Climántica

I CAMPUS CLIMÁNTICA IBEROAMÉRICA. COSTA RICA 2019

A delegación galega camiño de Costa Rica.

Do 6 ao 20 de abril o alumnado do IES Poeta Añón, xunto cos representantes dos centros IES Virxen do Mar, IES Xelmirez I, CPI dos Dices e CPR Cervantes participará no I Campus Climántica Iberoamérica que se celebra en Costa Rica.  Galería de fotos. Máis información no Facebook de Climántica.

Contando as experiencias na TVG.

XUSTIZA CLIMÁTICA

O venres 15 de marzo participamos na xornada de protesta ante a pasividade das autoridades para tomar medidas que eviten o cambio climático que está a experimentar o planeta.

Os centros que participamos no proxecto CLIMÁNTICA elaboramos un video cos manifestos que foron lidos polo noso alumnado: enlace.

CLIMÁNTICA 2017-18

Un ano máis o IES Poeta Añón colabora no proxecto medioambiental Climántica.

Durante este curso participamos como Escuela Asociada en el Proyecto EduCO2cean "STS Education models para transmitir a la sociedad el desafio del cambio global en el océano", financiado por el programa ERASMUS+.