Bioloxía

Campus Aveiro

Hola chicas/os,  definitivamente el campus de Aveiro queda aplazado. Tendrá lugar del 27 al 31 de marzo .

NOVAS CLIMÁNTICA

Hola CLIMÁNTICOS, moitos de vos estádesme preguntando polo CAMPUS AVEIRO. Para aqueles interesados,podedes enviar os traballos, feitos este curso ou de nova creación,ata o 30 de Maio.

Como imaxinaredes, ainda non hai nada en firme. Están os aloxamentos e locales para actividades reservados,a universidade de Aveiro está pendente da decisión do Goberno

Portugués, e nos de como evolucione esta pandemia.

Se non fose posible levalo a cabo en Setembro, quedaría para a primaveira do 2021.

ACTIVIDADES 3º TRIMESTRE

Bós días. Na AULA VIRTUAL irei poñendo  actividades  para a 3º avaliación. As de esta semana xa estás postas. Tendes o meu correo.

CLIMÁNTICA

Infórmase ao  alumnado de climántica ten ata o 31 de Marzo para entregar o traballo desta avaliación.

Contacto

Envío á aula virtual o  correo electrónico para responder a tódalas  dúbidas que vos poidan xurdir durante a realización das actividades.

RECUPERACIÓN EX. DIXESTIVO- RESPIRATORIO

Na aula virtual podedes ver o alumnado que ten que facer a recuperación.

ACTIVIDADES APARATO CIRCULATORIO

ACTIVIDADES PECHE CENTRO POR CORONAVIRUS

O ALUMNADO DE 3º ESO estudiará o tema do CIRCULATORIO e realizará as actividades que se indican a continuación:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 13 16 17 23.

Na aula virtual tedes máis actividades para facer.

O alumnado de 4º ESO estudiará o tema de EVOLUCIÖN e realizará actividades correspondentes.

Os que teñen pendente a recuperación de Xenética molecular e biotecnoloxía, repasarán para a realización da proba cando este problema se solucione.