PRECISAS ALGO DO IES QUE NON POIDA AGARDAR A SETEMBRO?

SE PRECISAS ALGO DO IES QUE NON POIDA AGARDAR A SETEMBRO, CONTACTA CON NÓS A TRAVÉS DO CORREO ELECTRÓNICO ies.poeta.anon@edu.xunta.gal OU DO TELÉFONO 674997863

PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO COVID-19

Está publicado na páxina web da Consellería de Educación o PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO COVID NOS CENTROS DE ENSINO

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO ESO CURSO 2019/2020

Lembramos que:

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO MÓDULO IV CURSO 2019/2020

LISTAXE PROVISIONAL FONDO LIBROS E VALES PARA MATERIAL ESCOLAR

Está publicada a LISTAXE PROVISIONAL DO FONDO LIBROS, pode consultarse na propia aplicación de FONDO LIBROS pinchando aquí ou no instituto.

Tamén ESTÁN LISTOS OS VALES PARA MATERIAL ESCOLAR, pódense vir a recoller ao instituto.

OLLO AO PRAZO DE MATRÍCULA!!!!!!!

Lembramos que o prazo de matrícula para o curso 2020/2021 remata o vindeiro 10 de xullo.

Desconfinamento en Climántica. Xuño de 2020

O 23 de xuño o alumnado premiado no congreso virtual Climántica 2020 que asistirá ao campus internacional a celebrar en Aveiro do 2 ao 6 de setembro participou na lectura dun manifesto en defensa do planeta. Enlace ao vídeo grabado en Ponte Nafonso.

Hoy desconfinamos la Acción por el Clima. La voz de Galicia.

PUBLICACIÓN DE NOTAS. Curso 2019-20

O 23 de xuño publicaranse as notas de todo o alumnado de ESO e adultos de forma escalonada para evitar a saturación da aplicación por recomendación dos administradores do sistema. Recibirán as cualificacións por medio de Abalar móbil. É posible que haxa algún problema para que todos as reciban ao mesmo tempo.

Os días 25 e 26 poderán solicitar aclaracións sobre as cualificacións de forma presencial no IES.