VII SEMANA CULTURAL 2018-2019

Este é o programa da VII Semana Cultural do IES POETA AÑÓN, que se celebrará entre o mércores 20 e o martes 26 de marzo.

O IES POETA AÑÓN EN CONTRA DO RACISMO

Este curso o Proxecto da nosa biblioteca, "Somos diferentes, somos iguais", centrarase na reflexión sobre a discriminación presente na nosa sociedade e a necesidade de formar parte da solución.

Iniciaremos as actividades do primeiro trimestre cunha sesión de cine o venres 2 de novembro ás 11:15.

O luns 5 na sesión da Hora de Ler, faremos unha reflexión sobre a película. Por se hai tempo para máis, deixovos un enlace.

O luns 12 na seguinte Hora de Ler ampliaremos a nosa visión da situación cunha lectura sobre a situación dos inmigrantes en Galicia.

Enlace canción

Letra canción

GUÍA DE NUTRICIÓN

O Equipo de Biblioteca en colaboración co Departamento de Bioloxía elaborou unha guía de nutrición que resume os consellos que nos deron as dúas ponentes que viron a realizar charlas para alumnado e pais.

Guía de nutrición (folleto)

Tamén tendes un resumo da Enquisa que pasamos ao alumnado ao final da guía; para consultar o análise completo dos resultados, podedes pinchar aquí.

VI SEMANA CULTURAL- 2018

Resumo en imaxes da nosa VI Semana Cultural.

30 DE XANEIRO DE 2018- CONMEMORACIÓN DÍA DA PAZ

O luns 29 de Xaneiro a 8ª hora, realizaremos unhas actividades en torno ao Día da Paz 2018 con todo o alumnado, que permanecerá nas aulas de referencia.

Prezzi para presentación del tema.

Extracto do Documental Invisibles, realizado por Fernando León de Aranoa, sobre os nenos soldados.

PROGRAMACIÓN DA SEMANA CULTURAL

CONCURSO DE SAN VALENTÍN

Enlaces para consultar as fotos dos poemas ilustrados premiados.

Primer premio

Segundo premio

Tercer premio

Entroído 2016

Alumnos de 1ºA homenaxearon o cadro de Magritte

CONCURSO DE NADAL

Este ano para adiantar un pouco o desexado Nadal, propuxemos ó noso alumnado un concurso de recomendacións de lecturas ilustradas. O premio: Unha cesta de Nadal chea de doces e lecturas...

A alumna premiada foi Aline Pouso Maia de 1ºB, coa súa recomendación de "Cuando Hitler robó el conejo rosa"

CONCURSARTE

Este ano a nosa biblioteca vai a iniciar unha bonita viaxe polo mundo da ARTE, a través do proxecto "Ler con Arte". Iniciamos a nosa proposta de actividades co CONCURSARTE, onde o alumnado tiña que demostrar os seus coñecementos e a súa capacidade de busca de información sobre esta temática.

Os gañadores do Concurso foron: José Antonio Arufe Castelo e Tomás Romay Agra.