Funcionalidades Abalar Móbil

GRADUACIÓN 2017

Axudas para adquisición de libros de texto e material escolar

O prazo para presentar as solicitudes de axudas para material escolar e para participar no fondo solidario de libros é dende o 23 de maio ata o 23 de xuño

Orde do 16 de maio de 2017

Visita a exposición «Lugrís, paredes soñadas». A Coruña

CORRELINGUA

Día do Libro

Con motivo do Día do Libro o alumnado do Club de Lectura, dirixidos pola profesora Berta Otero, ofreceron unha representación de teatro lido aos alumnos de 1º de ESO.

13º Concurso de fotografía "XURXO LOBATO"

O xoves 20 de abril tivo lugar no instituto a entrega de premios do 13º concurso de fotografía que organiza a asociación de antigos alumnos.

A bolsa para o curso 2017-18 douselle á alumna Alexia García Vegas.

ENCONTRO DOS REDACTORES DO XORNAL DEFRIT EN ALTAMURA (ITALIA)

Eduardo Antúnez Rolle gañador do concurso de tweet "L'acqua: vita e poesía" na semana internacional da xuventude en Altamura.

TORNEO DE BADMINTON

O luns 27 celebrouse a fase final do torneo de badminton. Resultaron gañadores os alumnos Óscar Fernández e Daniel Fernández.

Visita a Santiago de Compostela

Os alumnos de Historia da Arte de segundo de bacharelato, estiveron en Santiago de Compostela visitando a Catedral (tribuna, museo e palacio de Xelmírez) e arredores, en San Martiño Pinario, Santo Domingos de Bonaval e tamén no Centro Galego de Arte Contemporánea, vendo a exposición Discursos críticos na Arte española, 1975-1995.