INFORMACIÓN E CALENDARIO DE ADMISIÓN NOVO ALUMNADO CURSO 24/25

Para acceder á información completa pinchar en cada unha das imaxes.

CURSO GRATIS NO IES PARA PERSOAS ADULTAS

CURSO GRATUITO PARA APRENDER OU MELLORAR O USO DE MÓBILES, ORDENADORES E TABLETS

PARA PERSOAS ADULTAS NO IES POETA AÑÓN  NON É NECESARIO TER COÑECEMENTOS PREVIOS NIN NINGÚN NIVEL DE ESTUDOS

SÓ TES QUE CHAMAR AO IES (881 866221) OU VIR A INFORMARTE PERSOALMENTE , É MOI FÁCIL!!

GUSTARÍACHE SABER MANEXAR MELLOR O TELÉFONO?

GUSTARÍACHE SABER FACER VIDEOCHAMADAS COAS PERSOAS QUE QUERES E ESTÁN LONXE?

GUSTARÍACHE PEDIR CITA PARA O CENTRO DE SAÚDE CALQUERA DÍA DA SEMANA E A CALQUERA HORA (SI, INCLUSO FIN DE SEMANA E NOITE)?

GUSTARÍACHE PODER TER O TURNO DAS CONSULTAS DO HOSPITAL NO MÓVIL SEN TER QUE IR ÁS MÁQUINAS?

GUSTARÍACHE SABER ANDAR CUN ORDENADOR OU MELLORAR O QUE XA SABES?

GUSTARÍACHE SABER MOITAS COUSAS MÁIS TAMÉN MOI ÚTILES?

CRITERIOS DE PROMOCIÓN E TITULACIÓN CURSO 23/24

A consulta dos criterios de promoción e titulación deste curso 23/24 pódese facer pinchando na imaxe seguinte.

Cómo alcanzar el éxito en la vida? Consejos clave y ejemplos

SAÍDA SOGAMA

O luns o alumnado de 2º de ESO realizou unha visita á planta de separación de resíduos de SOGAMA onde van a parar os resíduos de Outes.

Alí recibiron formación para a correcta reciclaxe dos diferentes resíduos entre todos os tipos de contenedores existentes en Outes.

Tamén puideron realizar unha visita virtual das instalacións e ver as distintas zonas que as compoñen.

Paquetes de resíduos listos para levar ás plantas de reciclaxe

Fosas con resíduos que non se poden reciclar.

Agora o alumnado está a preparar un resumo da información recibida para compartir con toda a comunidade de Outes e recordar a todos que o mellor para a reciclaxe e NON TER QUE REALIZALA AO REDUCIR AO MÁXIMO OS ENVASES NO NOSO DÍA A DÍA.

TEMOS NADA MENOS QUE Á SUBCAMPEONA DE ESPAÑA EN LANZAMENTO DE PESO NO NOSO IES!

PARABÉNS POR ESA MEDALLA DE PLATA, SARA CAAMAÑO!!!

MERECIDA RECOMPENSA AO TEU ESFORZO E TESÓN.

VIAXE A PORTO

TRES FANTÁSTICOS DÍAS EN PORTO, VIAXE ORGANIZADA POLO DEPARTAMENTO DE EPAV

No enlace https://www.youtube.com/watch?v=K26RzhJNng4  podedes ver o vídeo que prepararon da excursión.

EXCURSIÓN A DOÑANA 3º-4º ESO

A nosa delegación pola loita medioambiental xa está de camiño a Doñana xunto con alumnado do IES Virxe do mar de Noia, no marco do Proxecto Climántica. Agardamos que aprendan moitas cousas sobre a problemática da auga nese espacio natural, para compartilo logo cos seus compañeiros de Outes.

ENTROIDO 2024

Programa Educar en Xustiza e visita ao pazo do Cotón

Esta semana visitamos o concello de Negreira para participar no programa Educar en Xustiza promovido polo Consello Xeral do Poder Xudicial (CXPX) e o Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG). Que serio e formal parece todo!... E é por iso xustamente que esta inciativa persegue o contrario: que as siglas non asusten e as institucións, menos. O alumnado foi recibido polo xuíz e o equipo de persoas que traballan no xulgado, asistiu ás vistas axendadas para ese dia e tiveron a oportunidade de comentar e preguntar sobre os diferentes casos, a maioría deles, desavinzas que calquera de nós podería protagonizar. Foi moi interesante!

Completamos a visita entrando no pazo do Cotón, emblema de Negreira. Normalmente está fechado, así que temos que agradecer ao Concello e á familia propietaria que nos abrise as súas portas. Foi unha boa oportunidade para visitar esta xoia barroca e poder tratar nas aulas a importancia e a dificultade que temos para manter o noso patrimonio cultural.

Castro de Viladonga e Lugo romano. Alá fomos!

Un ano máis o alumnado de 2ºESO viaxou a Lugo para coñecer un dos escenarios máis evidentes onde se deron encontro a cultura castrexa e o imperio romano.

Pola mañá, achegámonos ao castro de Viladonga para o alumnado participar das actividades propostas polo Centro de Interpretación sobre arqueoloxía no castro e os achados alí encontrados. A través dos seus restos soubemos un pouco máis da vida aquí, antes da romanización.

Pola tarde, paseamos Lugo para coñecer a cidade romana. Para iso visitamos a sala de exposicións Porta Miñá e o CIM-Centro de Interpretación da Muralla. E para acabar a saída, fixemos unha xincana que titulamos “a cidade que pisas” sobre o xacemento da casa dos mosaicos e as xanelas arqueolóxicas da zona histórica. A xornada foi completa e chea de sol!