Menús

Mebros do departamento
 Profesorado do departamento
 libros de texto  Libros de texto

Programacións

Programacións didácticas e Adaptacións das Programacións de Educación Física e Promoción de Estilos de Vida Saudables.

Materiais para os alumnos
 Materiais para os alumn@s

Alumnos pendentes
 Materias pendentes

Ligazóns
 Ligazóns de interese

Traballos de alumnos
 Traballos de alumn@s

RECUPERACIÓNS 1ª E 2ª AVALIACIÓN E.F.

TRABALLOS RECUPERACIÓN E.F.

ALUMNADO MANUELA:

- Alumnado de 4º ESO coa 1ª ou 2ª avaliación suspensa:

* 1ª avaliación: Traballo de BÁDMINTON.

- Historia

- Regulamento ( campo, material, puntuación,...)

* 2ª avaliación: Traballo de VOLEIBOL.

- Historia

- Regulamento ( campo, xogadores, puntuación,...)

- Alumnado de 1º bach. con 1ª ou 2ª avaliación susupensa:

* 1ª avaliación: Traballo de VOLEIBOL.

- Historia

- Regulamento (campo, xogadores, puntuación,...)

* 2º avaliación: Traballo de BÁDMINTON.

- Historia

- Regulamento ( campo, material, puntuación,...)

IMPORTANTE: TODOS OS TRABALLOS TERÁN QUE SEGUIR AS NORMAS BÁSICAS DE PRESENTACIÓN, E UNHA VEZ REMATADOS SERÁN ENVIADOS AO CORREO DA PROFESORA MANUELA ANTES DO 22 DE MAIO, VENRES. SE TEDES FEITO O TRABALLO ANTES, PODEDES ENVIALO ANTES.

ALUMNADO YOLANDA:

O alumnado que teña que facer a recuperación por ter suspensas a 1ª e a 2ª avaliación recibirán un correo co traballo que teñen que presentar para superar a materia.

IMPORTANTE: O TRABALLO DEBE SEGUIR AS NORMAS BÁSICAS DE PRESENTACIÓN ( PORTADA, ÍNDICE, AXUSTADO AO CONTIDO QUE SE PIDE,...). A DATA LÍMITE DE ENTREGA É O 22 DE MAIO, VENRES. SE O TEDES LISTO ANTES PODEDES ENVIALO ANTES. ANTE CALQUIERA DÚBIDA PODEDES POÑERVOS EN CONTACTO CONMIGO ( pocina @edu.xunta.gal ). DADA A SITUACIÓN PODEDES PRESENTALO A ORDENADOR OU FACELO A MAN E SACARLLE FOTOS PARA ENVIALO.

INFORMACION ALUMNOS (E.F)

INFORMACIÓN ALUMNOS E.F.:

1º ESO A/B: O primeiro día que teñamos clase con cada grupo e unha vez que comecen as clases, deberán ser entregados os traballos de "XOGOS POPULARES E TRADICIONAIS". Así que aproveitade estes días para facer o traballo seguindo as instruccións que vos din. Á volta retomaremos a parte prácica onde a deixamos.

1º ESO D:  Practicade os malabares de 2 cunha man e coas dúas. O resto farémolo cando nos incorporemos.

2º ESO: Faremos os exames teóricos da 3ª avaliación á volta ( poremos fecha novamente para os mesmos), así que estudar ben a teoría que xa quedou vista e explicada. Retomaremos a parte práctica cando nos incorporemos onde a deixamos. Podedes visionar algún video relacionado coa teoría desta 3ª avaliación.

3º ESO: Estudade ben a teoría e á volta faremos o examen ( poremos fecha para o examen á volta). Respecto á parte práctica sería bo que visionárades algún video de ACROSPORT para facervos unha idea do que é ese deporte. Retomaremos a parte práctica onde a deixamos.

4º ESO / 1º BACH: Retomaranse as clases de ACROSPORT á volta. Mentres ide vendo algún video sobre o mesmo. Sabedes que a teoría seá a práctica levada sobre o papel.

Os seguintes alumnos : Adriana López(4ºC), Yeoman Kevin ( 4ºC), Ainara Alonso ( 4º D), Alejandro Bugarín ( 1º BACH.A), Alba Pascual (1º BACH.A) e Alba Martínez ( 1º BACH. B) irán confeccionando o traballo sobre EXPRESIÓN CORPORAL:

- Compoñentes da expresión corporal.

- Actitude ante a expresión corporal.

- Manifestacións expresivas.

- Acrosport: Introducción, qué é?, función dos integrantes da formación en acrosport, presas e agarres, fases na realización de pirámides.

Á volta se revisará o traballo e, en caso necesario, se marcará algunha outra pauta.

* O alumnado de ALFONSO xa ten a información.

Moito ánimo!!

Saúdos.

II CARREIRA DE ORIENTACIÓN : EUROCIDADE TUI-VALENÇA

FALADOIRO: 2ª Carreira Internacional de Orientación Eurocidade Tui-Valença

Esta mañá, Ricardo Figueroa, do Club AROMON e da man do Concello de Tui e Câmara Municipal de Valença, ofreceu faladoiros a todo o noso alumnado de 1º a 3º da ESO co gallo da 2ª Proba de Orientación a Pé na Eurocidade Tui-Valença.

Casi todxs xa coñecen este deporte polo que de seguro que tanto o profesorado, o alumnado como as familias participantes pasarán un día divertido con dous mapas na man buscando balizas pola fortaleza de Valença (10.30h) e polas rúas vellas de Tui (16.30h).

Toda a info a tendes no seguinte:

e no boletín informativo adxunto (ou premendo aquí)

FALADOIRO: Orientación a Pé na Eurocidade Tui-Valença

O pasado luns 9 de outubro Ricardo Figueroa, do Club AROMON e da man do Concello de Tui, ofreceu faladoiros a todo o noso alumnado da ESO co gallo da 1ª Proba de Orientación a Pé na Eurocidade Tui-Valença. Moitos xa coñecen este deporte e outros terán o seu primeiro contacto este domingo pero estamos seguros de que tanto o profesorado, o alumnado como as familias participantes pasarán un día divertido cun mapa na man buscando balizas pola fortaleza de Valença e polas rúas vellas de Tui.

Participación dos 1º de ESO no CAMPIONATO ESCOLAR DE ORIENTACIÓN A PÉ

82 alumnos e alumnas de 1º de ESO participaron (con moi bos tempos) no Campionado Escolar Provincial de Orientación a Pé que tivo lugar na Illa das Esculturas de Pontevedra.

Podedes ver unha pequena entrevista que lle fixo a TV Canal Rías Baixas aos nosos orientadores e orientadoras:

Para ver os Resultados premer aquí: FEGADO

DIPLOMA E CERTIFICADO de SAVE THE CHILDREN: Carreira solidaria de Xaneiro

Compartimos con toda a Comunidade Educativa o DIPLOMA de participación coa Campaña de Save The Children e o certificado dos cartos doados na Actividade KILÓMETROS DE SOLIDARIEDADE.

Noraboa!!