Versión reducida da programación MATEMÁTICAS

cursillo

hola mundo

EXPOSICIÓN: "POLIEDROS"

Exposición de diversos poliedros construídos pola alumna de 3º de ESO SARA RODRÍGUEZ-LEPINA. Neles podemos observar dende os habituais e máis coñecidos POLIEDROS REGULARES, ata os complicados POLIEDROS ARQUIMEDIANOS, distintos tipos de ANTIPRISMAS e os fermosos PRISMAS ESTRELADOS.

EXPOSICIÓN TRABALLOS: "A XEOMETRÍA DAS FOLERPAS DE NEVE"

O día 12 de maio do 2011 celébrase o DÍA ESCOLAR DAS MATEMÁTICAS. Coincide ademais que este ano 2011 é o ANO INTERNACIONAL DA QUÍMICA. Mesturando ambas, presentamos nesta data unha exposición de traballos onde se pode observar un pequeno detalle das Matemáticas da Química. En particular, as Matemáticas na Natureza, A XEOMETRÍA DAS FOLERPAS DE NEVE.

SAÍDA DE 2º E 3º DE ESO Á "VII SEMANA MATEMÁTICA DE VIGO"

O mércores, 4 de maio, o alumnado de 2º e 3º de ESO participou nunha actividade extraescolar consistente na saída á VII SEMANA MATEMÁTICA DE VIGO.

Este evento trata de achegar as matemáticas á sociedade en xeral, mediante obradoiros, concursos e actos lúdicos, amosando as matemáticas dende un punto de vista manipulativo e creativo.