IES Ricardo Mella

O Instituto de Educación Secundaria Ricardo Mella está situado no Meixoeiro, preto dos límites dos concellos de Vigo e Mos. Desenvolve a súa actividade educativa dende 1979, ano da súa inauguración.

IES Ricardo Mella
Estrada vella de Madrid, nº 177
Apartado 3047
36214 Vigo - Galicia - España
Teléfono: 886 121 001   FAX: 886 121 026
Email: ies.ricardo.mella@edu.xunta.es

Localización e datos: pincha aqui

Alumnos de FP de prácticas en empresas europeas co programa Erasmus+

Dous alumnos de Formación Profesional de Grao Superior vanse de Erasmus para iniciar as prácticas de Formación en Centros de Traballo (FCT) en empresas europeas. Alejandro fará prácticas de Saúde Ambiental nunha empresa irlandesa e Jessica fará prácticas de Asistencia á Dirección nunha empresa de Malta.

Este tipo de experiencias de mobilidade son promovidas pola Unión Europea entre os estudantes de Formación Profesional nunha aposta polo desenvolvemento da cidadanía europea e a mellora das competencias persoais e sociais, ademáis das competencias técnicas.

Parabéns e sorte para os dous!

Procedemento e prazos para reclamación contra as cualificacións finais de Ciclos Formativos de Formación Profesional.

No caso de ciclos formativos de 2000 horas de duración o dereito de reclamación será extensivo a aquelas avaliacións parciais en que se propoña o acceso á realización do módulo de FCT en periodo ordinario.

Para mais información pinche aquí

Modelo de solicitude.

Instancia.

Procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2021/2022.

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición

• Dende o 11 xaneiro e ata o 8 febreiro, en base a Orde 18/12/20 que modifica a do 12/3/13 sobre o procedemento de admisión, está aberto o prazo para a reserva de aquel alumnado que curse 6º Primaria e desexe continuar estudos da ESO no noso IES, procedente dos CEIPS adscritos: Valle-Inclán, Mosteiro-Bembrive, Fonte Escura e O Sello. O formulario (ED550A) deberá presentarse no centro de orixe ou a través da aplicación "admisionalumnado", con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital.
  • A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso ou na aplicación admisionalumnado.

Para aquel outro alumnado que desexe matricularse no noso centro (ESO e Bacharelato) distinto dos adscritos, manterase os prazos habituais:

*Presentación da solicitude da admisión: 1-22 marzo
*Publicación listaxes provisionais admitidos e non admitidos: antes 25 abril
*Publicación listaxes definitivas admitidos e non admitidos: antes 15 maio
*Formalización matricula ESO  e Bacharelato: 25 xuño - 10 xullo

Para mais información pinche aquí

Información para o alumnado e as familias pinche aquí

Infórmase que todo o alumnado que reservou praza, para o curso 2021-2022, na fase específica para centros adscritos obtivo praza para cursar 1º curso da ESO. As familias deberan formalizar a matrícula no período correspondente, do 25 de xuño ao 10 de xullo.

Plan de Continxencia do IES RICARDO MELLA

Nesta ligazón podes consultar o plan de continxencia do IES Ricardo Mella, no contexto da COVID-19.

actualizado o 22 febreiro, incluindo plan actuación alumnado vulnerable.

Información importante para el alumnado de la modalidad de distancia.

En archivo adjunto , disponen de la información necesaria para realizar el acceso a la plataforma de distancia

Para tener acceso a la plataforma es necesario disponer de una cuenta en el dominio edu.xunta.gal

en el caso de no disponer de ella, consultar el video.

Enlace para acceder a la plataforma:  https://www.edu.xunta.gal/fpadistancia/login/index.php

Enlace para crear cuenta en el dominio edu.xunta.gal: https://youtu.be/EoTPDKGM-Y0

Probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2021.

Ligazón: https://www.edu.xunta.gal/portal/node/33163

Prazos de presentación:

• Grao superior, entre os días 18 de febreiro e 3 de marzo de 2021, ambos os dous incluídos.
  • Grao medio, entre os días 15 e 26 de marzo de 2021, ambos os dous incluídos.

Premios extraordinarios de Bacharelato e FP Superior

A Xunta publicou os premios extraordinarios de Bacharelato e FP superior aos que se lles recoñece os méritos excepcionais polo excelente resultado académico acadado.

Entre eles atópase Fernando José Criado Rodríguez, alumno do IES Ricardo Mella no Ciclo Superior de Mantemento Electrónico.

Moitos parabéns !!!

"NO IES RICARDO MELLA ENTENDEMOS QUE A EDUCACIÓN É A MELLOR FERRAMENTA PARA A PREVENCIÓN DA VIOLENCIA E XÉNERO"

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ALUMNADO ESO - SOLICITUDE

Segundo a Orde do 6 de novembro de 2020 (DOG Nº230), dende o día 16 ata o 27 de novembro poden presentar solicitude (de forma presencial no Centro) para o subministro de máscaras (Anexos I e II), os representantes legais do alumnado que non fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar por diferentes circunstancias, pero pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

IMPORTANTE: O alumnado que obtivo axuda para adquirir material escolar 20/21, non ten que presentar a solicitude

Mais información en arquivo adxunto.

Solicitude