Funcionalidades Abalar Móbil

Procedemento de admisión para o curso 2017-2018

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2017/2018

Consultade calendario,  documentación e admisión online aquí

Legislación (ORDE do 12 de marzo de 2013 e ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013)

Información do IES Monelos:

- Criterio complementario do centro (enlace)

- Mapa coas zonas de influencia (enlace). As zonas que corresponden ao IES Monelos son a 16 e a 24.

Convocatoria Becas Europa

Último día de presentación no centro:

(entregade solicitude no Departamento de Orientación)

Criterio de selección:

expediente académico de 4º ESO

Resolución da selección:

Máis información sobre Becas Europa:

-Departamento de Orientación.

- No seguinte enlace

- Documentación (aquí)

Convocadas probas de acceso a ciclos formativos 2017

Convocadas as Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e grao superior para o ano 2017

Toda a información e a documentación referente ás probas de acceso aos ciclos formativos poderá consultarse no Departamento de Orientación e/ou dentro da opción “probas” do menú da páxina web: http://www.edu.xunta.es/fp

Máis información:

Prazos e requisitos de inscrición (aquí)

Calendario probas (aquí)

Grado superior (aquí)

Grado medio (aquí)

Día escolar da non violencia e da paz

O día 30, celebrouse o Día escolar da non violencia e da paz, cunha charla na que participaron membros das ONG Amnistía Internacional e a Cruz Vermella, e a presidenta da Asociación Antonio Noche.

Charla da escritora Ana Alcolea

A escritora Ana Alcolea, premio Cervantes Chico 2016, deu unha charla ao alumnado de 4º de ESO e do Club de Lectura.

Visita a Inditex

Ou alumnado de economía da empresa de segundo de bacharelato, visitou a sede corporativa do grupo Inditex, as sedes de Zara e Zara Home, varias fábricas téxtiles propiedade do Grupo e unha das súas plataformas loxísticas na localidade de Arteixo.

Recollida de roupa no IES Monelos

Recollida de roupa de abrigo para os refuxiados sirios en Lesbos e Tesalónica.

Podes doar:

- Roupa Térmica

- Abrigos

- Impermeables

- Chaquetas de la

- Pantalóns de chandal

- Capas de auga

- Guantes, gorros

Días 23, 24 e 25 de xaneiro en EX-MONELOS (Planta Baixa)

Concerto de Nadal e representación teatral

Recordos fotográficos do concerto de Nadal e da representación teatral de finais do trimestre pasado.

Curso 2016-2017

Olimpíada española de bioloxía 2017

A Asociación Española Olimpíada de Bioloxía (OEB) convocou a XII Olimpíada de Bioloxía (Fase Autonómica Galega) baixo o patrocinio de, entre outros, a Facultade de Bioloxía da Universidade de Santiago de Compostela e o Colexio Oficial de Biólogos de Galicia.

Alumnado do IES Monelos que participou na Olimpíada española de Bioloxía (2017)