E.S. Adultos

INICIO DO CURSO 2016 - 2017. ESA

O próximo 22 de setembro comeza o curso para o alumnado do módulo 3 de Educación Secundaria para Adultos.

Faremos a presentación as 19 horas.

Aberto o prazo de matrícula para o módulo 4 de ESA

Desde o día 8 ata o 15 de xaneiro estará aberto o prazo de matrícula para o alumnado que queira cursar o módulo 4 de Educación Secundaria de Adultos que comezará no mes de febreiro.

Exames extraordinarios de maio. EPA

Calendario dos exames extraordinarios de maio. 1º cuadrimestre EPA e PCPI. enlace

CAMBIO DE CUADRIMESTRE ESA

Durante o mes de febreiro remata o módulo 3 de Educación Secundaria para Adultos e comeza o módulo 4.

Aquí tedes as datas:

ALUMNADO ADMITIDO EN 2º DE PCPI. CURSO 2014 - 15

LISTADO DE ALUMNADO ADMITIDO EN 2º CURSO DE PCPI.

INICIO DE CURSO 2014 - 15. E.S. ADULTOS

Probas de avaliación inicial

Científico-matemático ...................................... 15 de setembro ás 19:00 h.

Comunicación …............................................... 16 de setembro ás 19:00 h.

Social …............................................................ 17 de setembro ás 19:00 h.

INICIO DAS CLASES

2º PCPI  ............................ Presentación o luns 22 de setembro ás 19:00 h.

MÓDULOS 3 / 4 …........... Presentación o luns 22 de setembro ás 19:45 h.

NOTA: O módulos 1 e 2 non se impartirá este curso polo baixo número de alumnado matriculado e a redución do número de profesores.

Exames de setembro EPA. Curso 2013-14

No arquivo adxunto podedes consultar as datas dos exames de setembro. Enlace

O prazo de matrícula para o seguintes curso será do 1 ao 10 de setembro.

Exames extraordinarios EPA-PCPI. Curso 2013-14

Datas dos exames extraordinarios do curso 2013-14:

Módulo 3 de EPA: enlace

1º cuadrimestre 2º PCPI: enlace

EXAMES FINAIS EPA - 2º PCPI. 1º Cuadrimestre curso 2013-14

EXAMES FINAIS. 1º Cuadrimestre

DESEÑANDO ITINERARIOS DE FUTURO

Durante os días 23 e 24 de maio desenvolveranse no IES Poeta Añón unhas Xornadas informativas dirixidas ao alumnado de 3º e 4º de ESO, PCPI, e EPA. Están tamén abertas para as familias interesadas no futuro escolar dos seus fillos.  acceso ao programa

23 de maio as 19 horas. Opcións educativas e saídas profesionais.

24 de maio as 19 horas. Recursos para a mocidade de Outes.

Estas xornadas están incluídas dentro do programa de Actividades para a prevención do fracaso e redución do abandono escolar que organiza o Concello de Outes.