PROCESO DE ADMISIÓN. Curso 2017-18

Lista definitiva de alumnado admitido para o curso 2017-18: acceso

O proceso de admisión e matrícula para o curso 2017-18 está regulado polos seguintes documentos:

Premio clipmetraxes de Mans Unidas

O venres 21 de Abril o alumnado de Relixión de 4º de ESO trasladouse a Santiago para recibir un premio no concurso de clipmetraxes organizado por Mans Unidas. Finalmente o traballo titulado "A PEDIR DE BOCA" recibíu o premio ó clipmetraxe máis votado. Noraboa!!

Actuación de Duende Sico

Organizado polo Concello de Outes coa colaboración da Deputación de A Coruña o alumnado do centro asistiu a unha representación de clawn interactivo na casa da cultura do concello de Outes: galería de fotos.

A obra titulada "Non sabes quen es" foi representada pola compañía Duende Sico. Con ela trátase de fomentar o uso do galego e a educación en valores.

INTERCAMBIOS CLIMÁNTICA 2016-17

Este curso amplíase o programa de intercambios dentro do proxecto medioambiental CLIMÁNTICA e o noso alumnado viaxará a Canarias e Segovia. Galería de fotos.

Participamos xunto cos centros IES Virxe do Mar (Noia), IES Rosalía de Castro (Santiago), IES Praia de Barraña (Boiro), CPI dos Dices (Rois), Colegío Decroly (Tenerife) e IES Mariano Quintanilla (Segovia).

V SEMANA CULTURAL

Do luns 3 ao venres 7 de abril celebraremos a V Semana Cultural. Galería de fotos.

Seguindo o fío condutor do proxecto para este curso "Cóntame" tratamos de achegar a cultura de América, África e Asia por medio dos contos ou relatos populares. Con este obxectivo, dentro da semana cultural realizamos diversas actividades nas que poderemos ver unha exposición de publicacións de paises dos tres continentes e diversas actividades (Tríptico completo):

Concurso de relatos curtos Centro de Día de Outes.

Con motivo da celebración do X aniversario do Centro de Día e a festividade das Letras Galegas, organízase o I Concurso de relatos curtos. Pode participar neste concurso calquera relato inédito, en lingua galega, cun máximo de 1.000 palabras, que aborde esta temática. O prazo de presentación será ata o venres día 5 de Maio, no Centro de Día de Outes, ou por correo postal/electrónico. Tríptico con toda a información.

VII Concurso de relatos de inspiración científica

Este concurso de relatos de inspiración científica está impulsado polo Consejo Superior de Investigaciones Científicas coa financiación da Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología.

Viaxe a Andorra. Curso 2016-17

O alumnado de cuarto de ESO xa está en Andorra. Na galería iremos colgando algunhas imaxes. enlace

ASIA na literatura: guía de lectura

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2017

O día 27 de febreiro saíu publicada no DOG a orde que convoca as  AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2017. Acceso á web do programa de xestión "axudasle".

O prazo de solicitude é do día 28 de febreiro ata o 27 de marzo (incluído).

Requisitos: Ter aprobadas todas as materias do curso 2015-16 e unha cualificación mínima de BEN (6) na materia de Lingua Inglesa