Secretaría

Procedemento e prazos para reclamación contra as cualificacións finais de Ciclos Formativos de Formación Profesional.

No caso de ciclos formativos de 2000 horas de duración o dereito de reclamación será extensivo a aquelas avaliacións parciais en que se propoña o acceso á realización do módulo de FCT en periodo ordinario.

Para mais información pinche aquí

Modelo de solicitude.

Instancia.

Procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2021/2022.

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición

• Dende o 11 xaneiro e ata o 8 febreiro, en base a Orde 18/12/20 que modifica a do 12/3/13 sobre o procedemento de admisión, está aberto o prazo para a reserva de aquel alumnado que curse 6º Primaria e desexe continuar estudos da ESO no noso IES, procedente dos CEIPS adscritos: Valle-Inclán, Mosteiro-Bembrive, Fonte Escura e O Sello. O formulario (ED550A) deberá presentarse no centro de orixe ou a través da aplicación "admisionalumnado", con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital.
  • A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso ou na aplicación admisionalumnado.

Para aquel outro alumnado que desexe matricularse no noso centro (ESO e Bacharelato) distinto dos adscritos, manterase os prazos habituais:

*Presentación da solicitude da admisión: 1-22 marzo
*Publicación listaxes provisionais admitidos e non admitidos: antes 25 abril
*Publicación listaxes definitivas admitidos e non admitidos: antes 15 maio
*Formalización matricula ESO  e Bacharelato: 25 xuño - 10 xullo

Para mais información pinche aquí

Información para o alumnado e as familias pinche aquí

Infórmase que todo o alumnado que reservou praza, para o curso 2021-2022, na fase específica para centros adscritos obtivo praza para cursar 1º curso da ESO. As familias deberan formalizar a matrícula no período correspondente, do 25 de xuño ao 10 de xullo.

Plan de Continxencia do IES RICARDO MELLA

Nesta ligazón podes consultar o plan de continxencia do IES Ricardo Mella, no contexto da COVID-19.

actualizado o 22 febreiro, incluindo plan actuación alumnado vulnerable.

Probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2021.

Ligazón: https://www.edu.xunta.gal/portal/node/33163

Prazos de presentación:

• Grao superior, entre os días 18 de febreiro e 3 de marzo de 2021, ambos os dous incluídos.
  • Grao medio, entre os días 15 e 26 de marzo de 2021, ambos os dous incluídos.

"NO IES RICARDO MELLA ENTENDEMOS QUE A EDUCACIÓN É A MELLOR FERRAMENTA PARA A PREVENCIÓN DA VIOLENCIA E XÉNERO"

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ALUMNADO ESO - SOLICITUDE

Segundo a Orde do 6 de novembro de 2020 (DOG Nº230), dende o día 16 ata o 27 de novembro poden presentar solicitude (de forma presencial no Centro) para o subministro de máscaras (Anexos I e II), os representantes legais do alumnado que non fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar por diferentes circunstancias, pero pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

IMPORTANTE: O alumnado que obtivo axuda para adquirir material escolar 20/21, non ten que presentar a solicitude

Mais información en arquivo adxunto.

Solicitude

Listaxe Libros de Texto Curso 2020/2021

Listaxe Libros de Texto Curso 2020/2021.

Pódese consultar as listaxes de libros de texto para ESO e BACHARELATO, nos arquivos adxuntos.

Información importante para el alumnado de la modalidad de distancia.

En archivo adjunto , disponen de la información necesaria para realizar el acceso a la plataforma de distancia

Para tener acceso a la plataforma es necesario disponer de una cuenta en el dominio edu.xunta.gal

en el caso de no disponer de ella, consultar el video.

Enlace para acceder a la plataforma:  https://www.edu.xunta.gal/fpadistancia/login/index.php

Enlace para crear cuenta en el dominio edu.xunta.gal: https://youtu.be/EoTPDKGM-Y0

Proceso de admisión do alumnado de formación profesional básica. Curso 2020/2021.

Os prazos do proceso de admisión son os seguintes:

• Prazo de solicitude de admisión: do 1 de setembro ata as 13:00 horas do día 11 de setembro.
  • Publicación da listaxe do alumnado admitido e non admitido: 14 de setembro, no taboleiro de anuncios do centro.
  • Prazo de matrícula: do 14 ata o 21 de setembro.

Máis información en arquivo en adxunto.

PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS FONDO LIBROS E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR CURSO 20/21.

Xa podedes consultar as listaxes, de admitidos e excluidos, publicadas hoxe 14 de setembro.

As persoas solicitantes poderán acceder a esta información no taboleiro de anuncios do centro ou ben por vía electrónica a través da aplicación Fondolibros, empregando a Chave 365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional de Moeda e Timbre.