Lexislación Bolsas e axudas Calendario escolar Impresos profesorado

Impresos alumnado

DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

O Equipo da BIBLIOSANPAIO quere conmemorar este Día das Bibliotecas Escolares e agradecer a toda a Comunidade Educativa polo seu apoio e participación nas nosas propostas, especialmente ao equipo de alumnado voluntario que cada día aporta o seu traballo, sorrisos e marabillosa compañía que tanta falta nos fai e ao resto dos rapaces e rapazas que conquistan este espazo tan máxico e que tanto disfrutamos xuntxs.

PARABÉNS!!!! 

Concurso de relatos de medo Samaín´20

Un ano máis o Equipo da Biblioteca xan ten preparado o noso

CONCURSO DE RELATOS DE SAMAÍN.

Esta vez o Protocolo Covid non nos permite facer contadas na biblioteca pero temos outros recursos: podedes crear un relato escrito e presentalo ao concurso pero... que tal si creamos relatos con:

- vídeo Tiktok

- historias con Whatsapp

- narramos a contada nun podcast

- gravamos nun vídeo da nosa propia contada

- creamos unha curtametraxe ????

Non deixes pasar esta oportunidade e divírtete creando a historia que ti queiras coa temática do Samaín.

Esperámoste na BiblioSanPaio!!! Guay

 

Máis información nesta presentación   ou na Biblioteca. ;) 

PROTOCOLO E FORMA DE CONTACTO EN CASO DE DARSE UN POSITIVO POR COVID NO IES

A Xunta de Galicia ten habilitada e operativa unha canle de comunicación interna entre os centros escolares e o SERGAS para a xestión de casos no ámbito escolar. A través desta plataforma todos os centros educativos estamos en permanente contacto coa Central de Seguimento de Contactos (CSC) para que, en caso de alertas de positivos de alumnado ou profesionais, se active inmediatamente o protocolo sanitario, sendo a propia CSC (e non a Dirección ou o Equipo Covid do IES, que actuarán como meros intermediarios entre centro e administración sanitaria) quen toma a partir de entón todas as decisións que correspondan, quen coordina os rastrexos e quen contacta directamente coas persoas afectadas para darlles instrucións.

Así, cando un traballador/a ou un alumno/a do IES resulten positivo nunha proba PCR, serán os técnicos da Central de Seguimentos de Contactos (CSC) quen soliciten de forma inmediata (independentemente do día que sexa) ao Equipo Covid do IES os contactos próximos dese positivo (alumnado e profesorado do grupo, persoas que comparten transporte...). Unha vez facilitada esa información, o centro pasa a seguir instrucións da CSC revisando xuntos todos os contactos e remitíndolle á CSC a información dos mesmos para que dita Central poida contactar con eles e adopten as medidas sanitarias oportunas.

Se un alumno/a ou familia, ou traballador/a do IES, NON foi contactado telefonicamente por Sanidade, significa que non é considerado persoa con risco claro de infección, que non require confinamento nin proba PCR e que debe seguir acudindo ao centro con total normalidade.

Sempre será o SERGAS, como estipula o protocolo establecido pola Xunta a inicio do curso, quen estableza ese contacto en caso necesario, tanto coas familias do alumnado como cos traballadores. 

É unha información que facilitamos para aclarar o modo de proceder de IES e Sanidade ante calquera positivo que se poida dar.  Ánimo, paciencia e responsabilidade.

 

REUNIÓN INICIAL COS TITORES/AS

Debido ao protocolo de adaptación ao contexto da COVID-19, este curso non é posible o acceso das familias ao centro para manter reunións presenciais. Por esta razón, e sabedores da enorme importancia que ten presentarnos ás familias e poder achegar a información máis relevante do curso recén iniciado, os titores de todos os grupos están a enviar estes días, a través dos seus fillos, unha comunicación escrita para convocalos a unha reunión que terá lugar por videoconferencia, no día e hora indicados en dito impreso (mércores 14, xoves 15 ou venres 16, pola tarde), no que tamén figura o sitio exacto de internet ao que deberán dirixirse, así como os pasos a seguir, para presenciar a reunión. 

