1º Bacharelato

Visita ao Centro Oceanográfico A Coruña (Instituto Español de Oceanografía)

Os alumnos de primeiro de bacharelato da materia de Bioloxía, fixeron unha visita o pasado venres ao Instituto Oceanográfico. O Centro está dotado con moderno material oceanográfico e especiais instalacións para o cultivo de moluscos a escala experimental.

Percorrido por Ancares - Lagoa do Cuíña

EPA IES Monelos

Ao longo desta semana os alumnos de primeiro de bacharelato da asignatura de Economía, percorreron Monelos facendo entrevistas a máis de 400 alumnos co obxectivo de obter a tasa de paro, ocupación, inactividade e actividade dos familiares dos nosos alumnos. O vídeo que recolle os resultados obtidos é o seguinte:

Videoconferencia coa estación científica española na Antártida

Resultado da vídeoconferencia que tivemos hoxe coa Base científica española na Antártida Gabriel de Castilla:

Se queredes asistir en directo pichade aquí

O vindeiro Martes 2 de febreiro ás 10:00 teremos vídeoconferencia coa misión científica na Antártida. Desde o IES Monelos da Coruña conectaremos co investigador aresán Javier Cristobo e outros membros da misión (científico e do exército) para que poidan explicarnos cal é a súa labor alí, as condicións de traballo e que os alumnos formulen as súas preguntas.

Para quentar motores podedes ver os vídeos que nos mandou o investigador e a presentación aquí

Europe Direct Coruña

El 27 de noviembre un grupo de alumnas de 1º de Bachillerato, redactoras del periódico europeo DEFRIT visitaron la institución EUROPE DIRECT, perteneciente a la Comisión Europea. En esta reunión las alumnas recibieron información del trabajo que se desarrolla en Europe Direct y ellas explicaron las actividades realizadas en el proyecto Erasmus+ en el cual está incluida la redacción del DEFRIT.

Referencia en la página Web de Europe Direct (A Coruña)

"Don Quijote, una comedia gastronómica" - Alumnos de 1º Bacharelato

TEATRO NO FÓRUM

Don Quijote, una comedia gastronómica

Alumnado de 1º Bacharelato A e B

ANATOMÍA APLICADA: Citoloxía

Actividade

30/09/2014 10:10
Atlantic/Bermuda

Charla do CHUAC sobre doazón de órganos

Ensaio da OSG

25/11/2011 11:00
25/11/2011 13:20
Etc/GMT

Alumnos de 1º, 2º Bach e 4º ESO de Música, asistirán no Pazo da Ópera a un ensaio da OSG no que traballarán a obra Scherezade de Rimsky-Korsakov.

Visita a exposición "Orígenes"

17/10/2011 10:10
17/10/2011 12:30
Etc/GMT

Alumnos de Antropoloxía visitará a exposición "Orígenes: 5 hitos en la evolución humana".

Os alumnos serán acompañados polos profesores do Departamento de Filosofía.