ACCESO Á AULA VIRTUAL POR PARTE DO ALUMNADO

Debido á situación de incerteza na que nos atopamos, e tentando traballar coa maior previsión posible, dende o centro está a traballarse para que todo o alumnado poida, en caso de ser necesario, seguir a actividade docente dende as súas casas a través da nosa AULA VIRTUAL.

A maior parte do alumnado xa traballou desde a nosa plataforma, sabendo xa utilizala.

Para facilitar o acceso á mesma para o alumnado novo, temos elaborado uns vídeos nos que queremos guialos nos primeiros pasos que dean na nosa plataforma.

O primeiro que teñen que facer é acceder á AULA VIRTUAL (podedes acceder a ela clicando na imaxe)

Na aula atópanse todos os cursos que se desenvolven no centro. Para acceder a eles hai distintas opcións:

• como convidados (non é necesario  indentificarse )
  • como convidados con contrasinal (que lles facilitará o docente de cada curso)
  • como usuario identificado

Esta última opción é a que máis nos interesa, xa que permite ao alumno/a entrar nos cursos que nos que estea matriculado e alí realizar actividades, entregar tarefas ou comunicarse co seu docente.

No primeiro vídeo explicámosvos como entrar identificados na aula Virtual (fai clic na imaxe para entrar)

Unha vez dentro é necesario, se é o primeiro acceso, cambiar o contrasinal (a unha persoal) e comprobar a conta de correo electrónico e cambiala en caso de ser necesario. Isto explícase no seguinte vídeo (clica na imaxe)