Momentos do SIMULACRO de explosión no IES

O Magosto chegou á noite do Ricardo Mella. Grazas a todos!!

Quentando motores!!

Magosto 2017

Para despois ter un Magosto 2017 en condicións!

O SAMAÍN E O HALLOWEEN CHEGARON AO RICARDO MELLA

URXENTE!!! Chegou o Samaín e con el un CONCURSO de CABAZAS e outro de COCIÑA. Poderedes traer as vosas cabazas decoradas pero atendendo ben as INSTRUCCIÓNS que aparecen AQUÍ e tamén convidámosvos a compartir unha receita sinxela destas datas (máis información AQUÍ).

As mellores terán un fantástico e terrorífico PREMIO!!!

Biblioteca Samaín

Visita do alunado do IES Ricardo Mella a FP Innova

O Venres 12 de maio o alunado de 4º da ESO, 1º de Bacherelato e 1º de FP Básica de Servizos Administrativos visitou FP Innova na cidade da cultura de Santiago de Compostela onde coñeceron os dinstintos e interesantes proxectos de inovación que se están a realizar nos centros de formación profesional de Galicia. A xornada resultou ser ben interesante e divertida acabando, como non podía ser doutra maneira, dando un paseo pola zona vella compostelana.

Aqui unha pequena mostra da visita:

Asi se fixo eco Meteogalicia da visita do alumnado de CS de Saúde Ambiental á Estación de Calidade do Aire

Na seguinta ligazón pódese ver como recolleu no seu twitter a visita do alumnado do IES Ricardo Mella

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES - VISITA Ó PARLAMENTO DE GALICIA E Ó VALEDOR DO POBO

O día 1 de decembro, o alumnado de 1º e 2º de Asistencia á Dirección, acompañados das súas profesoras Yolanda Álvarez e Rosa Corbillón, e dos alumnos albaneses que están con nós esta tempada, visitaron en Santiago a sede do Parlamento de Galicia e a oficina do Valedor do Pobo. Nestas interesantes actividades tiveron a ocasión de achegarse fisicamente a estes lugares, e afondar no coñecemento das xestións que alí se realizan.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES - ENLAZA VIGO 2016

O alumnado de 3º de ESO participou na actividade organizada polo Concello "Enlaza Vigo", con motivo da celebración do Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

Aquí tedes o TRAILER do espectacular SIMULACRO de Emerxencias Sanitarias realizado no IES

Xa podedes ver o trailer do simulacro realizado o 19 de abril do 2018 no IES Ricardo Mella máis unha selección coas mellores imaxes do día.