Novo nº de teléfono do IES San Paio: 886110762

RESULTADOS DO CONSELLO ESCOLAR

Xa están publicados no taboerio do centro os resultados das votacións dos diferentes sectores do CONSELLO ESCOLAR.

CAMPIONAS NO IES - GALA DO DEPORTE TUDENSE

Parabéns a LUCÍA PORTELA e a LARA FEIJOO!!!!

II EDICIÓN DO “OUTONO LITERARIO”. Saída Didáctica San Cibrán de Lás-Ourense-Monforte de Lemos

Alumnado de 2º da ESO está a visitar, nestes días 10 e 11 de novembro, o parque arqueolóxico da cultura castrexa (Lámbrica-San Cibrán de Lás), Ourense (ponte romana, burgas, catedral e roteiro literario: praza Maior, rúas da Paz, Santo Domingo, Lepanto… lembrando a Blanco Amor e a súa Esmorga, Vicente Risco, Otero Pedrayo, Xaquín Lorenzo, Rey Soto, Carlos Casares ou Marcos Valcárcel; e Monforte (Escolapios, pazo de Tor, museo dos ferrocarrís de Galicia, roteiro Manuel María, castelo, pazo do conde de Lemos: mecenas de Góngora, Cervantes..., referencias a Lois Pereiro…). Esta actividade e a segunda edición do “Outono literario” (pola Atenas galega e o Monforte do conde de Lemos e de Manuel María).

Actividade Extraescolar Interdepartamental: Biblioteca e Club Lector, Latín, Grego e Relixión.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR - Prazo presentación de candidaturas.

Aberto o prazo de presentación de candidaturas aos distintos sectores para a renovación dos representantes do Consello Escolar do noso instituto.

Este prazo remata o luns 14 de novembro.

Toda a información así como os modelos para a presentación de candidaturas están á disposición da comunidade educativa nas oficinas do Centro en horario de 9.00 a 14.00h.

FESTAS DE OUTONO: Concurso de Cabazas e Relatos - 2016

A ENTREGA DE PREMIOS SERÁ NO 1º RECREO DO VENRES 4 NA BILBIOTECA.