Actividades realizadas

ESCOLA DE FAMILIAS: 3ª reunión. Curso 2018-19

Como remate das reunións programadas para este curso presentamos a seguinte actividade a realizar nas instalacións do IES:

Sexualidade e diversidade sexual na adolescencia. Martes 11 de febreiro de 18 a 20 horas.

Será impartida por Paula Fernández Rico, traballadora social, sexóloga e técnico de Quérote +. Lecturas coeducativas recomendadas.

Xornadas de acollida. Curso 2019-20

Un ano máis realizamos as xornadas de acollida para facilitar o acceso do alumnado de 6º de EP do colexio adscrito ao IES.

Teremos unha reunión coas familias para explicar as características dos novos estudos e o funcionamento do centro e tamén recibiremos dentro do horario lectivo ao alumnado de 6º para que coñezan as instalacións e as actividades que realizamos durante o curso.

REUNIÓN COAS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 6º DE EP: LUNS 3 DE XUÑO ÁS 7 DA TARDE.

Visita do alumnado de 6º de EP: MÉRCORES 5 DE XUÑO ÁS 10,30.

CONCURSO A TÁBOA PERIÓDICA E GALICIA

No ano 2019 celebramos o 150 aniversario do descubrimento da Táboa Periódica dos Elementos Químicos por Dimitry Mendeleiev. Para celebrar esta conmemoración, a UNESCO declarou 2019 como o Ano Internacional da Táboa Periódica dos Elementos Químicos.

No marco desta celebración, a Facultade de Química da Universidade de Santiago de Compostela organiza o concurso de carteis “A Táboa Periódica e Galicia”, que pretende divulgar entre o alumnado de Secundaria, Ciclos Formativos e BAC de Galicia a relevancia dos distintos elementos químicos na vida diaria.

Os tres traballos presentados polo alumnado do IES foron seleccionados entre os 30 carteis que serán expostos na facultade de Química a partir do 24 de maio.

Tántalo, o ouro gris. 3ºA.    Volframio. 3ºBRadon, un perigoso descoñecido. 4º

Éxito de participación: El Correo Gallego. Foto1. Foto2. Galería de fotos.

Actividade náutica. Curso 2018-19

Dentro das actividades programadas polo departamento de Educación Física o alumnado de 3º de ESO participou nunha actividade náutica organizada en colaboración coa Asociación Terra de Outes e o Club Náutico O Freixo. galería de fotos.

CONGRESO SOBRE A EMIGRACIÓN GALEGA

Entre os días 8 e 11 de maio o IES cede as súas instalacións á asociación Terra de Outes, que organiza un congreso sobre a emigración galega con ocasión da publicación do libro "De Outes a S. Telmo" do emigrante de Outes na Arxentina Domingo Sendón.

No patio central do IES permanecerá a exposición "LUCES DE ALÉN MAR. AS ESCOLAS DE AMERICANOS EN GALICIA" durante os días que dura o congreso.

A inauguración terá lugar o mércores 8 de maio ás 19 horas. Galería de fotos.

Viaxe a Andorra. Curso 2018-19

O alumnado de 4º de ESO participa na tradicional semana da neve en Andorra.

Reflexións sobre a película Campeones

Vídeos do programa Salvados adicado á película Campeones. Están subidos ao servidor do centro, polo que só poden verse en ordenadores do IES.

VII SEMANA CULTURAL 2018-2019

Este é o programa da VII Semana Cultural do IES POETA AÑÓN, que se celebrará entre o mércores 20 e o martes 26 de marzo.

CONCURSO DE BIBLIOTECA

O SEGUNDO CONCURSO DESTE TRIMESTRE XA ESTÁ AQUÍ CUN LEMA QUE PODE INSPIRAR AOS MÁIS PESIMISTAS

"YES WE CAN"

CONCURSOS DE BIBLIOTECA

No IES Poeta Añón propoñémovos combater o frío do mes de febreiro, cunha serie de concursos na biblioteca.

O primeiro comezará o próximo luns de 11 de febreiro en torno a longametraxes sobre discriminación tanto racial, como por discapacidade ou orientación sexual.