Normalización Lingüística

Convocadas as probas para o Celga

Política Lingüística acaba de convocar as probas de acreditación para o Celga, que se celebrarán os días 26 e 27 de maio (Celga 4 e Celga 3, respectivamente) e 2 e 3 de xuño (Celga 3 e Celga 1, respectivamente) en Santiago de Compostela e Ponferrada. Máis información aquí.

Seguimos narrando!!! XXVIII Concurso de Contos Vila de Pontedeume

Se es estudante do segundo ciclo da ESO, de Bacharelato ou de Ciclos de Formación de Grao Medio ou Superior, non tes máis de 20 anos e gústache escribir, este é o teu concurso. Tes ata o 23 de abril para entregar os teus contos!!! Anímate a participar!!!!!

Consulta as bases aquí.

Concursos literarios

Na páxina do Servizo de Normalización Lingüística do Concello de Vigo tendes acceso a diversos certames de poesía e relatos co prazo de inscrición aberto!!! Animádevos a dar renda solta á vosa vea literaria!!! Preme na seguinte palabra e accede a toda a información: SNL

Es maior de idade e queres aprender a escribir historias?

Se xa cumpriches os 18 anos, gústache escribir e interésache aprender a escribir, dende o Servizo de Normalización Lingüística do Concello de Vigo ofrecen este obradoiro de escritura creativa!!!! Aínda estás a tempo de inscribirte!!!

Adoras ler? Queres participar neste concurso da Editorial Galaxia?

Tes entre 12 e 16 anos e non podes vivir sen ler? Anímate a participar neste concurso de Galaxia!!! Atréveste? Tes ata o 27 de abril!!!

Buscando Youtubeir@s

Eres Youtubeir@ e tes máis de 14 anos? Tes cousas que contar en galego? Este é o teu proxecto. Entra nesta páxina e anímate a participar nel!!!

10º Concurso Coca Cola relatos en galego 2º ESO

Actualizamos a nova xa mencionada en novembro. Es de 2º ESO? Acaba de saír a convocatoria do 10º Concurso Coca Cola novos talentos de relato curto en galego. Se che gusta narrar historias e te animas a facelo en galego esta é a túa oportunidade!! Entra na páxina e consulta as bases da convocatoria.

Anímate a participar!!!!

Concurso Lingua de namorar 2018

Queres escribir unha mensaxe de amor en galego?

O equipo de normalización

Para comezar ben o ano 2018, querémonos presentar. O EDNL do IES Ricardo Mella está formado por 9 profesores de distintos departamentos e uns 15 alumnos. A nosa teima é darlle visibilidade ao galego no noso centro. Para iso contamos con reunións todos os luns no recreo no departamento de Tecnoloxía no que falamos de todo tipo de temas, argallamos actividades para fomentar o seu uso no centro e aportamos ideas para fortalecer a súa presenza entre o alumnado.

Concurso Coca Cola novos talentos para a promoción do galego

Es de 2º ESO? Xa cumpriches 16 anos? Gústache escribir? Bota unha ollada a este concurso de novos talentos de Coca Cola de relatos curtos para fomentar o uso de galego e anímate a participar!!!!!