A finalidade é a de que poidan coñecer persoalmente á titora ou titor da súa filla/o e poder explicarlles horarios, normas de funcionamento, a adaptación do centro á situación sanitaria actual, así como todos aqueles aspectos ou dúbidas que poida haber relacionadas co comezo do novo curso. É por isto que aconsellamos e agradecemos moito a súa asistencia.

Aínda que figuran tamén no impreso remitido polo titor/a, detallamos os pasos a seguir para poder estar ese día na reunión:

  1. Instalar nun ordenador, tableta ou móbil a aplicación Cisco Webex Meetings (gratuita).
  2. Unha vez instalada, abran a aplicación e preman en "Unirse a la reunión".
  3. En "Número de reunión o URL" escriban a ligazón que figura no impreso entregado á súa filla/o.
  4. Escriban a continuación o seu nome e entre parénteses o do seu fillo/a, e un enderezo electrónico.
  5. Finalmente, preman en "Unirse". Xa estarán na reunión. Verán na pantalla que poden activar/desactivar tanto o micro como a cámara. Aconsellamos desactivar o micro propio ata que se desexe intervir (para evitar ruídos que entorpezan a conversa) e manter activada a cámara propia salvo que observen lentitude na conexión.

Moitas grazas pola súa colaboración. 

 

 

ACOLLIDA AO ALUMNADO DE 1º ESO NA SÚA PRESENTACIÓN

Foron moitos os proxectos, actividades e saídas didácticas que o curso pasado non puidemos levar a cabo debido ao confinamento por causa da pandemia. Unha delas, foi a xornada de acollida a alumnado que finalizaba 6º de Primaria e que ía ter ao noso IES como novo centro de destino. É algo que adoitamos facer cara o remate do curso, e co que pretendemos axudar a ese alumnado a adaptarse ben a un cambio tan sinalado e importante na súa etapa educativa. E é por isto que o pasado mércores 16 de setembro, cun magnífico traballo do equipo de biblioteca, quixemos facer aos nosos 1º ESO unha presentación que fose tamén un xesto cálido de volta ás aulas e de benvida ao noso centro.

Coñeceron así, antes de ir á súa aula, lugares sinalados como o Salón de Actos (moi de Harry Potter, dixo un deles), onde todo o alumnado se atopou cunha mensaxe de vídeo ou unha imaxe de ánimo e agarimo, enviada pola súa escola de Primaria (GRAZAS desde aquí por sumarvos!); accederon ao claustro axardinado e ao aire libre; e tiveron o privilexio de ser os primeiros estudantes en descubrir a nova biblioteca do San Paio, cada vez máis próxima xa a poder ser inaugurada.

Nela agardábaos unha maleta pechada, que lles pedía ser aberta para descubrir no seu interior algo moi valioso, algo único. Ao abrila, sorprendéronse ao descubrir que, en efecto, no espello do interior aparecía algo único: o seu rostro. A persoa única e valiosa que son cada un deles.

Oxalá, pasado o tempo, lembren con agarimo esta acollida e a súa chegada a esta nova etapa, a esta nova biblioteca a eeste IES San Paio, no que nos comprometemos a coidalos, motivalos e acompañalos ata que a misión de pasar á seguinte etapa sexa un éxito.

Non son palabras baleiras. É o noso Xuramento Inquebrantable. ;)

 

ENTREGA DE ORDENADORES E-DIXGAL A NAIS/PAIS DE 1º ESO

 

Este XOVES 1 DE OUTUBRO, exclusivamente entre as 17.00 ás 18.30 h e no interior do pavillón do IES, procederase á entrega de equipos informáticos ás nais/pais do noso alumnado de 1º ESO.

A entrega do equipo farase só a nai ou pai, previa presentación do seu DNI. Se non fose posible asistir, poden autorizar por escrito, para esta recollida, a outro adulto (xuntando fotocopia do DNI do autorizante). Quen non o recolla nesta data e franxa horaria, deberá poñerse en contacto telefónico (polas mañás) coa Dirección do IES para concertar unha cita expresamente para esta entrega.

