NOVA CONVOCATORIA BECAS ERASMUS+ 2017-18 PARA ALUMNADO DE CICLOS DE GRAO SUPERIOR

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas Erasmus+ para alumnado de Grao Superior. Se es dos que teñen a mente aberta e moitas gañas de aprender fóra das nosas fronteiras, esta pode ser a túa oportunidade.

NOVA CONVOCATORIA DE BECAS ERASMUS+ 2017-18 PARA TITULADOS DE CICLOS DE GRADO MEDIO

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas Erasmus+ para titulados en Ciclos de Grao Medio (aqueles que rematedes os estudos en xuño de 2018). Se es dos que teñen a mente aberta e moitas gañas de aprender fóra das nosas fronteiras, esta pode ser a túa oportunidade.

NOVA CONVOCATORIA DOS PROGRAMAS ERASMUS+ PARA PROFESORADO 2017-2018

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas de Mobilidade Erasmus+ para o profesorado. Unha grande oportunidade de compartir e aprender con compañeiros doutros países nunha estadía inesquecible no estranxeiro.

CALENDARIO ESCOLAR E AXENDA

Aquí tedes o calendario escolar do centro.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017/18

RELACIÓN DE LIBROS PARA O CURSO 2017/2018

LEMBRADE QUE SEGUEN A SER OS DO ANO ANTERIOR, XA  QUE A LEI OBRIGA A QUE NON SE MODIFIQUEN NUN PERÍODO DE CINCO CURSOS.

Estuda electrónica no Ricardo Mella!

Tes dúbidas sobre o que se fai nos ciclos relacionados coa familia de electrónica no IES Ricardo Mella? Este vídeo axudarache a despexalas.

Na actualidade existen tres ciclos da familia de electrónica que se imparten no IES Ricardo Mella e que podedes consultar no menu lateral no apartado de Alumnado/Estudos.

XA ESTÁ AQUÍ A NOSA REVISTA: O REXOUBEIRO

NOVOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR DO CENTRO

Como sabedes, acabamos de celebrar as eleccións para a renovación dos membros do Consello Escolar nos distintos sectores.

Os elixidos son os seguintes:

PROFESORADO:

A Biblioteca do Instituto está xa nas Redes Sociais.

Xa chegou a Biblioteca do IES Ricardo Mella ás redes sociais!

Engánchate nela!

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO

DENDE HOXE O NOVO NÚMERO DE TELÉFONO É: