Prazo de matricula

Lémbrase que o prazo de matrícula para o alumnado que supere o curso na convocatoria de xuño, será dende o día 28 de xuño ata o 10 de xullo.

O prazo de matrícula para alumnado con asignaturas suspensas será no mes de setembro.

Libros de texto para o curso 2017-18

Libros para ESO

Libros para Bacharelato

Axudas para adquisición de libros de texto e material escolar

O prazo para presentar as solicitudes de axudas para material escolar e para participar no fondo solidario de libros é dende o 23 de maio ata o 23 de xuño

Orde do 16 de maio de 2017

Percorrido en bici: dende o IES Monelos á praza de María Pita

Alumnado de 1º e 2º de ESO, profesores, padres e a inestimable axuda da policía local.

Visita á exposición de Lugrís "Paredes soñadas"

Visitou a exposición o alumnado de 4º A de Historia e o alumnado de 4º B de Plástica.

GRADUACIÓN 2017

Visita a exposición «Lugrís, paredes soñadas». A Coruña

CORRELINGUA

Día do Libro

Con motivo do Día do Libro o alumnado do Club de Lectura, dirixidos pola profesora Berta Otero, ofreceron unha representación de teatro lido aos alumnos de 1º de ESO.

13º Concurso de fotografía "XURXO LOBATO"

O xoves 20 de abril tivo lugar no instituto a entrega de premios do 13º concurso de fotografía que organiza a asociación de antigos alumnos.

A bolsa para o curso 2017-18 douselle á alumna Alexia García Vegas.