Física e Química

CONCURSO A TÁBOA PERIÓDICA E GALICIA

No ano 2019 celebramos o 150 aniversario do descubrimento da Táboa Periódica dos Elementos Químicos por Dimitry Mendeleiev. Para celebrar esta conmemoración, a UNESCO declarou 2019 como o Ano Internacional da Táboa Periódica dos Elementos Químicos.

No marco desta celebración, a Facultade de Química da Universidade de Santiago de Compostela organiza o concurso de carteis “A Táboa Periódica e Galicia”, que pretende divulgar entre o alumnado de Secundaria, Ciclos Formativos e BAC de Galicia a relevancia dos distintos elementos químicos na vida diaria.

Os tres traballos presentados polo alumnado do IES foron seleccionados entre os 30 carteis que serán expostos na facultade de Química a partir do 24 de maio.

Tántalo, o ouro gris. 3ºA.    Volframio. 3ºBRadon, un perigoso descoñecido. 4º

Éxito de participación: El Correo Gallego. Foto1. Foto2. Galería de fotos.

VII Concurso de relatos de inspiración científica

Este concurso de relatos de inspiración científica está impulsado polo Consejo Superior de Investigaciones Científicas coa financiación da Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología.

Participa en Ciencias. 2016

Concurso de relatos "Ciencia que conta". O prazo de recepción dos traballos remata o 1 de abril de 2016. Accede as bases do concurso: enlace

Campus Científicos de Verano. Se estudas 4º de ESO e queres pasar unha semana nunha universidade de España esta é a ocasión.

Prazo para a presentación de solicitudes: 24 de febrero ata as 15:00h do 16 de marzo de 2016. máis información.

CAMPUS CIENTÍFICOS DE VERANO 2015

A Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía (FECYT) coa colaboración de 16 Campus de Excelencia Internacional e Rexional pon en marcha a 6ª edición do programa Campus Científicos de Verano dirixido a 1920 estudantes de 4º de ESO e 1º de Bachalerato.

O prazo de presentación de solicitudes remata o 20 de marzo.

Máis información na páxina web http://www.campuscientificos.es

Concursos relacionados coa ciencia

Seleccionamos algúns dos concursos relacionados coa ciencia nos que pode participar o alumnado de ESO.

Enlaces de interese

Revistas: Por qué?

FÍSICA                              laboratorios virtuais

SISTEMA INTERNACIONAL DE UNIDADESnormas de uso     definicións

FLUÍDOS: eureka

Proxecto Newton.  pulsa

QUÍMICA                            15 de novembro día da Química

A MATERIA.   simple    completo

Leis dos gases ideais.  pulsa

Disolucións.   pulsa       proceso de disolución         preparación

Técnicas de separación de substancias. pulsa

Modelos atómicos.  historia     modelo Bohr     Orbitais atómicos      Configuración electrónica

construír átomos      construír ións

Táboa periódica básica     Táboas completas:  Educaplus    Merck    Mokeur

nome dalgúns elementos     coñeces os símbolos?

test de formulación

Reaccións químicas.  teoría