Funcionalidades Abalar Móbil

Procedemento de admisión para o curso 2017-2018

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2017/2018

Consultade calendario,  documentación e admisión online aquí

Legislación (ORDE do 12 de marzo de 2013 e ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013)

Información do IES Monelos:

• Criterio complementario do centro (enlace)
  • Mapa coas zonas de influencia (enlace).  IES Monelos zonas: 16 e 24.
  • Vacantes para o curso 2017-18 (enlace)
  • Listaxes provisionais de alumnado admitido.

1º BACH

ENCONTRO DOS REDACTORES DO XORNAL DEFRIT EN ALTAMURA (ITALIA)

Eduardo Antúnez Rolle gañador do concurso de tweet "L'acqua: vita e poesía" na semana internacional da xuventude en Altamura.

TORNEO DE BADMINTON

O luns 27 celebrouse a fase final do torneo de badminton. Resultaron gañadores os alumnos Óscar Fernández e Daniel Fernández.

Visita a Santiago de Compostela

Os alumnos de Historia da Arte de segundo de bacharelato, estiveron en Santiago de Compostela visitando a Catedral (tribuna, museo e palacio de Xelmírez) e arredores, en San Martiño Pinario, Santo Domingos de Bonaval e tamén no Centro Galego de Arte Contemporánea, vendo a exposición Discursos críticos na Arte española, 1975-1995.

Visita ao Centro Oceanográfico A Coruña (Instituto Español de Oceanografía)

Os alumnos de primeiro de bacharelato da materia de Bioloxía, fixeron unha visita o pasado venres ao Instituto Oceanográfico. O Centro está dotado con moderno material oceanográfico e especiais instalacións para o cultivo de moluscos a escala experimental.

TRABALLO DE AERÓBIC REALIZADO POLOS ALUMNOS DE 1º BACHARELATO

Traballo de aeróbic dos alumnos de primeiro de bacharelato B-C-D.

XXV XORNADAS DE ORIENTACIÓN UNIVERSITARIA E PROFESIONAL 2017

As xornadas de orientación universitaria (XOUP 2016-17) ofrecen a oportunidade de coñecer os ciclos formativos e estudos superiores de deseño que se imparten na cidade, así como os estudos universitarios da comunidade autónoma galega.

Alumnado de 4o de ESO, FP e Bacharelato. Poderán acudir outras persoas interesadas se hai prazas dispoñibles.

Para acceder ás actividades das XOUP é preciso inscribirse no Centro IES MONELOS, a través do DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN, para obter as credenciais que terán que presentar ao acceder as mesas informativas de estudos universitarios ou ás visitas aos centros de FP.

Máis información aquí y aquí

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2017

Alumnado de centros educativos sostidos con fondos públicos que impartan ensinanzas de réxime xeral, na Comunidade Autónoma Galega, de:

- 1º, 2º, 3º e 4º ESO.

- 1º e 2º Bacharelato.

Requisitos:

- Estar cursando 1º, 2º, 3º ou 4º de educación secundaria obrigatoria ou 1º ou 2º de bacharelato, en centros sostidos con fondos públicos que impartan ensinanzas de réxime xeral, durante o curso 2016-2017, na Comunidade Autónoma de Galicia.

- Non ter concedida outra axuda para o mesmo fin neste curso nin estar incurso/a nalgunha prohibición para a subvención.

- Nota mínima na área ou materia de lingua inglesa de Ben ou 6, curso 2015- 2016.

- Ter superadas todas as áreas ou materias no curso 2015/2016. - Ter DNI (excepto menores de 14 anos), ou NIE en vigor, segundo corresponda.

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se refire na convocatoria, atoparase tamén na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle

Entroido 2017

O pasado venres celebrouse o entroido 2017. Aquí tedes algunhas fotos da festa. Se queredes ver máis, na ligazón de Twitter