Xeografía, Historia e Historia da Arte

Final De Curso 2019-2020 Alumnos de Manuel Arnau Reboredo ( 2º ESO C e AGRUP., 3ºESO A e D e 4º ESO-Economía-)

Para a totalidade dos alumnos de Manuel Arnau Reboredo, comunico o final do curso 2019-2020 a data 8/6/2020.

Considerando acadados os obxectivos do actual curso académico:

Non se subirán tarefas novas (pendentes ou ordinarias) desde hoxe. Ábrese un novo prazo de entrega ata o venres 12/6/2020 para os alumnos que non puideron facer efectiva anteriores entregas nos prazos correspondentes. A partir da anterior data non se aceptará ningún traballo máis.

2/6/2020 Respostas Traballos de Recuperación Pendentes de Arte 2º de Bach

Achego en Anexos as solucións as tarefas que os alumnos de 2º de BACH realizaron co fin de superar la asignatura.

Tarefas para a Totalidade do Alumnado Semana 1 de Xuño pertencentes aos grupos de Manuel Arnau Reboredo

As tarefas de 2º da Eso C e Agrupamento para suspensos e non suspensos están nos enlaces do cadro das éultimas semanas cos nomes de Actividade 8, Actividade 9.

Súbense actividaes de 3º ESO A e C.

Súbense actividades de Economía 4º ESO C/D.

Tarefas para a Totalidade do Alumnado Semana 25 de Maio pertencentes aos grupos de Manuel Arnau Reboredo

SÚBENSE TAREFAS PERTENCENTES A:

2º DA ESO AGRUPAMENTO e C O ATOPAREDES COMO HIPERVÍNCULO ACTIVIDADE 7 NO CADRO ESPECÍFICO DE 2º DA ESO

3º DA ESO A e D

ECONOMÍA 4º DA ESO

Tarefas (PENDENTES) Semana 25 de Maio pertencentes aos grupos de Manuel Arnau Reboredo

SÚBENSE TAREFAS DOS CURSOS:

2º DA ESO AGRUP. E C OS ATOPAREDES COMO HIPERVÍNCULO ACTIVIDADE 6 NO CADRO ESPECÍFICO DE 2º DA ESO

2º DE BACHARELATO ARTE

son as mesmas que están na celda do lado para pendentes:actividades  8,9

actividades 8,9

7 XUÑO ÁS 0.00

• AS ACTIVIDADES PARA O ALUMNADO COA 2ª AVALIACIÓN SUSPENSA SON COMPLETAMENTE OBRIGATORIAS PARA SUPERAR A AVALIACIÓN E OU CURSO.

Tarefas para a Totalidade do Alumnado Semana 18 de Maio pertencentes aos grupos de Manuel Arnau Reboredo

Adxunto(%) tarefas para todos os alumnos.

2 da ESO

3 da ESO

4 da ESO ECONOMÍA durante o día de hoxe

Tarefas (PENDENTES) Semana 18 de Maio pertencentes aos grupos de Manuel Arnau Reboredo

Adxunto(%) todas as tarefas para os alumnos pendentes  dos meus grupos; sen excepción.

2 da ESO

3 da ESO

4 ESO ECONOMÍA

2 DE BACH ARTE

Tarefas para a Totalidade do Alumnado Semana 11 de Maio pertencentes aos grupos de Manuel Arnau Reboredo

As tarefas correspondentes a 3º da ESO que leven no enlace "3Optativas" non son obrigatorias(ler normas e condicións para 3º ESO).

As correspondentes a Economía 4º ESO serán subidas oa longo do dia de hoxe (luns), 11 de maio.