RESERVA DE PRAZA PARA O PRÓXIMO CURSO 22-23

O 8 de febreiro remata o prazo para reservar praza para o vindeiro curso 22-23.

Podedes consultar toda a información sobre onde e como facer esta reserva de praza pinchando aquí

Rogámosvos o fagades canto antes.

NOVAS RUTAS DE TRANSPORTE ESCOLAR

HOXE COMEZOU O NOVO CONTRATO QUE A CONSELLARÍA ASINOU COAS EMPRESAS DE TRANSPORTE PARA O TRANSPORTE ESCOLAR DO NOSO ALUMNADO.

PARA O NOVO CONTRATO, A CONSELLERÍA DISEÑOU NOVAS RUTAS QUE PODEDES CONSULTAR PINCHANDO  AQUÍ

HORA DE LER 2º TRIMESTRE

PARA A PRIMEIRO SESIÓN DA HORA DE LER DA SEGUNDA AVALIACIÓN PROPOÑEMOS A LECTURA DUNS CONTOS SOBRE EMOCIÓNS E FRUSTRACIÓN.

Calendario da actividade

ACTUACIÓN DO ALUMNADO DE 4ºESO NA FESTA DE NADAL

O último día de clase o alumnado de música de 4º de ESO adiantounos o nadal cunha "panxoliña".

GAÑADORAS DO CONCURSO DO MES DA CIENCIA

As alumnas Evelyn Campos Mendes de 4ºA e Andrea Fraga Fernández de 4ºB, foron as gañadoras do concurso "Curiosidades da Ciencia" organizado polo Departamento de Física e Química do centro en colaboración coa biblioteca.

NORABOA AS DÚAS

GAÑADORA DO CONCURSO DE OUTEANDO EMOSIÓNS

A alumna de 4º Ximena Caamaño Gosende ,a nosa alumna máis reincidente en gañar concursos da biblioteca, volveu arrasar no primeiro concurso da biblioteca deste curso. Parabéns para ela e ánimo para os demáis!!! A por ela, no próximo.