Radio

Escoita os podcast do alumnado do IES San Paio  na nosa canle de iVoox

AVALIACIÓN DA BIBLIOTECA

ESCANEA OU PREME NA FOTO PARA ACCEDER AO CUESTIONARIO

Achegándonos ao final de curso cómpre avaliar as actividades deseñadas e desenvolvidas pola biblioteca, así como do funcionamento dos servizos da propia biblioteca en beneficio da comunidade escolar e outras cuestións relativas á vida deste espazo e equipo do noso IES.

O equipo da Biblioteca do noso IES agradécevos que cubrades esta enquisa que non vos levará máis duns minutos.

Moitas grazas pola vosa participación, para nós é moi importante.

Lun, 20/05/2024 - 11:35

Músicas para namorar

Ven, 16/02/2024 - 10:13

Alumnado en directo no Día Internacional da Radio

O pasado día 13 de febreiro, con motivo do Día Internacional da Radio, alumnas de 4ESO A (Alba, Inés, Sara e Yamilé) emitiron en directo, desde a Radio Municipal de Tui. O programa, que realizaron en colaboración con Ponte nas Ondas e no que entrevistan a compañeiras e compañeiros de diversas nacionalidades, pódese escoitar xa na canle de iVoox da emisora ou tamén na web Escolas... nas Ondas.

Xov, 16/02/2023 - 06:30