Esposición "Exodus" na entrada do centro

Unha mostra que reflicte a ollada dos fotoxornalistas galegos Felipe Carnotto e Adrián Irago. As fotografías, realizadas entre setembro e outubro de 2015, documentan as vivencias das persoas refuxiadas que foxen de distintos conflitos bélicos para chegar a Lesbos e percorrer os Balcáns na procura dun novo fogar en Europa.

Exposición cedida temporalmente pola Deputación de Pontevedra.

exp_exodus

1000 Grous para o día da da NON VIOLENCIA e da PAZ

Este ano propúxose dende o centro a iniciativa de decoralo con mil Grous (Grullas) de papel motivados pola fermosa historia de Sadako que podedes ler aqui. Dar as grazas a todo o alumnado e profesorado pola sua participación.

Paz no Mella

Xadrez no IES Ricardo Mella

Dentro das "Xornadas de promoción do xadrez educativo", estamos tendo a sorte de poder desfrutar do xadrez durante os recreos da man de Xadrez Galego. Non deixedes pasar a oportunidade de achegarvos a esta fascinante actividade como xa están facendo moitos compañeiros e compañeiras.

Xornada Presentación PROXECTO depoEMPRENDE 2017

Se estás en situación de desemprego e queres por en práctica o teu negocio podes achegarte.

En Vigo terá lugar o 22 de Xaneiro na Cámara de Comercio a partires das 10h

RESOLUCIÓN PROGRAMAS ERASMUS+ CURSO 2017/2018

DEPOEMPRENDE NA ESO 2017-2018

Achegámosvos unhas ligazóns da actividade de visita á Deputación no marco do proxecto Depuemprende para o desenvolvemento de competencias asociadas ao emprendemento, á comunicación, á alfabetización dixital entre outras.

Aqui  tedes fotos da visita e  aquí máis información.

Este nadal regálate soños! Recomendacións da biblioteca do IES

Aqui tes as recomendacións da biblioteca "Ana Arraiz" do IES para ler nas festas.

O IES RICARDO MELLA DA A CARA CONTRA VIOLENCIA DE XÉNERO

Premede AQUI  se tedes problemas de visualización.

Imaxes do Magosto 2017

Criterios de selección para o alumnado candidato a programas de mobilidade ERASMUS+

Xa podedes consultar os criterios de selección que se empregarán para a adxudicación dos programas de mobilidade internacional ERASMUS+ 2017-2018.