GALICIENCIA

Pablo Conde, alumno de 4º ESO, co seu semáforo feito con leds e activado por unha placa de arduino, foi seleccionado para o Galiciencia 2023. Puido gozar de tres días na Tecnópole onde conviviu con inventos e compañeiros/ compañeiras de toda Galicia, ademais de participara en varias actividades, como a do simulador de voo. Toda unha experiencia.
Grazas ao éxito de Pablo, compañeiros de 2º ESO tamén visitaron Galiciencia e puideron ver a exposición dos 51 proxectos da edición actual, participaron no obradoiro "A conquista da atmosfera" ou asistiron á charla "Ata o infinito... e máis aló". Tamén lle ensinaron ao noso alumnado a facer vórtices toroidales ou lles explicaron por que voan os avións. O máis emocionante foi a entrega de premios!