Normalización Lingüística

10º Concurso Coca Cola relatos en galego 2º ESO

Actualizamos a nova xa mencionada en novembro. Es de 2º ESO? Acaba de saír a convocatoria do 10º Concurso Coca Cola novos talentos de relato curto en galego. Se che gusta narrar historias e te animas a facelo en galego esta é a túa oportunidade!! Entra na páxina e consulta as bases da convocatoria.

Anímate a participar!!!!

Concurso Lingua de namorar 2018

Queres escribir unha mensaxe de amor en galego?

O equipo de normalización

Para comezar ben o ano 2018, querémonos presentar. O EDNL do IES Ricardo Mella está formado por 9 profesores de distintos departamentos e uns 15 alumnos. A nosa teima é darlle visibilidade ao galego no noso centro. Para iso contamos con reunións todos os luns no recreo no departamento de Tecnoloxía no que falamos de todo tipo de temas, argallamos actividades para fomentar o seu uso no centro e aportamos ideas para fortalecer a súa presenza entre o alumnado.

Concurso Coca Cola novos talentos para a promoción do galego

Es de 2º ESO? Xa cumpriches 16 anos? Gústache escribir? Bota unha ollada a este concurso de novos talentos de Coca Cola de relatos curtos para fomentar o uso de galego e anímate a participar!!!!!

Equipos de Dinamización Lingüística

Cursos Celga 2,3,4 na EOI e de Linguaxe administrativa en galego na Escola Oficial de Idiomas de Vigo

Informámosvos de que a Secretaría Xeral de Política Lingüística convoca cursos, gratuítos e presenciais, de Celga 2, 3 e 4 na EOI; así como de linguaxe administrativa galega en liña. O prazo de inscrición abarca dende o 2 de xaneiro ata o 11 de xaneiro de 2018. se queredes máis información, premede no seguinte enlace.

O galego mola!!!

Mólache o galego?

Os luns no recreo reunímonos no Departamento de Tecnoloxía para falar en galego de multitude de temas: cine, música, a vida cotiá, os nosos gustos...

Anímate a compartir as túas inquedanzas connosco!!

EU FALO ASÍ

REGUEIFAS