.

Teléfono do IES San Paio: 886110762

XOGOS E DEPORTE NO FIN DE TRIMESTRE

PREME NO BOLETÍN PARA O DESCARGAR:

SESIÓN DE QUIDDICH para o CLUB TUITAKU

Na tarde do vindeiro luns 18 o Club Dinasour´s Army visitará ao Club de Manga e Anime "Tuitaku" do noso centro para ensinarnos a xogar a este novo deporte e botar unas partidas.

Xa temos preparadas as nosas 40 vasoiras!!!

MÚSICA E CONTOS NO NADAL na Galiña Azul

Un ano máis o noso alumnado visitará a Escola Infantil Galiña Azul co gallo do Nadal. Os nosos músicxs, actores e actrices e contacontos xa están preparando as súas pezas para compartir cos peques de Tui.

Entrega de Premios CONCURSO DE HAIKUS CONTRA A VIOLENCIA MACHISTA

No segundo recreo do venres 1 de decembro tivo lugar a esperada entrega de premios dos Haikus contra a Violencia Machista.

Boa participación, interesante orixinalidade dos haikus, diversidade de técnicas polo que so nos queda  felicitar a todo o alumnado e profesorado que fixeron posible esta actividade.

Queredes coñecer ás persoas gañadoras? Pasa co rato na imaxe e descúbreas.

Conmemoración 24 novembro

Neste frío e solleiro último mércores de novembro lembramos a lacra da violencia machista. No primeiro recreo a música e a danza tomaron a entrada do instituto. De fondo os paneis cos haikus e as 77 vítimas mortais do que vai de ano. Iria, de 3º C, protagonizou a danza mentres alumnado de distintos cursos ocupouse do acompañamento musical.

E pasaban poucos minutos do mediodía cando diante da fachada principal do centro escenificamos a traxedia das vítimas do machismo rampante. Mes a mes, ían caíndo, sen présa e sen pausa mentres a fera machista campaba ás súas anchas ata que, acurralada, sucumbe. Cando no mundo real este final será posíbel?

Parabéns por este acto e moitas grazas a tod@s!

Cartel feito por Shelma e Assia

Nube de palabras feita por André e David

1ºESO C

CONCURSO de HAIKUS Contra a violencia contra as mulleres.

PREME NA IMAXE PARA COÑECER AS CARACTERÍSTICAS DO CONCURSO:

GAÑADORES CONCURSO DE RELATOS DE SAMAÍN

XA TEMOS RELATOS GAÑADORES!!!

Non foi nada doado escoller entre os 27 relatos de Samaín que se presentaron a concurso e que, de xeito tan divertido, contou o noso alumnado de 1º e 2º de ESO  durante os recreos destas dúas semanas. Así que os premios foron dados por votación popular.

Participaron un total de 47 rapaces e rapazas e outros tantos como o mellor e máis entregado público que calquera Biblioteca poida ter.

Un luxo ver como a rapazada se interesa por participar e por compartir eses momentos de lecer na nosa biblio.

Grazas a todos e a todas: participantes, público, equipo de biblioteca, dirección, ANPA e profes que colaboraron para que todo fora un éxito.

Non esquezades premer nos PREMIOS para coñecer aos gañadores e gañadoras ;)