Xefatura

CUESTIONARIO PARA O SEGUIMENTO DA CONVIVENCIA ESCOLAR 2019

No marco da Estratexia Galega de Convivencia escolar 2015-2020 todos os membros da comunidade educativa participamos no ano 2015 nunha enquisa para efectuar unha avaliación inicial da convivencia nos centro educativos.

EXAMES DE SETEMBRO. Curso 2017-18

Nos seguintes enlaces poden consultarse as datas e horas dos exames de setembro para ESO e para Educación Secundaria de Adultos.

Calendario de exames de setembro para ESO. enlace

Calendario de exames de setembro para ESA. enlace

Reunión inicial coas familias. Outubro de 2017

A presentación do curso 2017-18 para as familias do noso alumnado será os días indicados. No apartado "titorías", a esquerda desta páxina, tedes os titores de cada grupo e a hora de atención a pais.

Luns 16: Alumnado de 1º e 2º de ESO
    Haberá unha presentación por parte do equipo directivo, seguida pola reunión cos titores de cada grupo.

Mércores 18: Alumnado de 3º e 4º de ESO

INICIO DO CURSO 2017-18

O vindeiro venres 15 de setembro será a presentación do alumnado para iniciar o curso 2017-18.

Serán recibidos polos seus titores de 11 a 12 horas. Haberá transporte escolar adaptado a este horario.

O luns comezaremos co horario habitual do IES

EXAMES DE SETEMBRO. Curso 2016-17

Calendario de exames de setembro para ESO. enlace

XORNADAS DE ACOLLIDA

Un ano máis realizamos as xornadas de acollida para facilitar o acceso do alumnado de 6º de EP dos colexios adscritos ao IES.

Teremos unha reunión coas familias para explicar as características dos novos estudos e o funcionamento do centro e tamén recibiremos dentro do horario lectivo ao alumnado de 6º para que coñezan as instalacións e as actividades que realizamos durante o curso.

REUNIÓN COAS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 6º DE EP: LUNS 5 DE XUÑO ÁS 7 DA TARDE.

ALUMNADO DO CEIP EMILIO NAVASQÜES: MÉRCORES 7 DE XUÑO.

ALUMNADO DO CEIP DA SERRA DE OUTES: MÉRCORES 14 DE XUÑO.

XORNADAS DE ORIENTACIÓN PARA AS FAMILIAS

Como en cursos anteriores realizaremos unhas xornadas informativas coas familias do alumnado de 3º e 4º de ESO nas que explicaremos as opcións que terán para continuar os seus estudos e podan efectuar unha a matrícula acorde aos seus intereses.

FAMILIAS DO ALUMNADO DE 3º ESO: XOVES 15 DE XUÑO ÁS 7 DA TARDE.(Data trasladada do día 12)

FAMILIAS DO ALUMNADO DE 4º ESO: LUNS 31 DE MAIO ÁS 7 DA TARDE.

EXAMES DE SETEMBRO ESA. Curso 2015-16

Calendario dos exames de setembro de adultos. Enlace.

EXAMES DE SETEMBRO ESO. Curso 2015-16

Calendario dos exames de setembro. Enlace.

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2016

No DOG do 28 marzo sae publicada a Orde do 14 de marzo de 2016 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos. O prazo de solicitude é ata o 28 de abril. Acceso á páxina da consellería.