PROCESO DE ADMISIÓN. Curso 2017-18

Lista definitiva de alumnado admitido para o curso 2017-18: acceso

O proceso de admisión e matrícula para o curso 2017-18 está regulado polos seguintes documentos:

FONDO DE LIBROS. Curso 2017-18

Listaxe definitivo de admitidos no fondo de libros para o curso 2017-18. enlace

INICIO DO CURSO 2017-18

O vindeiro venres 15 de setembro será a presentación do alumnado para iniciar o curso 2017-18.

Serán recibidos polos seus titores de 11 a 12 horas. Haberá transporte escolar adaptado a este horario.

O luns comezaremos co horario habitual do IES

EXAMES DE SETEMBRO. Curso 2016-17

Nos seguintes enlaces poden consultarse as datas e horas dos exames de setembro para ESO e para Educación Secundaria de Adultos.

Calendario de exames de setembro para ESO. enlace

LIBROS DE TEXTO. Curso 2017-18

LISTADO OFICIAL DOS LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017-18. Enlace

Contratación do servizo de cafetería

CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA NO IES POETA AÑON

Ábrese o prazo para a presentación de propostas para contratación do servizo de cafetería do IES.

DESPEDIDA do curso 2016-17

Un ano máis celebramos a despedida do alumnado que remata 4º de ESO. Boa sorte!

XORNADAS DE ACOLLIDA

Un ano máis realizamos as xornadas de acollida para facilitar o acceso do alumnado de 6º de EP dos colexios adscritos ao IES.

Teremos unha reunión coas familias para explicar as características dos novos estudos e o funcionamento do centro e tamén recibiremos dentro do horario lectivo ao alumnado de 6º para que coñezan as instalacións e as actividades que realizamos durante o curso.

REUNIÓN COAS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 6º DE EP: LUNS 5 DE XUÑO ÁS 7 DA TARDE.

ALUMNADO DO CEIP EMILIO NAVASQÜES: MÉRCORES 7 DE XUÑO.

ALUMNADO DO CEIP DA SERRA DE OUTES: MÉRCORES 14 DE XUÑO.

FONDO DE LIBROS - AXUDA PARA MATERIAL ESCOLAR

Estimados pais/nais/titores

O pasado día 22 de maio foi publicada no D.O.G. a orde do 16 de maio de 2017 da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria convocando axudas para a participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir material escolar. A diferenza da convocatoria anterior este ano non hai axudas para adquirir libros de texto xa que temos fondo de libros de 1º a 4º de ESO.