Novas

Aquí tedes o TRAILER do espectacular SIMULACRO de Emerxencias Sanitarias realizado no IES

Xa podedes ver o trailer do simulacro realizado o 19 de abril do 2018 no IES Ricardo Mella máis unha selección coas mellores imaxes do día.

Momentos do SIMULACRO de explosión no IES

Grande suceso do SIMULACRO no IES que recolleron todos os medios de comunicación

Os medios de comunicación recolleron o magnífico simulacro levado a cabo polo ciclo de Emerxencias Sanitarias e coa colaboración dos Bombeiros de Vigo, o 061, Protección Civil e a Policía Local que valoraron moi positivamente esta iniciativa. Moitos parabéns a todas e todos os que colaborastes por nesta actividade.

Nos enlaces que hai a continuación podedes ver a nova nos medios:

Aquí podedes ver fotos é videos de como recolleu a actividade o FARO DE VIGO

Aquí podedes ver fotos é videos de como recolleu a actividade La Voz de Galicia

Cursos de Alemán e Inglés para o alumnado do IES

O IES Ricardo Mella en colaboración co CIFP Valentín Paz Andrade ofrece cursos de alemán e inglés especialmente dirixidos a aquel alumnado que teña pensado facer unha mobilidade ERASMUS+ ainda que están abertos a todo o alumnado. O horario dos cursos é o seguinte:

INGLÉS: Martes e Xoves de 15:30 a 17:30 horas (aula APENA1)

ALEMÁN: Luns e Mércores de 15:30 a 17:30 horas (aula APENA1)

Os cursos serán impartidos no CIFP Valentín Paz Andrade. O nivel será de iniciación e a duración de 3 meses. Toda a información aquí.

Obradoiro sobre iniciativa emprendedora

A emprendedora viguesa Sandra Touza estará no noso IES falando da súa experiencia dentro do programa EduMotivaCon. Así o recolle o xornal Atlántico Diario:

Novas

Esposición "Exodus" na entrada do centro

Unha mostra que reflicte a ollada dos fotoxornalistas galegos Felipe Carnotto e Adrián Irago. As fotografías, realizadas entre setembro e outubro de 2015, documentan as vivencias das persoas refuxiadas que foxen de distintos conflitos bélicos para chegar a Lesbos e percorrer os Balcáns na procura dun novo fogar en Europa.

Exposición cedida temporalmente pola Deputación de Pontevedra.

exp_exodus

1000 Grous para o día da da NON VIOLENCIA e da PAZ

Este ano propúxose dende o centro a iniciativa de decoralo con mil Grous (Grullas) de papel motivados pola fermosa historia de Sadako que podedes ler aqui. Dar as grazas a todo o alumnado e profesorado pola sua participación.

Paz no Mella

Xadrez no IES Ricardo Mella

Dentro das "Xornadas de promoción do xadrez educativo", estamos tendo a sorte de poder desfrutar do xadrez durante os recreos da man de Xadrez Galego. Non deixedes pasar a oportunidade de achegarvos a esta fascinante actividade como xa están facendo moitos compañeiros e compañeiras.

Xornada Presentación PROXECTO depoEMPRENDE 2017

Se estás en situación de desemprego e queres por en práctica o teu negocio podes achegarte.

En Vigo terá lugar o 22 de Xaneiro na Cámara de Comercio a partires das 10h

DEPOEMPRENDE NA ESO 2017-2018

Achegámosvos unhas ligazóns da actividade de visita á Deputación no marco do proxecto Depuemprende para o desenvolvemento de competencias asociadas ao emprendemento, á comunicación, á alfabetización dixital entre outras.

Aqui  tedes fotos da visita e  aquí máis información.