Novo nº de teléfono do IES San Paio: 886110762

LIBROS DE TEXTO POR NIVEIS- CURSO 2016/17

Premer no curso para descargar a listaxe correspondente:

1º BAC.

2º BAC.

AXUDAS DE LIBROS DE TEXTO E DE MATERIAL ESCOLAR: Entrega de vales

Os vales para as AXUDAS DE LIBROS DE TEXTO (2º e 4º de ESO) e de MATERIAL ESCOLAR (todos os niveis de ESO) entregaránse entre:

MARTES 26 DE XULLO e O 19 DE AGOSTO (a.i.)

- Para recibir o/s vale/s, o/a alumno/a deberá ter feita a matrícula para o curso 2016/17 e ter devoltos todos os libros do curso anterior.

- Os vales só se poderán entregar á persoa solicitante da axuda presentando o seu DNI.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR E FONDO LIBROS: Listaxe provisional.

Publicadas no taboeiro de Secretaría do Centro as

LISTAXES PROVISIONAIS das solicitudes admitidas e excluídas de 1º e 3º de ESO.

Establécese o prazo para reclamacións do 15 ao 18 xullo.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2016/17

PRAZO DE FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

CANDO?

Ordinaria: do 25 de xuño ao 10 de xullo

Extraordinaria: do 1 ao 10 de setembro

ONDE?

Na Secretaría do Instituto ou por vía telemática

IMPRESOS

Na Secretaría do Instituto ou aquí:

1º ESO 2º ESO 3º ESO 3º ESO PMAR 4º ESO Académicas 4º ESO Aplicadas
1º BAC CIE 1º BAC HCS 2º BAC CIE 2º BAC HCS

Entrega de notas

ENTREGA DE NOTAS:

O día 28 de xuño ás 10:00 farase a entrega de notas para todos os cursos de ESO e

1º Bacharelato.

Os titores entregarán o boletín na propia aula.

Lembrar que, ese día, xa non haberá autobuses para os alumnos.

Aqueles alumnos que, polo motivo que sexa, non poidan vir ese día poderán recollelas

posteriormente en conserxaría.

X. Estudos

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar. Curso 2016/2017

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para alumnado matriculado en primaria, secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/2017

Prazo para presentar solicitudes

1. O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 23 de xuño de 2016 (este incluído).

2. O alumnado que, unha vez transcorrido o prazo indicado, se incorpore a un centro docente sostido con fondos públicos procedente de fóra de Galicia ou dun centro situado en Galicia pero non sostido con fondos públicos poderá presentar a solicitude no prazo dun (1) mes contado a partir do día seguinte á formalización da matrícula. Non se poderán presentar solicitudes despois do 31 de marzo de 2017.

3. O alumnado que repita 4º da ESO no curso 2016/17, cando non tivese presentado solicitude de axuda para adquirir libros de texto e material escolar no prazo indicado, tamén poderá presentala no prazo dun (1) mes desde a formalización da matrícula.

Información e descarga da solicitude