Lexislación Bolsas e axudas Calendario escolar Impresos profesorado

Impresos alumnado

CONVOCADOS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO E DE ESO

 

Se finalizaches o Bacharelato este curso e tes 8,75 ou máis de media, isto interésache.

Preme aquí para optar aos Premios Extraordinarios de Bacharelato.

 

Ou se finalizaches a ESO este curso e tes 9 ou máis de media, isto tamén che interesa.

Preme aquí para optar aos Premios Extraordinarios da ESO.

 

O código do noso centro é 36009901.

Aproveita esta oportunidade gañada a pulso e moita sorte!

 

RESULTADOS DAS PROBAS ABAU XULLO 2020

PARABÉNS

A TODOS/AS OS/AS ALUMNOS/AS DO IES SAN PAIO QUE CO SEU ESFORZO CONSEGUIRON SUPERAR ESTA PROBA

 

85,1% DE APROBADOS/AS

 

 80 ALUMNOS/AS APROBADOS/AS DE 94 PRESENTADOS NA PROBAS ORDINARIAS DE XULLO

Dous alumnos/as superaron o nove na nota final da selectividade e recibirán un diploma da Universidade de Santiago de Compostela polo seu aproveitamento Sobresaínte:

 

CARMEN MARÍA LAGO DOMÍNGUEZ

PABLO VÁZQUEZ CABALEIRO

 

Ademais vinte alumnos/as tiveron unha nota final entre un oito e un nove:

 

LUIS ÁLVAREZ PARADA

UXÍA BARROS BOENTE

UXÍA CARRETO MARTÍNEZ

CINTHIA COSTAS GONZÁLEZ

PABLO ESTÉVEZ ALONSO

CARLOS FERNÁNDEZ GONZÁLEZ

SARA GONZÁLEZ GONZÁLEZ

ALBA GRANDÍO ÁLVAREZ

NATALIA GROBA GONZÁLEZ

MARTÍN MARTÍNEZ PEREIRA

NEREA MONTEAGUDO RODRÍGUEZ

DIEGO MONTES PERNAS

PABLO MORAIS LÓPEZ

LOIS PÉREZ GONZÁLEZ

PATRICIA PÉREZ LAMAS

JAVIER RIPPLINGER SERRANO

AINHOA RODRÍGUEZ RODRÍGUEZ

CARMEN SÁNCHEZ RIVAS

CARLA SANTOS MARTÍNEZ

LAURA VICENTE PÉREZ

PROBAS ABAU, XULLO 2020

A partir do vindeiro martes, terá lugar a convocatoria ordinaria das probas ABAU (Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade), que nesta ocasión presenta certas novidades:

  • Cando? Martes 7, mércores 8 e xoves 9 de xullo.
  • Onde? No pavillón municipal de Tui (Comisión Delegada 21B).
  • Horario? (ver imaxe)
    • Martes, ás 9.00 (presentación e comprobación dos datos de matrícula para as probas) e ata as 19.00 horas.
    • Mércores, de 9.00 a 19.30 horas
    • Xoves, de 9.00 a 14.30 horas

  • É obrigatorio para todo o alumnado:
    • Puntualidade, e moi especialmente o martes, no que todo o alumnado estades convocados ás 8.45 na zona de acceso ao pavillón municipal de Tui, onde estará agardándovos o profesor representante do IES San Paio, que vos acompañará durante todas as probas.
    • O uso de máscara, e recoméndase o uso de xel hidroalcohólico individual, así como manter unha distancia interpersoal de dous metros.
    • O DNI (ou pasaporte, ou permiso de conducir ou permiso de residencia), o resgardo de matrícula e xustificante de ter pagado as taxas.
    • Bografo (ou pluma) de cor azul ou negro (non se admite outra cor, nin rotuladores, nin fluorescentes, nin marcas de ningún tipo no exame, que debe ser anónimo).
    • Manter as orellas despexadas e á vista (sen pelo ou panos cubríndoas).
  • Pódese levar unha mochila, na que deberán depositarse todas as pertenzas.
  • Están prohibidos móbiles, reloxos intelixentes e calquera tipo de dispositivo electrónico activado, tendo que estar apagados en todo momento e no lugar que indique o tribunal.

Podedes consultar e ampliar esta información nas seguintes ligazóns:

Moito ánimo, confianza e un chisco de sorte!

UN CURSO CHEO DE ACCIÓN E ACTIVIDADES... (ata que nos deixaron)

Impresiona ver xuntas e seguidas todas as actividades que, entre todos, fomos quen de sacar adiante neste curso... ou nesta metade de curso, porque desde o 13 de marzo, día a partir do cal nos confinaron, ducias de actividades complementarias e extraescolares pasaron a quedar tamén en corentena. Actuacións teatrais, carreiras solidarias, obradoiros, competicións de robótica, visitas a centros con ciclos e saídas de varios días como a clásico-literaria ou a xa mítica saída a Lisboa, son actividades que tiñamos coidadosamente planificadas e finalmente quedaron aí, confinadas como cada un de nós.

Moitísimas GRAZAS a todos os departamentos e biblioteca (por pensalas e organizalas), ao profesorado (pola implicación e responsabilidade de levalas adiante) e ao alumnado e familias por unirvos e axudarnos a facelas posibles. E moitas grazas tamén, Amalia, por este fermoso vídeo. Bo verán e ata pronto!

CLIC, AQUÍ

 

 

 

ABERTO O PRAZO DE MATRÍCULA ORDINARIA

Entre hoxe día 1 e o vindeiro 10 de xullo, está aberto o prazo de matrícula para o curso 2020-2021 para todo o alumnado do IES que xa promociona ou para aquel que xa foi admitido como novo alumnado.

A matrícula formalizarase na Secretaría do centro, nas datas indicadas, en horario de 9 a 14 horas. Tede en conta que para axilizar o trámite e abreviar os tempos de espera, é necesario que traiades toda a documentación xa preparada para a entrega:

  • Para ALUMNADO do IES que xa promociona ou pasa ao seguinte curso:
    • Impreso de matrícula cuberto.
    • Resgardo de ter pagado o seguro escolar (só a partir de 3ESO).
    • 2 fotos actuais tamaño carné.
    • Impreso de solicitude de transporte escolar (se fose o caso).
  • Para alumnado de NOVA ADMISIÓN ou que vén doutros centros:
    • Certificado escolar.
    • 2 fotos actuais tamaño carné.
    • Fotocopia da tarxeta sanitaria (só ata 2ESO)

ENTREGA DE NOTAS: DÍA, HORARIO, LUGAR E INSTRUCIÓNS VARIAS

O vindeiro XOVES 25 DE XUÑO convocamos ao alumnado de todos os cursos (salvo 2BAC) para levar a cabo as tarefas que se detallan a continuación:

1. ENTREGA DOS BOLETÍNS DE NOTAS, nas seguintes horas e lugares (pregamos puntualidade):

CURSOS

HORA

LUGAR

SAÍDA

1ESO (todos)

09.00

 

 

 

 

Aulas de cada grupo

Porta traseira de emerxencia

2ESO A e B

09.30

 

 

 

Porta da planta baixa

2ESO C e D

10.15

3ESO A e B

11.00

3ESO C e D

11.45

4ESO A e B

12.30

4ESO C e D

13.15

1BAC (todos)

13.30

ATENCIÓN

en aulas respectivas de 1ESO

Porta traseira de emerxencia

 

Se alguén non pode acudir na data e hora correspondente, deberá pasar pola Vicedirección antes do 30 de xuño en horario de mañá.

 

2. DEVOLUCIÓN AO CENTRO DOS LIBROS EMPRESTADOS POLO FONDO LIBROS para este curso 2019-20.

  • O alumnado que tivo libros de texto de Fondo Libros da Xunta (non os da ANPA!) terá que traelos ese mesmo día (borrados e limpos). O titor/a, tras a entrega de notas, comprobará a devolución e despois acompañará ao alumnado para a súa entrega a membros do equipo directivo en Biblioteca II, recibindo un impreso de confirmación da devolución para levar a casa.
  • Non confundir cos libros prestados pola ANPA, que devolveranse o 30 de xuño tal e como consta AQUÍ.

3. DEVOLUCIÓN DAS CHAVES DAS TAQUILLAS DO ALUMNADO.

  • O alumnado cunha taquilla adxudicada durante este curso, tras baleirala completamente, terá que entregar a chave ao titor/a na sesión de entrega de notas, como paso previo á devolución da fianza depositada ao inicio do curso. O alumnado que usaba cadeado, deberá abrilo e levalo consigo para a casa.

4. OUTROS.

  • O alumnado con libros emprestados pola Biblioteca do IEs, deberá pasar a devolvelos ese día.
  • Os ordenadores de Edixgal (1ºESO) non se devolverán ao centro ata o remate do vindeiro curso 2020-21.
  • É IMPRESCINDIBLE:
    • ENTRAR NO CENTRO COA MÁSCARA POSTA.
    • USAR OS DISPENSADORES DE HIDROXEL dispostos na entrada do centro e aulas.
    • Manter en todo momento as DISTANCIAS DE SEGURIDADE.

 

Despois dun curso tan difícil, estamos desexando vervos. Ata xoves!

NOTIFICACIÓN DA ANPA PARA A DEVOLUCIÓN DE LIBROS 2019-20

O vindeiro MARTES 30 DE XUÑO, das 18.30 ás 20.30 horas, procederase á RECOLLIDA DOS LIBROS CEDIDOS POLA ANPA aos socios durante este curso 2019-2020. Lembramos que:

  1. É OBRIGADO DEVOLVER OS LIBROS NESTA DATA E HORARIO para todos, salvo para aqueles que teñan materias suspensas e deban presentarse a exames en setembro.
  2. Para a recuperación das fianzas, DEBERÁ ACUDIR A PERSOA RESPONSABLE Á QUE SE LLE ENTREGARON OS LIBROS ou, no seu defecto, outra persoa MAIOR DE IDADE CON AUTORIZACIÓN ESCRITA na que conste o nome e o DNI do responsable.

Para adaptarnos ás necesarias medidas hixiénico-sanitarias, É MOI IMPORTANTE:

  • NON ACCEDER AO INTERIOR DO EDIFICIO. A devolución farase a través das ventás da planta baixa, tendo cada curso adxudicada unha ventá.
  • USAR MÁSCARA E GARDAR AS DISTANCIAS DE SEGURIDADE.

SOLICITUDE DE AXUDAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E VALES DE LIBROS E MATERIAL

Tal e como se establece na convocatoria publicada no DOG de hoxe, as familias con fillos matriculados no IES na etapa da ESO, poden solicitar participar no Fondo Solidario de Libros de Texto, ou ben as axudas para a adquisición de libros de texto e de vales para material escolar.

O prazo de presentación de solicitudes, preferentemente telemáticas, será do 20 de maio ata o 19 de xuño.

Premendo nestes subliñados poden acceder a máis información na web da Consellería ou acceder directamente a aplicación de Fondo Libros.

Distribuir contido
 

Rúa Alcalde Casal Aboy nº 11

TUI 36700   Tlf: 886110762

iessanpaio@edu.xunta.es