IMPORTANTE PROBAS LIBRES 2018

IMPORTANTE! Publicado o calendario de probas libres.

O dia da PRESENTACIÓN é o 31 de Maio ás 18h.

A asistencia é obrigatoria. A non asistencia á presentación implica a perda de dereito a exame.

Podedes consultar o calendario nos documentos adxuntos ou no taboleiro de anuncios do instituto.

Aquí tedes o TRAILER do espectacular SIMULACRO de Emerxencias Sanitarias realizado no IES

Xa podedes ver o trailer do simulacro realizado o 19 de abril do 2018 no IES Ricardo Mella máis unha selección coas mellores imaxes do día.

Listaxe provisìonal de admitidos para o vindeiro curso 2018-2019

Publicada a listaxe provisional de admitidos para o vindeiro curso 2018-2019.

Podedes consultala no arquivo adxunto ou premendo no seguinte enlace.

Grande suceso do SIMULACRO no IES que recolleron todos os medios de comunicación

Os medios de comunicación recolleron o magnífico simulacro levado a cabo polo ciclo de Emerxencias Sanitarias e coa colaboración dos Bombeiros de Vigo, o 061, Protección Civil e a Policía Local que valoraron moi positivamente esta iniciativa. Moitos parabéns a todas e todos os que colaborastes por nesta actividade.

Nos enlaces que hai a continuación podedes ver a nova nos medios:

Aquí podedes ver fotos é videos de como recolleu a actividade o FARO DE VIGO

Aquí podedes ver fotos é videos de como recolleu a actividade La Voz de Galicia

Trailer da curta "Falemos de igualdade"

Trailer da curta "Falemos de igualdade" realizado por alumnado de 1º de AF do IES Ricardo Mella. A curta sairá no fin de curso e estamos xa impacientes por ver este magnífico traballo.

Cursos de Alemán e Inglés para o alumnado do IES

O IES Ricardo Mella en colaboración co CIFP Valentín Paz Andrade ofrece cursos de alemán e inglés especialmente dirixidos a aquel alumnado que teña pensado facer unha mobilidade ERASMUS+ ainda que están abertos a todo o alumnado. O horario dos cursos é o seguinte:

INGLÉS: Martes e Xoves de 15:30 a 17:30 horas (aula APENA1)

ALEMÁN: Luns e Mércores de 15:30 a 17:30 horas (aula APENA1)

Os cursos serán impartidos no CIFP Valentín Paz Andrade. O nivel será de iniciación e a duración de 3 meses. Toda a información aquí.

IES Ricardo Mella

Obradoiro sobre iniciativa emprendedora

A emprendedora viguesa Sandra Touza estará no noso IES falando da súa experiencia dentro do programa EduMotivaCon. Así o recolle o xornal Atlántico Diario:

Estuda electrónica no Ricardo Mella!

Tes dúbidas sobre o que se fai nos ciclos relacionados coa familia de electrónica no IES Ricardo Mella? Este vídeo axudarache a despexalas.

Na actualidade existen tres ciclos da familia de electrónica que se imparten no IES Ricardo Mella e que podedes consultar no menu lateral no apartado de Alumnado/Estudos.

Esposición "Exodus" na entrada do centro

Unha mostra que reflicte a ollada dos fotoxornalistas galegos Felipe Carnotto e Adrián Irago. As fotografías, realizadas entre setembro e outubro de 2015, documentan as vivencias das persoas refuxiadas que foxen de distintos conflitos bélicos para chegar a Lesbos e percorrer os Balcáns na procura dun novo fogar en Europa.

Exposición cedida temporalmente pola Deputación de Pontevedra.

exp_exodus