 

 

FONDO LIBROS: ENTREGA DE LIBROS DE TEXTO AOS BENEFICIARIOS

 

O vindeiro XOVES 1 DE OUTUBRO, durante a mañá, o alumnado beneficiario de Fondo Libros para este curso, será chamado por orde para serlle entregados os libros de texto correspondentes. Será en horario lectivo, en quendas ordeadas por grupos e directamente ao alumnado, que recibirá ademais un impreso cos detalles da entrega para que poida entregalo na casa. 

Solicitamos que o alumnado escriba na garda interior do libro (reverso da portada) o seu nome completo e o grupo ao que pertence, para poder saber, en caso de extravío, a quen lle fora entregado. E lembramos que os libros deben coidarse e devolverse ao remate do curso, na data e forma que se establezan. 

 

ANPA: ENTREGA DE LIBROS A ALUMNADO ASOCIADO

 

O vindeiro VENRES 2 DE OUTUBRO, de 18.30 a 21.00 h, será o único día habilitado para a entrega de libros da ANPA do IES, que se fará entrando pola porta lateral do edificio, fronte ao campo de fútbol sala.

Lembra que para poder recibir estes libros de texto:

  • É obrigado ter pagada a cota de socio (co nome completo do alumno/a e curso no que se atopa) e entregada a ficha de inscrición (ata 25 de setembro).
  • Só se entregan libros a maiores de idade. Se estes non fosen os proxenitores do alumno/a, deben traer autorización escrita e copia do DNI dun deles.
  • Os libros non obrigatorios se entregarán só se hai stock dispoñible. Non se comprarán exemplares novos de libros recomendados ou que non figuren na listaxe de libros de texto publicada polo centro.
  • É obrigatorio devolver á ANPA os libros ao finalizar o curso en vigor. Os socios/as que incumpran esta obriga de devolución non recuperarán o importe da fianza depositada (30€/socio para os cursos 4º ESO, 1º BAC e 2º BAC).

Lembramos tamén a necesidade de usar máscara e manter en todo momento a distancia mínima de seguridade.

Agardámoste.

 

 

DECÁLOGO DE NORMAS PARA UN CURSO DIFERENTE

Este é o noso Decálogo de normas básicas para un IES seguro, que estará ben á vista en todas as aulas e espazos de uso do noso instituto.

Levamos traballando duro e silenciosamente todo o verán para adaptar o centro a cada nova instrución ou directriz que nos foi chegando desde as administracións (a última a semana pasada): relocalización de aulas, retirada de mobiliario, separación de máis de 700 pupitres (primeiro a 1m e semanas despois a 1,5m), transformación de espazos extra en aulas para baixar as ratios, aumento de un grupo en todos os niveis (desde 1ESO a 2BAC), cálculos de todo tipo, reelaboración completa de todos os horarios do profesorado (sesenta e dous, con miles de combinacións a ter en conta), acopio de material sanitario, dotación para todos os espazos, sinalización con vinilos, redacción de protocolos e un longuísimo etcétera que probablemente non imaxinades. Todo, para lograr un instituto seguro para alumnado e as súas familias e persoal do centro, e apostando forte sempre para garantir 100% de ensino presencial en todos os niveis.

Por suposto, sen descoidar os traballos habituais de mantemento do edificio, preparación do curso e tamén algún emocionante proxecto máis no que decidimos embarcarnos para axudar ao centro a medrar e adaptarse aos novos tempos, novos espazos e novas metodoloxías, e poder estimular e acompañar mellor ao noso alumnado no seu crecemento persoal.

Foi un verán duro para este claustro e persoal do centro e sabemos que vai ser tamén un curso duro. Por eso aproveitamos para pedirche a túa colaboración, comprometéndote con este decálogo e coas demais normas e adaptacións nas que vimos traballando ou axudándonos a concienciar aos teus fillos ou aos teus compañeiros e amigos na importancia de manter as medidas de prevención. Porque o virus só se para coa colaboración de todos.

Moito ánimo. Isto empeza. Estamos preparados e con moitas ganas de terte con nós.

Ata pronto!

 

Distribuir contido
 

Rúa Alcalde Casal Aboy nº 11

TUI 36700   Tlf: 886110762

iessanpaio@edu.xunta.es