A EXPERIENCIA DUN ALUMNO ERASMUS+ EN ALEMAÑA

Domingo é un alumno do ciclo superior de Sistemas de Telecomunicación e Informática que o ano pasado decidiu solicitar unha beca Erasmus para ir facer as prácticas do ciclo a Alemaña. Concretamente a Osnabrück, unha cidade do noroeste alemán con máis de 156.000 habitantes e pertencente ao estado federado da Baixa Saxonia.

HORARIOS DOS CICLOS FORMATIVOS NA MODALIDADE DE ADULTOS PRESENCIAL PARA O VINDEIRO CURSO 2017-18

PODEDES CONSULTAR AQUÍ OS HORARIOS DOS CICLOS FORMATIVOS PARA PERSOAS ADULTAS NA MODALIDADE PRESENCIAL.

PÓDENVOS AXUDAR A DECIDIR OS MÓDULOS NOS QUE VOS DEBEDES MATRICULAR PARA EVITAR SOLAPAMENTOS DE HORARIO.

PROCESO DE MATRICULACIÓN EN CICLOS FORMATIVOS

PARA PODER MATRICULARVOS NOS MÓDULOS QUE VOS ADXUDICAN O DÍA 18 DEBEDES ADXUNTAR A SEGUINTE DOCUMENTACIÓN:

LISTAXE DE ADMITIDOS NO PROGRAMA DE GRATUIDADE DE LIBROS DE TEXTO PARA ESO

ADXUNTAMOS A LISTAXE DE ADMITIDOS NO PROGRAMA DE GRATUIDADE DE LIBROS FONDOLIBROS DA CONSELLERÍA

LISTAXE PROVISIONAL

CALENDARIO DE EXAMES EXTRAORDINARIOS DE SETEMBRO

AQUÍ PODEREDES CONSULTAR O CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO. PRESTADE MOITA ATENCIÓN TAMÉN ÁS AULAS ONDE SE VAN CELEBRAR.

PERSOAS CANDIDATAS A PARTICIPAR NOS PROGRAMAS DE MOBILIDADE ERASMUS+

LISTAXE DE PERSOAS CANDIDATAS SELECCIONADAS PARA AS DISTINTAS MODALIDADES DE ERASMUS+

ACTAS DA COMISIÓN DE VALORACIÓN DE SOLICITUDES DE MOBILIDADE:

CICLOS MEDIOS PRACTICUM DEPO 2016

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017/18

RELACIÓN DE LIBROS PARA O CURSO 2017/2018

LEMBRADE QUE SEGUEN A SER OS DO ANO ANTERIOR, XA  QUE A LEI OBRIGA A QUE NON SE MODIFIQUEN NUN PERÍODO DE CINCO CURSOS.

COMPROBADE, POR FAVOR, O NÚMERO ISBN, XA QUE FIXEMOS ACTUALIZACIÓNS POR TER ATOPADO ERROS (05/07/2017). GRAZAS

Estuda electrónica no Ricardo Mella!

Tes dúbidas sobre o que se fai nos ciclos relacionados coa familia de electrónica no IES Ricardo Mella? Este vídeo axudarache a despexalas.

Na actualidade existen tres ciclos da familia de electrónica que se imparten no IES Ricardo Mella e que podedes consultar no menu lateral no apartado de Alumnado/Estudos.

Viaxe de fin de curso á Ribeira Sacra

Aqui podedes ver unha pequena mostra da interesante e divertida visita á Ribeira Sacra que o centro organizou como despedida do curso académico 2016-2017.

Agradecementos a todo o alunado e profesorado participante e que fixo posible esta actividade.