Momentos do SIMULACRO de explosión no IES

O Magosto chegou á noite do Ricardo Mella. Grazas a todos!!

Quentando motores!!

Magosto 2017

Para despois ter un Magosto 2017 en condicións!

O SAMAÍN E O HALLOWEEN CHEGARON AO RICARDO MELLA

URXENTE!!! Chegou o Samaín e con el un CONCURSO de CABAZAS e outro de COCIÑA. Poderedes traer as vosas cabazas decoradas pero atendendo ben as INSTRUCCIÓNS que aparecen AQUÍ e tamén convidámosvos a compartir unha receita sinxela destas datas (máis información AQUÍ).

As mellores terán un fantástico e terrorífico PREMIO!!!

Biblioteca Samaín

Visita do alunado do IES Ricardo Mella a FP Innova

O Venres 12 de maio o alunado de 4º da ESO, 1º de Bacherelato e 1º de FP Básica de Servizos Administrativos visitou FP Innova na cidade da cultura de Santiago de Compostela onde coñeceron os dinstintos e interesantes proxectos de inovación que se están a realizar nos centros de formación profesional de Galicia. A xornada resultou ser ben interesante e divertida acabando, como non podía ser doutra maneira, dando un paseo pola zona vella compostelana.

Aqui unha pequena mostra da visita:

Asi se fixo eco Meteogalicia da visita do alumnado de CS de Saúde Ambiental á Estación de Calidade do Aire

Na seguinta ligazón pódese ver como recolleu no seu twitter a visita do alumnado do IES Ricardo Mella

Aquí tedes o TRAILER do espectacular SIMULACRO de Emerxencias Sanitarias realizado no IES

Xa podedes ver o trailer do simulacro realizado o 19 de abril do 2018 no IES Ricardo Mella máis unha selección coas mellores imaxes do día.

Grande suceso do SIMULACRO no IES que recolleron todos os medios de comunicación

Os medios de comunicación recolleron o magnífico simulacro levado a cabo polo ciclo de Emerxencias Sanitarias e coa colaboración dos Bombeiros de Vigo, o 061, Protección Civil e a Policía Local que valoraron moi positivamente esta iniciativa. Moitos parabéns a todas e todos os que colaborastes por nesta actividade.

Nos enlaces que hai a continuación podedes ver a nova nos medios:

Aquí podedes ver fotos é videos de como recolleu a actividade o FARO DE VIGO

Aquí podedes ver fotos é videos de como recolleu a actividade La Voz de Galicia

Obradoiro sobre iniciativa emprendedora

A emprendedora viguesa Sandra Touza estará no noso IES falando da súa experiencia dentro do programa EduMotivaCon. Así o recolle o xornal Atlántico Diario:

Esposición "Exodus" na entrada do centro

Unha mostra que reflicte a ollada dos fotoxornalistas galegos Felipe Carnotto e Adrián Irago. As fotografías, realizadas entre setembro e outubro de 2015, documentan as vivencias das persoas refuxiadas que foxen de distintos conflitos bélicos para chegar a Lesbos e percorrer os Balcáns na procura dun novo fogar en Europa.

Exposición cedida temporalmente pola Deputación de Pontevedra.

exp_exodus