3ºESOB 3ºESOC

3ºESOD

3ºESO PMAR
4ºESOA 4ºESOB 4ºESOC

4ºESOD

1ºBACA 1ºBACB 1ºBACC

1ºBACD

2ºBACA 2ºBACB 2ºBACC

2ºBACD

Para contactar co profesorado podes utilizar os enderezos deste listado

NOVAS

Teléfono de contacto co IES San Paio: 886110762 / 62303253

Novas datas para a celebración das probas de acceso de grao medio e de grao superior. Convocatoria 2020

PROTOCOLO REINICIO DA ACTIVIDADE LECTIVA PARA O ALUMNADO DE 2º BACHILLERATO

FONDO LIBROS E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL 2020-2021

CONVOCATORIA ABAU 2020

PUBLICADAS AS MODIFICACIÓNS DAS PROGRAMACIÓNS 2020

• Podes consultar as addendas de cada materia no bloque Departamentos.

PROCESO DE ADMISIÓN NOVO ALUMNADO:

● Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.

● Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020

● Formalización da matrícula ordinaria en educación secundaria obrigatoria e bacharelato: do 1 ao 10 xullo. Prazo extraordinario: do 1 ao 10 de setembro de 2020.

PREMATRÍCULA ONLINE curso 2020-21

ORIENTACIÓN VOCACIONAL

SOLICITUDE DE AXUDAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E VALES DE LIBROS E MATERIAL

Tal e como se establece na convocatoria publicada no DOG de hoxe, as familias con fillos matriculados no IES na etapa da ESO, poden solicitar participar no Fondo Solidario de Libros de Texto, ou ben as axudas para a adquisición de libros de texto e de vales para material escolar.

O prazo de presentación de solicitudes, preferentemente telemáticas, será do 20 de maio ata o 19 de xuño.

Premendo nestes subliñados poden acceder a máis información na web da Consellería ou acceder directamente a aplicación de Fondo Libros.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS: Traballo do alumnado de 1ºESO

Queredes coñecer algunhas lendas galegas?

Aquí tendes algunhas contadas (ou inventadas) polo noso alumnado de 1º da ESO. Que xentiña tan marabillosa!

Esperemos que gocedes con estas achegas desde o confinamento.

Parabéns neste día tan especial para nós!!!

FELIZ DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020

LIGAZÓNS AOS TRABALLOS DAS MATERIAS PENDENTES DO CURSO ANTERIOR

Nos próximos días iranse engadindo enlaces ás distintas materias. Podedes consultar dúbidas cos xefes ou xefas do departamento.

MATERIA PRAZO DE ENTREGA CONTACTO
LINGUA GALEGA E LITERATURA 1 de xuño de 2020  fercide2008@gmail.com
INGLÉS 1 de xuño de 2020

alejandra-ingles@sampaio.com

BIOLOXÍA- XEOLOXÍA 1ª semana de xuño de 2020 evabioprofe@gmail.com
FÍSICA E QUÍMICA  Indicado na propia actividade    rita-fyq@sanpaio.com    meri@edu.xunta.es

LemosNaCasa

Parabéns ao alumnado de 1º da ESO e a súa profesora que, en tempos de coronavirus, abren e pechan (desde os seus fogares) libros e, sobre todo, LEN libros!

Pautas para organizar mellor o estudo na casa

Dende o departamento de orientación queremos tamén proporcionar ao alumnado algunhas pautas para organizar mellor o estudo na casa. Podedes velo no arquivo adxunto!