CLUB DE DEBATE

Por iniciativa dos equipos de Dinamización de Lingua Galega de varios concellos (incluído o concello de Outes) se organiza un torneo de debate entre o alumnado 3º, 4º de ESO e 1º de bacharelato co obxectivo de favorecer o uso do galego oral en contextos formais (os propios debates) e informais (a convivencia que se xera nas xornadas de debate). Os contidos que se traballan principalmente teñen que ver coas habilidades comunicativas e a oratoria, mais tamén é necesario un proceso

HORA DE LER 2º TRIMESTRE

O próximo martes 14 de xaneiro retomaremos a actividade da HORA DE LER.

As lecturas programadas polo Equipo de biblioteca consistirá en dous cofres para lectura individual e repartirase da seguinte forma:

NOVIDADES E RECOMENDACIÓNS -NADAL 2019-

Deixamos no ficheiro adxunto unha pequena guía de lecturas e películas seleccionadas de entre as últimas novidades adquiridas pola biblioteca do centro.

BO NADAL  e FELICES LECTURAS!!

ESCOLA DE FAMILIAS. Curso 2019-20

Poñemos en marcha a Escola de Familias para o curso 2019-20. Como en anos anteriores faremos unha reunión por trimestre nas que trataremos de mellorar o noso coñecemento sobre temáticas que nos preocupan a todos.

A primeira reunión terá lugar no IES Poeta Añón o vindeiro xoves 21 de novembro ás 18,30 horas.

O lema de traballo escollido polo centro para este curso é "Outes por un futuro sostible". Neste contexto, na sesión do primeiro trimestre trataremos o tema "Emerxencia climática: redución de uso de plásticos. Que podemos facer dende casa?".

Sensibilización contra a violencia de xénero

Dentro das actividades propostas polo CIM do concello de Outes Montse Fajardo estará o vindeiro 21 de novembro no IES coa charla “Invisibles: falamos da violencia machista a través do relato das vítimas”, que xirará entorno ao seu libro Invisibles, relatos do maltrato, que veu a luz en novembro de 2017.

Esta actividade está financiada con fondos procedentes do Pacto de Estato contra a violencia de xénero e forma parte dun programa de sensibilización, información e difusión sobre a igualdade e prevención da violencia contra ás mulleres. IMAXE DA ACTIVIDADE

DEPORTE INCLUSIVO

En colaboración coa Fundación Misela organizamos unha xornada de deporte inclusivo na que o alumnado de 2º de ESO de IES participou en actividades que lle permitiu valorar as dificultades que deben vencer a diario as persoas con algún tipo de discapacidade. GALERÍA DE FOTOS,

Talleres de reciclaxe de 4º de ESO

Os últimos en subirse ao carro da reciclaxe foron os alumnos e alumnas de 4º de ESO, cun taller de reciclaxe de chapas.

Talleres de reciclaxe de 3º de ESO

O alumnado de 3º de ESO participou nun taller de reciclaxe de bolsas de plástico.

Talleres de reciclaxe de 2º de ESO

O alumnado de 2º de ESO participou nun taller de reciclaxe de CDs.

Limpeza de praias

Promovida pola Asociación para a Defensa Ecolóxica de Galicia (ADEGA) e coa colaboración do Concello de Outes alumnado do IES Poeta Añón e do CEIP de Outes participaron o pasado venres 25 na limpeza da praia de Broña. Galería de fotos.