PROCESO DE ADMISIÓN. Curso 2018-19

O proceso de admisión e matrícula para o curso 2018-19 está regulado polos seguintes documentos:

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2018

No DOG do día 8 de febreiro saiu publicada a Orde do 22 de xaneiro de 2018, pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos. acceso a web.

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 8 de febreiro e remata o día 7 de marzo.

Campeonato provincial de campo a través. Culleredo 2018

O pasado 3 de febreiro a alumna Mónica Caamaño Lago foi a representante do IES Poeta Añón no campeonato provincial de campo a través.

Noraboa polo espíritu deportivo e o esforzo. resumo da carreira.

Probas libres para obtención do graduado en ESO para maiores de 18 anos

Publicada a Resolución do 9 de xaneiro de 2018, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se convocan as probas para a obtención do título de graduado en educación secundaria obrigatoria para maiores de dezaoito anos nas convocatorias de maio e setembro, e se ditan instrucións para a súa realización. acceso web CEOU.

30 DE XANEIRO DE 2018- CONMEMORACIÓN DÍA DA PAZ

O luns 29 de Xaneiro a 8ª hora, realizaremos unhas actividades en torno ao Día da Paz 2018 con todo o alumnado, que permanecerá nas aulas de referencia.

Prezzi para presentación del tema.

Extracto do Documental Invisibles, realizado por Fernando León de Aranoa, sobre os nenos soldados.

Matrícula do módulo 4 de ESA

Estará aberto o prazo de matrícula do módulo 4 de ESA desde o 9 ao 16 de xaneiro.

As clases deste módulo comezarán o 15 de febreiro.

NADAL '17: LECTURAS CON SABOR (recomendacións lectoras sobre o tema da ALIMENTACIÖN)

Agora que estamos a piques de iniciar unha época que invita aos excesos, dende a biblioteca seleccionamos uns cantos libros e cómics que abordan a temática da alimentación dende distintos puntos de vista, uns máis literarios e outros máis científicos.

Todos os materiais que aparecen nesta guía están dispoñibles para levar a casa neste Nadal así que non esquezades pasar pola biblioteca para facer o préstamo.

BOAS VACACIÓNS E QUE GOCEDES COAS LECTURAS!!

CAMPAÑA SOLIDARIA DE NADAL 2017

Un ano máis, en colaboración con Cáritas de Outes, realizamos a recollida de alimentos e xoguetes para que os máis necesitados podan ter unhas mellores festas.

ESCOLA DE FAMILIAS. Curso 2017-18

Por iniciativa do departamento de Orientación poñemos en marcha este curso unha Escola de Familias para abordar os problemas que aparecen relacionados coa educación dos nosos fillos. A primeira reunión terá lugar no IES o vindeiro luns 27 de novembro ás 19 horas. Nestas sesión do primeiro trimestre trataremos de:

• Reflexionar sobre a importancia do papel das familias no rendemento escolar do alumnado.
  • Coñecer os factores que inflúen no rendemento e no éxito escolar.
  • Proporcionar pautas xerais e prácticas para que as familias poidan axudar a mellorar o rendemento escolar.

Agardamos a vosa presencia e as vosas opinións para mellorar o proceso educativo que levamos a cabo no centro.