Menús

Mebros do departamento
 Profesorado do departamento
 libros de texto  Libros de texto

Programacións
 Programacións didácticas
Materiais para os alumnos
 Materiais para os alumn@s

Alumnos pendentes
 Materias pendentes

Ligazóns
 Ligazóns de interese

Traballos de alumnos
 Traballos de alumn@s

II CARREIRA DE ORIENTACIÓN : EUROCIDADE TUI-VALENÇA

FALADOIRO: 2ª Carreira Internacional de Orientación Eurocidade Tui-Valença

Esta mañá, Ricardo Figueroa, do Club AROMON e da man do Concello de Tui e Câmara Municipal de Valença, ofreceu faladoiros a todo o noso alumnado de 1º a 3º da ESO co gallo da 2ª Proba de Orientación a Pé na Eurocidade Tui-Valença.

Casi todxs xa coñecen este deporte polo que de seguro que tanto o profesorado, o alumnado como as familias participantes pasarán un día divertido con dous mapas na man buscando balizas pola fortaleza de Valença (10.30h) e polas rúas vellas de Tui (16.30h).

Toda a info a tendes no seguinte:

e no boletín informativo adxunto (ou premendo aquí)

FALADOIRO: Orientación a Pé na Eurocidade Tui-Valença

O pasado luns 9 de outubro Ricardo Figueroa, do Club AROMON e da man do Concello de Tui, ofreceu faladoiros a todo o noso alumnado da ESO co gallo da 1ª Proba de Orientación a Pé na Eurocidade Tui-Valença. Moitos xa coñecen este deporte e outros terán o seu primeiro contacto este domingo pero estamos seguros de que tanto o profesorado, o alumnado como as familias participantes pasarán un día divertido cun mapa na man buscando balizas pola fortaleza de Valença e polas rúas vellas de Tui.

Participación dos 1º de ESO no CAMPIONATO ESCOLAR DE ORIENTACIÓN A PÉ

82 alumnos e alumnas de 1º de ESO participaron (con moi bos tempos) no Campionado Escolar Provincial de Orientación a Pé que tivo lugar na Illa das Esculturas de Pontevedra.

Podedes ver unha pequena entrevista que lle fixo a TV Canal Rías Baixas aos nosos orientadores e orientadoras:

Para ver os Resultados premer aquí: FEGADO

DIPLOMA E CERTIFICADO de SAVE THE CHILDREN: Carreira solidaria de Xaneiro

Compartimos con toda a Comunidade Educativa o DIPLOMA de participación coa Campaña de Save The Children e o certificado dos cartos doados na Actividade KILÓMETROS DE SOLIDARIEDADE.

Noraboa!!