Visita do alunado do IES Ricardo Mella a FP Innova

O Venres 12 de maio o alunado de 4º da ESO, 1º de Bacherelato e 1º de FP Básica de Servizos Administrativos visitou FP Innova na cidade da cultura de Santiago de Compostela onde coñeceron os dinstintos e interesantes proxectos de inovación que se están a realizar nos centros de formación profesional de Galicia. A xornada resultou ser ben interesante e divertida acabando, como non podía ser doutra maneira, dando un paseo pola zona vella compostelana.

Aqui unha pequena mostra da visita:

Asi se fixo eco Meteogalicia da visita do alumnado de CS de Saúde Ambiental á Estación de Calidade do Aire

Na seguinta ligazón pódese ver como recolleu no seu twitter a visita do alumnado do IES Ricardo Mella

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES - VISITA Ó PARLAMENTO DE GALICIA E Ó VALEDOR DO POBO

O día 1 de decembro, o alumnado de 1º e 2º de Asistencia á Dirección, acompañados das súas profesoras Yolanda Álvarez e Rosa Corbillón, e dos alumnos albaneses que están con nós esta tempada, visitaron en Santiago a sede do Parlamento de Galicia e a oficina do Valedor do Pobo. Nestas interesantes actividades tiveron a ocasión de achegarse fisicamente a estes lugares, e afondar no coñecemento das xestións que alí se realizan.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES - ENLAZA VIGO 2016

O alumnado de 3º de ESO participou na actividade organizada polo Concello "Enlaza Vigo", con motivo da celebración do Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

Viaxe de fin de curso á Ribeira Sacra

Aqui podedes ver unha pequena mostra da interesante e divertida visita á Ribeira Sacra que o centro organizou como despedida do curso académico 2016-2017.

Agradecementos a todo o alunado e profesorado participante e que fixo posible esta actividade.

Xurxo Collazo, xefe de estudos de diurno, pagando na cafetería!!!

Despois dun intenso e complicado ano resistindo os impulsos de convidar a todo mundo na cafetería do instituto, o noso xefe de estudos non puido resistirse neste fin de curso a pagar unha ronda de cafe. A pesares deste despiste, seguiremos apoiando a Xurxo para que poida facer fronte aos seus impulsos naturais de xenerosidade desmedida.

Aqui tedes a proba:

XA ESTÁ AQUÍ A NOSA REVISTA: O REXOUBEIRO

Pequena mostra da interesante visita dos ciclos de electrónica ao repetidor do Xaxán en Domaio

Na seguinte ligazón pódese ver unha mostra da interesante visita dos ciclos de electrónica ao repetidor do Xaxán en Domaio o pasado martes 13 de xuño.

Correlingua 2017!

Unha vez máis o noso IES participou co alunado no correlingua pola defensa do galego que percorre as principais vilas do país. Este ano unidos baixo a mensaxe "En galego sen cancelas". Aqui podedes ver alguhas imaxes da parada en Vigo.