USO DA AULA VIRTUAL POR PARTE DO ALUMNADO

Ante a  rapidez coa que se están desenvolvendo os acontecementos relacionados coa epidemia do coronavirus, o Centro tivo que tomar medidas para evitar que os alumnos/ as véxanse o menos afectados coa suspensión da docencia directa.

Por isto estanse habilitando distintas canles de comunicación co alumnado.

Un deles, o máis utilizado, vai ser o uso da aula VIRTUAL do Centro.

O problema é que o alumnado de 1º ESO non utilizou aínda este sistema e isto pode xerar algún tipo de dúbidas neles ou as súas familias

Os pasos para entrar na aula virtual son os seguintes:

Entrar na aula virtual do centro

Unha vez alí hai dúas opcións, que o curso estea aberto a invitados, co cal non terían máis que clicar no curso para entrar nel, ou que o curso requira que o alumno entre identificado, Para o que tería que ir a ACCESO, e identificarse coas súas claves.

Para saber como acceder como alumno identificado facer  clic aquí para descargar a información explicativa

Os alumnos foron rexistrados co correo web que eles facilitou ou co que facilitaron os seus proxenitores / titores no momento da matrícula, e leste será o correo de recuperación de claves de conta en caso de non lembralas

Lede a información, o uso das aulas virtuais é moi sinxelo. Os alumnos de cursos superiores están afeitos aos seus uso e se tedes irmáns/ as maiores eles pódenvos botar unha man.

Ánimo, é moi sinxelo

AnexoTamaño