Debuxo

CRITERIOS E PROCEDEMENTOS DE AVALIACIÓN

Palabras viaxeiras

Dentro das actividades propostas desde a Biblioteca do centro relacionadas co tema para este curso, A Arte, os titores de 1º de ESO xunto cos seus alumnos realizaron a "performance" titulada as palabras viaxeiras na que se tratou de fomentar a educación en valores e a sensibilización social.

Na galería podedes ver unha parte do traballo: acceso.

sentímolo, flash non está dispoñible.

Certame " Imaxina Cantares!"

Traballo realizado por Laura Caamaño, alumna de 4º de E.S.O. para o certame " Imaxina Cantares!" e coincidindo coa celebración do 150 aniversario da súa publicación.

Para ver o seu traballo pincha aquí.

1º premio na categoría rexional dos premios "Ejército 2013"

O martes 28 de maio recolleuse o 1º premio na categoría rexional dos premios "Ejército 2013". Premio logrado grazas o stopmotion  realizado por a alumna de 4º de E.S.O. do noso centro, Alba Lado.

Para ver o seu traballo pincha aquí.

MURAL DO CÓMIC REMATADO!!

Xa que inauguramos novo curso, queremos aproveitar a ocasión para invitarvos  a disfrutar da nova zona de lectura creada a carón da Aula de Audiovisuais e a deleitarvos na contemplación do fantástico mural de personaxes de banda deseñada que levou a cabo o Departamento de Plástica coa colaboración de alumnado do IES.

Blog PAPEL EN BRANCO

En este blog poderás atopar diferentes recursos relacionados co Departamento de Artes Plásticas e Visuais.
Tamén será un escaparate dos teus traballos, onde poderán dialogar cos dos teus compañeir@s e con traballos doutra xente.