Visita empresa aceites Abril

Cursos: 1º BACH HUMANIDADES y 2º FPBAS.

Esta interesante visita a la fábrica de Aceites Abril en Ourense nos ha sumergido en el mundo empresarial, en los procesos de fabricación y envasado del aceite y, dado que estábamos dando el tema de estadística, nos ofrecieron una interesante y divertida charla al comienzo con los números, gráficos y estadísticas de la empresa.

¿Qué fue primero, el número o la palabra?

ACTIVIDAD: CREAMOS NUESTRO PROPIO SISTEMA DE NUMERACIÓN

Curso: 1º ESO.

Dentro del proyecto o de la tarea integrada del departamento de matemáticas “¿Qué fue primero el número o la palabra?”, hemos disfrutado creando nuestros propios sistemas de numeración y nuestras civilizaciones como producto final de la tarea. Podemos ver en las imágenes los murales realizados por las/los alumnas/os.

Descifrando Enigmas

Saída ao scape room SKAPARK

Dentro do proxecto ou da tarefa integrada "Descifrando enigmas" entre as materias de matemáticas e bioloxía (ciencias aplicadas) do 2º curso da FP Básica de servizos administrativos, gozamos con esta actividade inicial que nos deu ideas para preparar a nosa procura do tesouro relacionada co cambio climático e as ecuacións.

Como actividade ou producto final do proxecto ou da tarefa integrada “Descifrando enigmas”, aprendemos e rimos cunha procura do tesouro.

EXPOSICIÓN: "POLIEDROS"

Exposición de diversos poliedros construídos pola alumna de 3º de ESO SARA RODRÍGUEZ-LEPINA. Neles podemos observar dende os habituais e máis coñecidos POLIEDROS REGULARES, ata os complicados POLIEDROS ARQUIMEDIANOS, distintos tipos de ANTIPRISMAS e os fermosos PRISMAS ESTRELADOS.

EXPOSICIÓN TRABALLOS: "A XEOMETRÍA DAS FOLERPAS DE NEVE"

O día 12 de maio do 2011 celébrase o DÍA ESCOLAR DAS MATEMÁTICAS. Coincide ademais que este ano 2011 é o ANO INTERNACIONAL DA QUÍMICA. Mesturando ambas, presentamos nesta data unha exposición de traballos onde se pode observar un pequeno detalle das Matemáticas da Química. En particular, as Matemáticas na Natureza, A XEOMETRÍA DAS FOLERPAS DE NEVE.