Curtametraxe "Unha chamada", contra a violencia de xénero

Con motivo do Día Internacional contra a Violencia de Xénero, o vindeiro venres 24 de novembro ás 18 h, presentarase na Casa da Cultura do concello de Outes a curtametraxe "Unha chamada" realizada polo alumnado do IES Poeta Añón e protagonizada polos usuarios de ADIBISMUR.

Haberá tamén unha representación teatral por parte dos usuarios de ADIBISMUR e un sketch representado por alumnas do IES.

A entrada é de balde pero poderase colaborar cun donativo destinado ao mantemento de ADIBISMUR.

Animádevos a participar, un bo espectáculo a unha boa causa.

HORA DE LER LUNS 20 DE NOVEMBRO

O Equipo de Biblioteca en colaboración co Departamento de Orientación, pon a vosa disposición para a Hora de Ler do luns 20 a última hora, materiais que pensamos moi adecuados para a conmemoración do Día 25-N en contra da Violencia de Xénero.

Artigo de Alicia.

Días de Namorar de Mª Carmen Caramés Golgal.

INTERCAMBIO 2017-18

Este curso 2017-18 hemos viajado al pueblo de Lussac(Francia), corazón del conocido viñedo de Burdeos, para acercarnos a la cultura francesa a la par que para practicar el idioma. Después de nuestra ida allá en octubre de 2017, nos armaremos de paciencia hasta recibir a nuestros correspondientes franceses en maio del 2018.

Artículo de prensa publicado en Le résistant (periódico local).

Bordeaux- Place de la Bourse

Más fotos en la galería.

XIV XORNADA DE PAIS/NAIS. EDUCANDO EN IGUALDADE

Informamos da xornada organizada pola  Secretaría Xeral da Igualdade, XIV Xornada de Nais e Pais, Educando en Igualdade: Rompendo cos estereotipos de xénero, que terá lugar o sábado 4 de novembro de 2017 na EGAP, en Santiago de Compostela. Díptico informativo. Impreso de inscrición.

Intercambio con Francia

Este curso o alumnado do IES participa nun intercambio con Francia.

Aquí os temos de visita en Saint Emilion

EXPOSICIÓN DE PUBLICACIÓNS ACTUAIS EN GALEGO

A asociación Terra de Outes, con ocasión do 10º aniversario da publicación da súa revista Terra de Outes expón no IES Poeta Añón unha mostra de publicacións actuais en galego.

A exposición foi inaugurada o venres 13 e permanecerá no patio central do IES ata o final do mes de outubro.

Reunión inicial coas familias. Outubro de 2017

A presentación do curso 2017-18 para as familias do noso alumnado será os días indicados. No apartado "titorías", a esquerda desta páxina, tedes os titores de cada grupo e a hora de atención a pais.

Luns 16: Alumnado de 1º e 2º de ESO
    Haberá unha presentación por parte do equipo directivo, seguida pola reunión cos titores de cada grupo.

Mércores 18: Alumnado de 3º e 4º de ESO

FONDO DE LIBROS. Curso 2017-18

Listaxe definitivo de admitidos no fondo de libros para o curso 2017-18. enlace

INICIO DO CURSO 2017-18

O vindeiro venres 15 de setembro será a presentación do alumnado para iniciar o curso 2017-18.

Serán recibidos polos seus titores de 11 a 12 horas. Haberá transporte escolar adaptado a este horario.

O luns comezaremos co horario habitual do IES

EXAMES DE SETEMBRO. Curso 2016-17

Nos seguintes enlaces poden consultarse as datas e horas dos exames de setembro para ESO e para Educación Secundaria de Adultos.

Calendario de exames de setembro para ESO. enlace