Lingua Galega e Literatura

Instrucións para tomar café da man de Manuel Núñez Singala

O alumnado de 1º de Bacharelato, a través do departamento de Lingua Galega, pasou dúas horas recibindo instrucións para tomar café da man de Manuel Núñez Singala.

Materias Pendentes

PROBAS

Haberá dúas convocatorias. A primeira nos meses de xaneiro ou febreiro e a segunda no mes de maio. Todo o alumnado poderá presentarse á 2ª convocatoria no caso de que suspenda a 1ª.

O alumnado da ESO coa 1ª e 2ª avaliacións aprobadas superará automaticamente a materia pendente.

O alumnado de bacharelato terá que superar cun 5 unha das dúas convocatorias.

Participamos activamente no Correlíngua 09

O noso centro contribuiu con varios centos de alumnos e alumnas ao desenvolvimento do Correlíngua 09 na zona do Baixo Miño que este ano percorreu a nosa cidade.

Elaboramos unha faixa co lema : O GALEGO É PONTE INTERNACIONAL e esta foi a escollida pola organización para encabezar a marcha.

Mais de 2000 alumnos de case todos os centros da comarca percorreron as rúas da zona monumental de Tui para terminar cun festival na parte posterior da Área panorámica.

Preme aquí se queres ver fotos da marcha.

Se queres ir á páxina oficial do correlíngua para saber máis, preme aquí.