ACTIVIDADES CURSO 2017-18

SEMANA BRANCA

20/01/2018 00:00
Atlantic/Bermuda

Do 20  ao 27 de xaneiro alumnado da ESO e de 1º de Bacharelato viaxan a Andorra para practicar o deporte do esquí.

Campaña de solidaridade no IES Monelos

Co gallo do Nadal a ONG Manos Unidas celebrou un mercadillo solidario e a ONG Aire, de axuda aos refuxiados, impartiu unha charla en 4º da ESO, expuso unha mostra fotográfica dun campo de refuxiados en Grecia e colocou unha mesa con productos para colaborar con esta ONG creada polos bombeiros de Arteixo.

Visita ao SAI (Servizos de Apoio a Investigación)

O alumnado de Bioloxía de 2º Bac. visitou o SAI no Campus de Elviña

Visita a Pull&Bear

O alumnado de Economía

de 2º Bac. visitou a sede

central de Pull&Bear en Narón

Final de futbito. Categoría 3º e 4º de ESO

Final de futbito. Categoría 1º e 2º de ESO

"As aventuras de Gale"

Programa Ao meu xeito!

A compañía de teatro A Xanela do Maxín representou As aventuras de Gale. Gale conducirá aos espectadores a través da súa historia para que lle axuden a repartir ese gran tesouro que protexe con tanto con mimo: palabras, expresións, devanditos e unha maneira única de ser e de descubrir o mundo.