Climántica

Terceiro Campus Internacional Climántica. Aveiro 2019

A través do congreso internacional CLMNTK19 foron seleccionados os traballos presentados por oito dos alumnos do IES Poeta Añón para asistir ao Terceiro Campus Internacional Climántica en Fábrica de Ciencia Viva da Universidade de Aveiro (do 4 ao 8 de setembro). galería de fotos

Participarán autores de 24 centros educativos do Leste e Sur de Europa, Norte e Centro de América Latina e Norte de África.

Na imaxe a visita ao Concello de Outes para agradecer a axuda económica aportada para facilitar a participación do alumnado.

Alumnado de Climántica en Lisboa. Curso 2018-19

O alumnado de 2º de ESO viaxou a Lisboa xunto cos compañeiros do IES Virxe do Mar de Noia e participaron na celebración do Día Marítimo Europeo. Enlace ao Facebook de Climántica.

I CAMPUS CLIMÁNTICA IBEROAMÉRICA. COSTA RICA 2019

A delegación galega camiño de Costa Rica.

Do 6 ao 20 de abril o alumnado do IES Poeta Añón, xunto cos representantes dos centros IES Virxen do Mar, IES Xelmirez I, CPI dos Dices e CPR Cervantes participará no I Campus Climántica Iberoamérica que se celebra en Costa Rica.  Galería de fotos. Máis información no Facebook de Climántica.

Contando as experiencias na TVG. Información no xornal "El Correo Gallego".

XUSTIZA CLIMÁTICA

O venres 15 de marzo participamos na xornada de protesta ante a pasividade das autoridades para tomar medidas que eviten o cambio climático que está a experimentar o planeta.

Os centros que participamos no proxecto CLIMÁNTICA elaboramos un video cos manifestos que foron lidos polo noso alumnado: enlace.

CLIMÁNTICA 2017-18

Un ano máis o IES Poeta Añón colabora no proxecto medioambiental Climántica.

Durante este curso participamos como Escuela Asociada en el Proyecto EduCO2cean "STS Education models para transmitir a la sociedad el desafio del cambio global en el océano", financiado por el programa ERASMUS+.