IES Ricardo Mella

O Instituto de Educación Secundaria Ricardo Mella está situado no Meixoeiro, preto dos límites dos concellos de Vigo e Mos. Desenvolve a súa actividade educativa dende 1979, ano da súa inauguración.

IES Ricardo Mella
Estrada vella de Madrid, nº 177
Apartado 3047
36214 Vigo - Galicia - España
Teléfono: 886 121 001   FAX: 886 121 026
Email: ies.ricardo.mella@edu.xunta.es

Localización e datos: pincha aqui

CARTA ERASMUS ERASMUS

Erasmus+

Recordamos a todos/as os/as interesados/as en participar en futuros programas de movilidade internacional (ERASMUS+), que o prazo para poder optar a unha praza este curso e o  seguínteREMATA O PRÓXIMO 17 DE NOVEMBRO.

Identificación vehículos alumnado IES Ricardo Mella.

Solicitamos que cubrades o seguínte formulario para identificar os vehículos do alumnado do IES Ricardo Mella:

Calendario Escolar 2019-2020

Criterios de selección para o alumnado candidato a programas de mobilidade ERASMUS+

Xa podedes consultar os criterios de selección que se empregarán para a adxudicación dos programas de mobilidade internacional ERASMUS+ 2019-2020.

Fixádevos ben en cal é a vosa modalidade de entre as tres ofertadas xa que os criterios son distintos: Titulados en Grao Medio, alumnado de Grao Medio e alumnado de Grao Superior.

Rutas Transporte escolar. Horas de Inicio

Rutas Transporte escolar. Horas de Inicio.

Adxunto podedes consultar o horario de inicio de roteiro de cada liña de bus escolar en xornada de mañá (luns a venres) e en xornada de tarde (soamente o luns)

FONDO SOLIDARIO LIBROS TEXTO e AXUDAS ADQUISICIÓN MATERIAL ESCOLAR 19/20. LISTAXES DEFINITIVAS

Xa podedes consultar as listaxes definitivas, de admitidos e excluidos, no taboleiro do centro.

Plan MELLorA

Documento do plan MELLorA.

Pinchando na imaxe terás acceso ao formulario do plan MELLorA.