Reunión inicial coas familias.Outubro de 2018

A presentación do curso 2018-19 para as familias do noso alumnado será os días indicados. No apartado "titorías", a esquerda desta páxina, tedes os titores de cada grupo e a hora de atención ás familias.

Luns 8: Alumnado de 2º de ESO   Haberá unha presentación por parte do equipo directivo, seguida pola reunión cos titores de cada grupo.
Mércores 10: Alumnado de 3º e 4º de ESO

HORA DE LER 2018-2019

Este curso a actividade de fomento da lectura da Hora de Ler, iniciarase o luns 1 de Outubro a primeira hora.

Aquí podedes consultar o calendario para este trimestre.

FONDO DE LIBROS. Curso 2018-19

Listaxe provisional de admitidos no fondo de libros para o curso 2018-19.  enlace

Hai dous días para efectuar reclamacións contra esta lista.

O día 14 de setembro publicaranse as listas definitivas.

LIBROS DE TEXTO. Curso 2018 - 19

LISTADO OFICIAL DOS LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018-19. Enlace

Temos APROBADA a inclusión no programa de libros dixitais, EDIXGAL polo que non é necesario mercar ningún dos libros de 1º de ESO que se indican na lista de libros.

EXAMES DE SETEMBRO. Curso 2017-18

Nos seguintes enlaces poden consultarse as datas e horas dos exames de setembro para ESO e para Educación Secundaria de Adultos.

Calendario de exames de setembro para ESO. enlace

Calendario de exames de setembro para ESA. enlace

REVUE ECHANGE 2017-2018

Aquí podéis consultar la revista del intercambio realizado este curso.

GUÍA DE NUTRICIÓN

O Equipo de Biblioteca en colaboración co Departamento de Bioloxía elaborou unha guía de nutrición que resume os consellos que nos deron as dúas ponentes que viron a realizar charlas para alumnado e pais.

Guía de nutrición (folleto)

Tamén tendes un resumo da Enquisa que pasamos ao alumnado ao final da guía; para consultar o análise completo dos resultados, podedes pinchar aquí.

XORNADAS DE ACOLLIDA.

Un ano máis realizamos as xornadas de acollida para facilitar o acceso do alumnado de 6º de EP do colexio adscrito ao IES.

Teremos unha reunión coas familias para explicar as características dos novos estudos e o funcionamento do centro e tamén recibiremos dentro do horario lectivo ao alumnado de 6º para que coñezan as instalacións e as actividades que realizamos durante o curso.

REUNIÓN COAS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 6º DE EP: LUNS 4 DE XUÑO ÁS 7 DA TARDE.

ALUMNADO DO CEIP DA SERRA DE OUTES: mércores 13 de XUÑO.

FONDO DE LIBROS - AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR. Curso 2018-19

O pasado día 21 de maio foi publicada no D.O.G. a orde do 9 de maio de  2018 da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria convocando axudas para a participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar.