Educación Física

SAÍDA AO ROCÓDROMO-4ºESO

O alumnado de 4º ESO iniciouse o pasado luns 6 de novembro na escalada no rocódromo de Santiago nunha actividade organizada polo Departamento de Educación Física.

«Llegar a la cima es opcional, bajar es obligatorio». (pincha no enlace para máis información)

ACTIVIDADES DE EDUCACIÓN FÍSICA PARA O MES DE MAIO

Ola de novo a todos, deixovos na aula virtual actividades de Educación Fisica para 2º ESO, 3ºESO e 4ºESO (diferentes para cada curso).

O prazo de entrega é durante o mes de maio (límite o 29, pero sempre podedes entregalas antes).

Actividades de Educación Física durante o período de confinamento 2º ESO, 3º ESO E 4º ESO) - Profesora: Raquel García

Ola a todos, están colgadas desde a semana pasada, na aula virtual do instituto as tarefas a realizar para Educación Física, que se terán en conta para a terceira avaliación. Dado que non teño noticia algunha, espero que con esta nova mensaxe recibades á información.

Os traballos teóricos tendes que envialos ao seguinte correo electrónico: raquelgamiguez@gmail.com

DATA LIMITE DE ENTREGA PARA TODOLOS CURSOS (2º,3º e 4º):  30 de Abril de 2020 (Podedes entregalos antes desa data)

Actividade náutica. Curso 2018-19

Dentro das actividades programadas polo departamento de Educación Física o alumnado de 3º de ESO participou nunha actividade náutica organizada en colaboración coa Asociación Terra de Outes e o Club Náutico O Freixo. galería de fotos.

EF Curso 2013/14