Taboleiro

PLAN DE CONVIVENCIA

Neste apartado situaremos as novas relacionadas co Plan de Convivencia.

Que é e para que podo empregar o buzón de convivencia. enlace

Como detectar e prevenir o acoso. enlace

CUESTIONARIO PARA O SEGUIMENTO DA CONVIVENCIA ESCOLAR 2019

No marco da Estratexia Galega de Convivencia escolar 2015-2020 todos os membros da comunidade educativa participamos no ano 2015 nunha enquisa para efectuar unha avaliación inicial da convivencia nos centro educativos.

Actividades de formación en linguas estranxeiras para o alumnado no ano 2019.

Publicase no DOG do día 20 de febreiro a Orde do 4 de febreiro de 2019, pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos. Cartel informativo desta convocatoria.

NON Á VIOLENCIA DE XÉNERO

Dentro do proxecto "Somos diferentes, somos iguais" no que traballamos este curso abordamos actividades que poñen de manifesto a existencia da persecución que sofren moita persoas por motivos de xénero.

Por medio do "Plan Director para a convivencia e mellora da seguridade nos centros educativos", axentes da Garda Civil informarán sobre a "Violencia de Xénero" ao alumnado nas seguintes datas:

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2018

Como cada dous anos temos que proceder á renovación de todos os sectores que compoñen o Consello Escolar. RESOLUCIÓN 28 09 2018

EXAMES DE SETEMBRO. Curso 2017-18

Nos seguintes enlaces poden consultarse as datas e horas dos exames de setembro para ESO e para Educación Secundaria de Adultos.

Calendario de exames de setembro para ESO. enlace

Calendario de exames de setembro para ESA. enlace

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2018

No DOG do día 8 de febreiro saiu publicada a Orde do 22 de xaneiro de 2018, pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos. acceso a web.

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 8 de febreiro e remata o día 7 de marzo.

Probas libres para obtención do graduado en ESO para maiores de 18 anos

Publicada a Resolución do 9 de xaneiro de 2018, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se convocan as probas para a obtención do título de graduado en educación secundaria obrigatoria para maiores de dezaoito anos nas convocatorias de maio e setembro, e se ditan instrucións para a súa realización. acceso web CEOU.

EXAMES DE SETEMBRO. Curso 2016-17

Calendario de exames de setembro para ESO. enlace

DESPEDIDA do curso 2016-17

Un ano máis celebramos a despedida do alumnado que remata 4º de ESO. Boa sorte!