Lingua Galega

4º ESO no teatro: ALMAS NA GLORIA (AVELAÍÑA TEATRO)

Hoxe, con ALMAS NA GLORIA, unha produción de AVELAÍÑA TEATRO, o alumnado de 4° ESO do IES SAN PAIO fixo unha viaxe espectacular a través do tempo para coñecer unha parte importante na vida de Don Paco, o creador do Día das Letras Galegas e que agora queda inmortalizada grazas a esta obra!

Xov, 01/02/2024 - 21:14

Teatro: "Almas de Gloria" para 4º ESO

AVELAÍÑA TEATRO preséntanos "Almas na Gloria", obra escrita e representada en homenaxe a Francisco Fernández del Riego.

Este é un relato de "memoria histórica" no que se presentan os episodios, que aconteceron entre os anos trinta e setenta do século pasado, nos que D. Paco tivo un protagonismo relevante.

Nesa longa noite de pedra, azoutada polo furacán do terror, un grupo de intelectuais galeguistas tenen conciencia da situación de caídos, mais ron se resignan á fatalidade do destino fascista senón que, na clandestinidade, buscan estratexias para reincorporarse e restaurar a lexitimidade republicana.

Xov, 25/01/2024 - 17:38

8M- GALERÍA DE FOTOS

8M Galería de fotos

8M- Entrevistas ás nosas heroínas.

OU ACCEDE DESDE AQUÍ AO VÍDEO  As nosas heroínas

Exposición na Biblioteca do Grupo Nós:

Martes, 15 de decembro: desde a nosa biblioteca participamos na segunda e última visita didáctica virtual á exposición Galicia, de Nós a nós. Pechamos así as actividades programadas para celebrarmos o centenario da publicación da revista Nós que se viron complementadas coa nosa particular exposición de materiais Nós na Bibliosanpaio.

na Bibliosanpaio de amapeot

Instrucións para tomar café da man de Manuel Núñez Singala

O alumnado de 1º de Bacharelato, a través do departamento de Lingua Galega, pasou dúas horas recibindo instrucións para tomar café da man de Manuel Núñez Singala.