MATERIAS PENDENTES_MATEMÁTICAS 1º ESO

Para aqueles estudantes que teñan Matemáticas de 1º de ESO como materia pendente, a continuación engádense os boletíns que deberán entregar por trimestre para poder realizalas probas parciais segundo se indica no seguinte calendario.

TORNEO DE BADMINTON

O luns 27 celebrouse a fase final do torneo de badminton. Resultaron gañadores os alumnos Óscar Fernández e Daniel Fernández.

Coruña Educa: segundo turno da visita á cidade medieval

Novo grupo de alumnos de 2º da ESO que fan a visita á nosa cidade.

Coruña Educa: visita á cidade medieval

Os alumnos de 2º de ESO do grupo B, fixeron un percorrido pola cidade visitando: Praza de María Pita, Porta de Aires, Casa de María Pita, Praza e Convento das Bárbaras, Igrexa de Santo Domingo, Xardíns de San Carlos, Colexiata de Santa María, Praza de Azcárraga e Igrexa de Santiago.

Ensaio da OSG

26/03/2010 10:10
26/03/2010 12:30
Etc/GMT

Alumnos de 2º ESO B acompañados polos seus profesores de música, asistirán ao ensaio da Orquestra Sinfónica de Galicia; a obra que van ensaiar é "O mandarín marabilloso" do compositor húngaro Bela Bartok.

Ensaio da OSG

21/01/2010 10:30
Etc/GMT

Alumnos de 2º ESO A asistirán a un ensaio da OSG que terá lugar no Pazo da ópera. Interpretaranse as seguintes obras:

• Plenilunio de R. Groba
  • Concerto para frauta de C. Nielsen

Sesión de maxia con motivo da "II mostra de ciencia e cinema 2009"

27/10/2009 17:10
27/10/2009 18:00
Etc/GMT

Organizado polo Dpto de Ciencias Naturais, 2º ESO A e B asistiran a unha actuación dun mago científico.