Menús

Profesorado do departamento

Dolores González

Cristina Lemos

libros de texto  Libros de texto

Programacións
 Programacións didácticas
Materiais para os alumnos
 Materiais para os alumn@s

Alumnos pendentes
 Materias pendentes

Ligazóns
 Ligazóns de interese

Traballos de alumnos
 Traballos de alumn@s

Théâtre en français "Les femmes savantes"

MEMBROS DO DEPARTAMENTO

Dolores González Budiño

Cristina Lemos Davila

INformación imortante alumnado de Dolores González Budiño

Na aula virtual tedes o curso Travail à la maison (podedes entrar coma convidados) no que atoparedes, no foro de novas, información para matricularvos nos novos cursos de francés da aula virtual. Tedes, ademais, no curso de Travail à la maison todo o material que foi enviado a semana pasada.

Procurade facelo nestes primeiros días da semana para ver que todo funciona ben.

Merci à toutes et à tous.

Courage!

Tarefas para os días entre o 16 e 17 de marzo - Alumnado Cristina Lemos

Durante estes días atoparedes indicacións e actividades para traballar a materia no meu blog, ao que podedes chegar facendo clic na seguinte ligazón:

Instrucións semanas do 16 ao 27 marzo alumnado de Dolores González Budiño (Loli)

Instrucións Loli G.B. 2ºBAC(A,C;D)3ºESO(A,C)2ºESO(B,D),1ºESO (C)

Bonjour,

Instrucións para o alumnado de francés de 2º Bac ( A,C,D), 3º ESO (A,C), 2ºESO (B,D), 1º ESO (C) da profesora Dolores González Budiño.

Para acceder ao traballo que deberedes realizar durante estas dúas semanas tedes que clicar no recadro do menú en Materiais para os alumn@s.

Aí atoparedes un documento pdf no que se detalla por niveis o que teredes que facer durante estas dúas semanas.

Tamén estará publicado na aula virtual.

Atención: Trátase dun único documento (non me permitía subilo doutro xeito). Deslizade o documento ata atopar o nivel que vos corresponde.

Courage et bon travail!