Eleccións ao Consello Escolar

• Información das prazas que se renovan, datas das votacións, etc aquí
  • Proclamación de candidatos aqui.
  • Candidatos electos. aquí.

Funcionalidades Abalar Móbil

Visita á exposición "George Méliès y el cine de 1900"

O alumnado de 2º de ESO (PMAR) visitou a exposición "George Méliès y el cine de 1900"

A exposición propón unha viaxe no tempo, xustamente aos anos en que o cinema se converteu nun espectáculo popular.

Os nosos alumnos trasladáronse a unha feira do ano 1900, coas súas barracas e o seu ambiente de festa. Foi nesa contorna onde o cinema tomou forma como espectáculo: con diversión e moitas emocións. E, en gran medida, iso foi grazas a un home, Georges Méliès, que soubo entender que quería a xente e como facela soñar e distraerse. As súas películas marcaron o camiño que seguiron os primeiros cineastas en Europa e Estados Unidos.Os diferentes espazos e recursos expositivos descubrirannos como era o mundo e o lecer en 1900, así como as claves para entender a importancia de Georges Méliès.

Programa educativo municipal A Coruña no mundo: Bolsas de estudos Junior Year 2017/2018 (1º BACH.)

PROGRAMA EDUCATIVO MUNICIPAL

A CORUÑA NO MUNDO: BOLSAS DE ESTUDOS JUNIOR YEAR 2017/2018

Bases (aquí)

Información becas (aquí)

Visita a Pull&Bear

Os alumnos de Economía da Empresa de segundo de bacharelato visitaron ás instalacións de Pull&Bear en Narón.

Percorrido polos Ancares - Pico Fieiro

Percorrido polos Ancares do alumnado de 1 de ESO.

Actividade do departamento de Educación Física.

Becas Fundación Amancio Ortega

Máis información en ficheiros adxuntos

Actividade de teatro no IES Monelos

O vindeiro mércores 5 comeza a actividade de teatro no IES Monelos. O primeiro ensaio é de proba. Podedes asistir ao mesmo de 16:00 a 18:00 horas no pabellón do centro. Animádevos a participar!

Presentacións e comezo das clases do curso 2016-2017

Benvidos ao novo curso escolar 2016-2017.

O vindeiro xoves 15 faranse as presentacións dos alumnos cos titores no seguinte horario:

- Bacharelato-->12:00

- ESO-->12:30

As listas das clases estarán expostas a partires das 11:30.

As clases comezarán co horario normal o venres 16.

Convocatoria de premios extraordinarios para ESO

Publicada a convocatoria para os premios extraordinarios de ESO. Alumnado que rematou este ano 4º ESO cunha media de 9 ou superior. Ver DOG.