ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES - VISITA Ó PARLAMENTO DE GALICIA E Ó VALEDOR DO POBO

O día 1 de decembro, o alumnado de 1º e 2º de Asistencia á Dirección, acompañados das súas profesoras Yolanda Álvarez e Rosa Corbillón, e dos alumnos albaneses que están con nós esta tempada, visitaron en Santiago a sede do Parlamento de Galicia e a oficina do Valedor do Pobo. Nestas interesantes actividades tiveron a ocasión de achegarse fisicamente a estes lugares, e afondar no coñecemento das xestións que alí se realizan.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES - ENLAZA VIGO 2016

O alumnado de 3º de ESO participou na actividade organizada polo Concello "Enlaza Vigo", con motivo da celebración do Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

A Biblioteca do Instituto está xa nas Redes Sociais.

Xa chegou a Biblioteca do IES Ricardo Mella ás redes sociais!

Engánchate nela!

ELECCIÓNS PARA RENOVACIÓN DOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR

Vén de porse en marcha o Proceso Electoral para a renovación de parte dos membros do Consello Escolar do IES Ricardo Mella.

O TERROR SAE DA BIBLIOTECA!! SAMAÍN NOS LIBROS!! ACHÉGATE A ELES NA ENTRADA!

Velaí os libros!Meigas e meigos mesturados nas letras

Contos de medo, historias fantásticas, o mundo tétrico e descoñecido está agardándote na entrada principal do instituto, pero...

CONVOCATORIA DOS PROGRAMAS DE MOBILIDADE ERASMUS+ PARA PROFESORADO 2016-17

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas de Mobilidade Erasmus+ para o profesorado. Unha grande oportunidade de compartir e aprender con compañeiros doutros países nunha estadía inesquecible no estranxeiro. Por que non embarcar nesta aventura?

NOVA CONVOCATORIA DE BECAS ERASMUS+ 2016-17 PARA TITULADOS DE CICLOS DE GRADO MEDIO

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas Erasmus+ para Titulados en Ciclos de Grado Medio (aqueles que rematedes os estudos en decembro de 2016 e xuño de 2017). Se eres dos que teñen a mente aberta e moitas gañas de aprender fóra das nosas fronteiras, esta pode ser a túa oportunidade. Gustaríache ser o protagonista desta aventura?

NOVA CONVOCATORIA BECAS ERASMUS+ 2016-17 PARA ALUMNADO DE CICLOS DE GRAO SUPERIOR

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas Erasmus+ para alumnado de Ciclos Medios e Superiores. Se eres dos que teñen a mente aberta e moitas gañas de aprender fóra das nosas fronteiras, esta pode ser a túa oportunidade. Gustaríache ser o protagonista desta aventura?

NOVA CONVOCATORIA DE BECAS ERASMUS+ 2016-17 PARA ALUMNADO DE CICLOS DE GRAO MEDIO

Se eres dos que teñen a mente aberta e moitas gañas de aprender fóra das nosas fronteiras, esta pode ser a túa oportunidade. Gustaríache ser o protagonista desta aventura?

NOVA XUNTA DIRECTIVA NA ANPA "O MONTE" DO IES RICARDO MELLA

Despois dos cambios realizados na Xunta extraordinaria da Asociación de Nais e Pais de Alumnos do Instituto, a nova directiva queda configurada do seguinte xeito:

PRESIDENTA: Dna Dulcinea Varela Arca

VICEPRESIDENTE: D Daniel Orge Rodríguez