Radio

Radio O Noso Son. A radio do IES San Paio

Escoita O NOSO SON

O Noso Son os nosos Podcast

Aquí unha mostra doas cousiñas que emitimos na radio:

Homenaxe aos Mártires de Sobredo

Carnaval 3º A PNO

25 N

Entrevista Marga do Val

Isótopos 3º DIVER

AVALIACIÓN DA BIBLIOTECA

ESCANEA OU PREME NA FOTO PARA ACCEDER AO CUESTIONARIO

Achegándonos ao final de curso cómpre avaliar as actividades deseñadas e desenvolvidas pola biblioteca, así como do funcionamento dos servizos da propia biblioteca en beneficio da comunidade escolar e outras cuestións relativas á vida deste espazo e equipo do noso IES.

O equipo da Biblioteca do noso IES agradécevos que cubrades esta enquisa que non vos levará máis duns minutos.

Moitas grazas pola vosa participación, para nós é moi importante.

Lun, 20/05/2024 - 11:35

Músicas para namorar

Ven, 16/02/2024 - 10:13

Alumnado en directo no Día Internacional da Radio

O pasado día 13 de febreiro, con motivo do Día Internacional da Radio, alumnas de 4ESO A (Alba, Inés, Sara e Yamilé) emitiron en directo, desde a Radio Municipal de Tui. O programa, que realizaron en colaboración con Ponte nas Ondas e no que entrevistan a compañeiras e compañeiros de diversas nacionalidades, pódese escoitar xa na canle de iVoox da emisora ou tamén na web Escolas... nas Ondas.

Xov, 16/02/2023 - 06:30