IES Ricardo Mella

O Instituto de Educación Secundaria Ricardo Mella está situado no Meixoeiro, preto dos límites dos concellos de Vigo e Mos. Desenvolve a súa actividade educativa dende 1979, ano da súa inauguración.

IES Ricardo Mella
Estrada vella de Madrid, nº 177
Apartado 3047
36214 Vigo - Galicia - España
Teléfono: 886 121 001   FAX: 886 121 026
Email: ies.ricardo.mella@edu.xunta.gal

Localización e datos.

Información importante

FEIRA DAS ENSINANZAS EN PONTEAREAS

FAMILIAS PROFESIONAIS DE ELECTRICIDADE ELECTRÓNICA, XESTIÓN e ADMINISTRACIÓN   MOSTRANDO OS  CICLOS FORMATIVOS  na FEIRA das ENSINANZAS en PONTEAREAS

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024

Publicada a convocatoria de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024, destinado ao alumnado de 1º e 2º de bacharelato que cursa en centros docentes sostidos con fondos públicos.

A Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades convoca 645 axudas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024.

Poderá solicitar estas axudas o alumnado o alumnao de 1º e 2º de bacharelato matriculado en centros sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia.

O periodo de realización das actividades comprenderá dende a primeira semana do mes de xullo ata finais do mes de agosto de 2024 (as datas concretas de realización das actividades daranse a coñecer coa publicación das listaxes definitivas de alumnado seleccionado).

Prazo de presentación de solicitudes dende o 13 de febreiro ata o 12 de marzo de 2024

Admisión alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos. Curso 2024/25

Acceso á publicación no Portal Educativo:

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2024/25

Información para alumnado e familias: prema aquí     (pendente de actualización da oferta de prazas vacantes)

Datas relevantes do proceso de admisión: prema aquí

Anexo I Reserva de praza en centro docente sostido con fondos públicos  ED550A  (alumnado de centros adscritos que cambia de etapa)

Anexo II Admisión ordinaria en centro docente sostido con fondos públicos  ED550B

Todo o alumnado de centros adscritos con dereito de reserva está admitido. (De querer presentar a renuncia debe facerse por escrito antes do 28 de febreiro).

Oferta de vacantes:

BACHARELATO