Menús

Mebros do departamento
 Profesorado do departamento
 libros de texto  Libros de texto

Programacións
 Programacións didácticas
Materiais para os alumnos
 Materiais para os alumn@s

Alumnos pendentes
 Materias pendentes

Ligazóns
 Ligazóns de interese

Traballos de alumnos
 Traballos de alumn@s

FALADOIRO: Orientación a Pé na Eurocidade Tui-Valença

O pasado luns 9 de outubro Ricardo Figueroa, do Club AROMON e da man do Concello de Tui, ofreceu faladoiros a todo o noso alumnado da ESO co gallo da 1ª Proba de Orientación a Pé na Eurocidade Tui-Valença. Moitos xa coñecen este deporte e outros terán o seu primeiro contacto este domingo pero estamos seguros de que tanto o profesorado, o alumnado como as familias participantes pasarán un día divertido cun mapa na man buscando balizas pola fortaleza de Valença e polas rúas vellas de Tui.

Participación dos 1º de ESO no CAMPIONATO ESCOLAR DE ORIENTACIÓN A PÉ

82 alumnos e alumnas de 1º de ESO participaron (con moi bos tempos) no Campionado Escolar Provincial de Orientación a Pé que tivo lugar na Illa das Esculturas de Pontevedra.

Podedes ver unha pequena entrevista que lle fixo a TV Canal Rías Baixas aos nosos orientadores e orientadoras:

Para ver os Resultados premer aquí: FEGADO

DIPLOMA E CERTIFICADO de SAVE THE CHILDREN: Carreira solidaria de Xaneiro

Compartimos con toda a Comunidade Educativa o DIPLOMA de participación coa Campaña de Save The Children e o certificado dos cartos doados na Actividade KILÓMETROS DE SOLIDARIEDADE.

Noraboa!!

Fotografías de las actividades de Acrosport

Na nosa Galería de imaxes podes ver e descargar as fotos das actividades feitas durante as clases de acrosport en Educación Física no curso 2011/2012

Blogue da viaxe a Andorra