Asi se fixo eco Meteogalicia da visita do alumnado de CS de Saúde Ambiental á Estación de Calidade do Aire

Na seguinta ligazón pódese ver como recolleu no seu twitter a visita do alumnado do IES Ricardo Mella

CURSO DE ALEMÁN NO VALENTÍN PAZ ANDRADE Ó QUE PODE ASISTIR O ALUMNADO DO RICARDO MELLA

No Valentín Paz Andrade acaba de comezar un curso de alemán ó que pode asistir alumnado do noso centro. Tedes toda a información no seguinte cartaz. Unha oportunidade única de iniciarse na aprendizaxe desta lingua. Non a deixedes escapar!!

CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS PARA ALUMNOS DE CENTROS SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria vén de convocar axudas para actividades de formación en linguas estranxeiras para alumnado de ESO e Bacharelato

ABERTO PRAZO PARA SOLICITAR PREMIOS EXTRAORDINARIOS FP SUPERIOR

Xa está aberto o prazo para solicitar premios extraordinarios para aqueles que remataron o FP de grao superior no curso 2015-2016.

Para máis información premede na seguinte ligazón.

PROPOSTA DE SELECCIÓN DE ALUMNADO CANDIDATO Á PRIMEIRA MOBILIDADE ERASMUS+ "NEXT STATION: IMPROVING PROFESSIONAL SKILLS IN GALICIA" 2016-2018

Temos xa elaborada a proposta de selección de persoas candidatas á mobilidade Erasmus+ para FCT no período marzo-xuño 2017, dentro do programa "Next Station: Improving Professional Skills in Galicia" 2016-2018.

Velaí ós elixidos:

CALENDARIO ESCOLAR E AXENDA

Aquí tedes o calendario escolar do centro. Desculpade por ter tardado tanto tempo na súa publicación. Grazas

ALUMNADO CANDIDATO A PARTICIPAR NA PRIMEIRA MOBILIDADE DO PROXECTO ERASMUS+ “PRACTICUM DEPO 2016” E NAS MOBILIDADES DE CICLOS SUPERIORES K103

NOVOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR DO CENTRO

Como sabedes, acabamos de celebrar as eleccións para a renovación dos membros do Consello Escolar nos distintos sectores.

Os elixidos son os seguintes:

PROFESORADO:

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES - VISITA Ó PARLAMENTO DE GALICIA E Ó VALEDOR DO POBO

O día 1 de decembro, o alumnado de 1º e 2º de Asistencia á Dirección, acompañados das súas profesoras Yolanda Álvarez e Rosa Corbillón, e dos alumnos albaneses que están con nós esta tempada, visitaron en Santiago a sede do Parlamento de Galicia e a oficina do Valedor do Pobo. Nestas interesantes actividades tiveron a ocasión de achegarse fisicamente a estes lugares, e afondar no coñecemento das xestións que alí se realizan.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES - ENLAZA VIGO 2016

O alumnado de 3º de ESO participou na actividade organizada polo Concello "Enlaza Vigo", con motivo da celebración do Día Internacional contra a Violencia de Xénero.