O IES RICARDO MELLA DA A CARA CONTRA VIOLENCIA DE XÉNERO

Premede AQUI  se tedes problemas de visualización.

Imaxes do Magosto 2017

Criterios de selección para o alumnado candidato a programas de mobilidade ERASMUS+

Xa podedes consultar os criterios de selección que se empregarán para a adxudicación dos programas de mobilidade internacional ERASMUS+ 2017-2018.

NOVAS SOBRE RICARDO MELLA

Na Voz de Galicia aparece unha noticia relacionada coa publicación dunha obra gráfica que recrea a vida de Ricardo Mella.

Quédavos aquí o enlace para botarlle un ollo!

NOVA CONVOCATORIA BECAS ERASMUS+ 2017-18 PARA ALUMNADO DE CICLOS DE GRAO SUPERIOR

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas Erasmus+ para alumnado de Grao Superior. Se es dos que teñen a mente aberta e moitas gañas de aprender fóra das nosas fronteiras, esta pode ser a túa oportunidade.

NOVA CONVOCATORIA DE BECAS ERASMUS+ 2017-18 PARA TITULADOS DE CICLOS DE GRADO MEDIO

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas Erasmus+ para titulados en Ciclos de Grao Medio (aqueles que rematedes os estudos en xuño de 2018). Se es dos que teñen a mente aberta e moitas gañas de aprender fóra das nosas fronteiras, esta pode ser a túa oportunidade.

NOVA CONVOCATORIA DOS PROGRAMAS ERASMUS+ PARA PROFESORADO 2017-2018

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas de Mobilidade Erasmus+ para o profesorado. Unha grande oportunidade de compartir e aprender con compañeiros doutros países nunha estadía inesquecible no estranxeiro.

CALENDARIO ESCOLAR E AXENDA

Aquí tedes o calendario escolar do centro.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017/18

RELACIÓN DE LIBROS PARA O CURSO 2017/2018

LEMBRADE QUE SEGUEN A SER OS DO ANO ANTERIOR, XA  QUE A LEI OBRIGA A QUE NON SE MODIFIQUEN NUN PERÍODO DE CINCO CURSOS.

Estuda electrónica no Ricardo Mella!

Tes dúbidas sobre o que se fai nos ciclos relacionados coa familia de electrónica no IES Ricardo Mella? Este vídeo axudarache a despexalas.

Na actualidade existen tres ciclos da familia de electrónica que se imparten no IES Ricardo Mella e que podedes consultar no menu lateral no apartado de Alumnado/Estudos.