*

As profesoras e profesores, así como as demais traballadoras e traballadores do IES San Paio, queremos amosar a nosa solidariedade coas familias afectadas no tráxico accidente ocorrido en Paramos. Poñémonos á súa disposición para todo no que poidamos colaborar.

.

Teléfono do IES San Paio: 886110762

Guía para alumnado e familias: VIAXE DIDÁCTICA A LISBOA ´19

Premendo na foto de abaixo podedes descargar a Guía que nos axudará no desenvolvemento da viaxe a Lisboa. Nela figuran os barrios, lugares e monumentos que se visitarán así como unha breve reseña de cada un deles.

O alumnado que participa nesta actividade xa levou a Guía. Cómpre tela de man e lela porque, de volta das vacacións de Nadal, o Equipo docente encargado da Saída Didáctica a Lisboa preparará unha actividade baseada na información que se dá neste documento.

;)

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA CONTRA AS MULLERES

RESUMO DO QUE FOI, DO QUE ACONTECEU, DO GRAN EQUIPO QUE SOMOS.

E DENDE O IES SAN PAIO DICIMOS:

NON Á VIOLENCIA CONTRA AS MULLERES

25 novembro: Día internacional contra a Violencia contra a Muller

Mañá, venres, imos conmemorar un ano máis o Día contra a Violencia contra a Muller e -engadimos- contra os nenos e nenas das familias desas mulleres.

Despois de traballar nas titorías e en distintas clases, culminamos os actos deste día cunha representación de música e danza de alumnado de 4º ESO e 1º de Bach que terá lugar no SALÓN DE ACTOS no 1º recreo.

Durante toda a mañá poderemos ver o vídeo coas mensaxes do noso alumnado no recibidor do centro.

Ao término do 2º recreo, poderemos sentirnos a PEPA da historia que conta a socióloga Carmen Ruíz Repullo e decidir por onde queremos subir as escaleiras e cales son as consecuencias da nosa escolla.

Equipo Infantil Masculino no Campionato de España de Centros Escolares de Orientación

A Selección Galega (cadetes e infantís), o IES Poeta Díaz Castro de Guitiriz e o noso IES forman a A comitiva galega que está a participar no Campionato na cidade de A Coruña.

Hoxe venres correron distancia media con boas puntacións. Mañá será a carrera de longa distancia no Barrio das Flores e o domingo Relevos mixtos na Cidade Vella de A Coruña.

Unha gran experiencia que están compartindo con outros 400 rapaces e rapazas de todas as comunidades autónomas e moitos centros escolares.

AVISO PARA AS FAMILIAS

Ante a petición feita á Consellería de Educación para solicitar o día 2 de novembro como día non lectivo a proposta do Claustro de Profesores e do Consello Escolar do IES San Paio, informamos que dita petición foi denegada á espera de atopar un consenso nos centros do Concello de Tui e así poder acordar cal será o día que substituirá ao festivo local que coincide en día non lectivo. Polo tanto confirmamos que o vindeiro venres 2 de novembro haberá clase.