Anuncios

Obradoiros de portugués no IES de Pontepedriña

O martes, 13 de febreiro, celebrarase o último obradoiro de portugués deste ano. Foron oito en total, dirixidos a máis de 200 alumnos e alumnas de 2º, 3º e 4º da ESO e 1º de Bacharelato.

Con estes obradorios, o alumnado aprendeu que doado é aprender portugués e cantas portas (culturais, económicas e sociais) nos abre o coñecemento do galego no mundo lusófono. O obxectivo final é demostrar que a vantaxe competitiva dos galegos e galegas está na nosa lingua.

Esta actividade foi subvencionada polo Concello de Santiago e os monitores encargados (Henrique e Loaira) forman parte de AGAL (Associaçom Galega da Língua)

25 N. 3º D berra contra a violencia de xénero!

As mozas de 3ºD queren que se escoite o seu berro en contra da violencia de xénero. Escoitémolas!

- "Que ninguén che impida sorrir"

-" Vacínate contra a violencia!"

- "A violencia NON é a chave do corazón!"

- "Non me dá igual!"

- "Denúnciao!"

- "Vive e deixa vivir!"

- "Quéreme, non me quites anos de vida!"

25 N. 3º D berra contra a violencia de xénero!

Datas de exames. 1ª AVALIACIÓN

DATAS DE EXAMES Lingua e Literatura galega 1ª AVALIACIÓN

• 1ºESO R:

- 2º EXAME: venres 13 de decembro.

• 2º ESO T:

- 2º EXAME: luns 16 de decembro.

- Está pendente de datar o exame da lectura voluntaria. Realizarase durante un recreo elixido polo alumnado.