Convocatoria extraordinaria de Setembro

Colsultade aquí as datas dos exames de setembro así como outros temas de interese relacionados coa convocatoria extraordinaria do curso 2019-2020

ABALAR MÓBIL PARA AS FAMILIAS

Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil desde calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

A descarga desta aplicación faise desde  Apple  store (se o sistema operativo é  IOS) ou desde Google Play  Store (se o sistema operativo é Android).

As familias que descarguen  abalarMóbil van poder dispoñer das seguintes funcionalidades:

• Acceder aos datos persoais

• Consultar as cualificacións

• Consultar e xustificar as faltas de asistencia

• Consultar as faltas de  conduta

• Solicitar unha cita de titoría

• Consultar os datos do centro educativo

• Consultar os avisos ou notificacións por parte do profesorado ou do centro educativo.

• Consultar as  incidencias creadas polo profesorado

• Modificar o idioma da aplicación

• Acceder á mensaxería de  abalarMóbil, que é unha nova funcionalidade que ten como  objectivo facilitar a comunicación entre o centro e  os responsables do alumnado, ou entre o profesorado e leste.

A aplicación  abalarMóbil está dispoñible para os pais, nais e titores legais do alumnado matriculado nos centros educativos de Galicia de educación infantil, primaria, secundaria, bacharelato e ciclos formativos.

Guía para as familias aquí

Premios Extraordinarios de Bacharelato

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO

CONVOCATORIA 2020

(PREME NA IMAXE)

Criterios avaliación e calendario para convocatoria extraordinaria CIUGA

Xa tedes colgados na páxina da CIUGA os criterios de avaliación dos exámenes de ABAU.

(premer na imaxe)

Calendario convocatoria extrordinaria de setembro (aquí)

Libros de texto curso 2020-2021

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO

CURSO 2020-2021

(preme na imaxe)

Aclaración: o libro de texto de lingua galega de primeiro da ESO ten o seguinte ISBN: 978-84-9914-885-4

Proceso de admisión a ciclos de FP

Publicado o calendario do proceso de admisión a ciclos de formación profesional e de FP dual para o curso 2020/2021.  Información

Fondolibros 2020-21

Os titores indicarán persoalmente a cada alumno a hora á que deben pasar a devolver os libros. No mesmo momento da entrega recibirá o boletin de notas e o consello orientador. O alumnado que non participe en Fondolibros, poderá vir o mesmo día a recoller os boletíns de notas en secretaría.

1º ESO Xoves 25 de xuño de 10:00 a 13:00
2º ESO Venres 26 de xuño de 10:00 a 13:00
3º ESO Luns 29 de xuño de 10:00 a 13:00
4º ESO Martes 30 de xuño de 10:00 a 12:00

Entrega de boletín de notas

Coma no trimestre pasado, o alumnado recibirá as notas a traves de Abalarmóbil. As familias que non están dadas de alta recibiran unha copia do boletín no seu email.

Publicación notas:

1º, 2º e 3º ESO martes 23 ao longo da mañán.

4º ESO e 1º Bach xoves 25 ao longo da mañán.

Ademáis deste comunicación, o alumnado, recibira unha copia do boletín impreso o mesmo día en que veñan a devolver os libros de texto. Os alumnos que non participen en Fondolibros, deberán recoller o mesmo día os boletín na conserxería do centro.

O alumnado de 1º Bacharelato, poderá recoller os boletíns impresos o venres 26 na conserxería do centro.

Aviso fondo libros de texto e axudas material escolar

O 7 de xullo publicaranse as listas provisionais das axudas para material escolar e do fondo de libros de texto no taboleiro de anuncios do Centro.

Impresos de matrícula curso 2020-21

O prazo de matrícula, para os que promocionen en xuño será do día 1 ao 10 de xullo en horario de 10 a 13 horas. No impreso de matrícula están indicados os documentos que deben adxuntar.

Para evitar aglomeracións, aconsellamos a seguinte distribución:

1º e 2º  ESO 1 e 2 de xullo
3º e 4º ESO 3 e 6 de xullo